...ΜΠΕΣ...

12.6K 766 39
                                    

D-"Ειμαι σίγουρος οτι το κακό κοριτσι μου θα παρει τον ρισκο!.."

Κοιταξα το δαχτυλιδι,το σπιτι και υστερα τα ματια του...

Ξ-"Μάλιστα κύριε Αντερσον θα παρω τον ρισκο..θα σας παντρευτώ..!.."

Φόρεσε στο δαχτυλο μου το δαχτυλιδι και με σήκωσε ψηλα στα χέρια του...έριξε μια μικρή σφαλιαρα στα οπισθια μου και δαγκωσε τα χειλη μου...

D-"Αν τολμούσες ας έλεγες οχι.."

Χαμογελασε πονηρά και με πηρε απο τον βράχο...ανεβηκαμε απο κατι μικρά σκαλάκια και φτάσαμε εξω απο το σπιτι...Ξεκλειδωσε την πορτα και μπηκαμε μέσα...αυτο που βλεπω ξεπερνάει την φαντασία μου...το σπιτι ειναι φανταστικό...ο David με άφησε να χαζεύω τον χώρο και πήγε στην κουζινα...εβαλε σε δυο κρυστάλλινα ποτηρια σαμπανια και επέστρεψε σε μενα...μου έδωσε το ενα ποτήρι και σήκωσε ψηλα το δικο του...

D-"Στον ερωτα μου για σενα.."

Εκανα το ιδιο...

Ξ-"Στην νεα αρχη μας.."

Τσούγκρισαμε τα ποτηρια μας και ήπιαμε...

D-"Νομιζω πως πρεπει να σου δειξω την κρεβατοκαμαρα.."

Ξ-"Το περίμενα πολύ ωρα κύριε Αντερσον.."

D-"Βγάλε τα ρουχα σου και ανέβα τις σκαλες.."

Κοιτώντας τον εβγαλά αργά αργά τα ρουχα μου...τον βασάνιζα και εκείνος δαγκώνε προκλητικά τα χειλη του...εμεινα γυμνή και ανέβαινα τις σκαλες ενω εκείνος με ακολουθούσε...

D-"Πρώτη πορτα δεξια.."

Ειπε και την ανοιξα αμεσως...μπηκαμε μέσα στην κρεβατοκαμαρα και ανοιξα το φως...το δωματιο δεν εχει τοίχους,εχει παντού μπορντο κουρτίνες...ο David με προσπερναει και πατάει ενα κουμπί...οι κουρτίνες ανοίγουν και βλεπω τις τζαμαριες...ειναι τοσο ομορφα...η θαλασσα γυαλίζει και το φεγγάρι διαγράφει εναν φωτισμένο δρομο πανω της...πηγα κοντά στην τζαμαρια και ακούμπησα το χέρι μου...ο David ήρθε από πίσω μου, κόλλησε πάνω μου και άρχισε να χαιδευει απαλά το κορμί μου...ξεκίνησε από το μπούτι και ανεβαίνοντας σιγά-σιγά προς τα οπίςθια μου, ενώ με φιλούσε στο λαιμό... Άρχισα να βαριανασαίνω, ώσπου γύρισα μπροστά και αρχισα να τον φιλάω παθιασμένα...Το χέρι του είχε φτάσει στην περιοχη μου, την οποία έτριβε με τα δάχτυλα του, ώσπου ένα γλίστρησε μέσα μου...

Ξ-"Όχι εδώ, μπορεί να μας δουν."

Ειπα ψυθιριζοντας...αν κάποιος περπαταει ισως μας δει...

D-"Μη φοβάσαι, κανείς δε μας βλέπει εδώ..είναι φιμέ.."

Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε κι εγώ εχωτρελαθεί από την καύλα...δεν άντεχω άλλο...εχω τοσο καιρό να τον νιώσω μέσα μου...

Ξ-"Πάρε με.."

D-"Πόσο το θες?.."

Ξ-"Πάρα πολύ..σε παρακαλώ δεν μπορώ άλλο..σε θέλω μέσα μου.."

Όπως ειμαστε βγάζει το χέρι του από την περιοχη μου και με γυρνάει πλάτη σε αυτόν κι εγώ να στηρίζομαι στην τζαμαρια...μου ανοιγει λίγο τα ποδια και συνεχίζει να με παιδεύει τρίβοντας με βασανιστικά...

Ξ-"Μπες..."

και αμέσως ένιωσα σαν ένα ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνά, σαν να είχα το αίσθημα της ολοκλήρωσης...δεν μπορώ να το περιγράψω...ξερει πως να με βασανίσει κι άλλο...βάζει κι βγάζει τον πούτσο του αργά, ώσπου πήρα πρωτοβουλία και άρχισα να κουνιέμαι εγώ προς τον πούτσο του γρήγορα...κατάλαβα ότι του άρεσε γιατί με έπιασε από τους γοφούς και με βοηθούσε να κουνιέμαι ακόμα πιο γρήγορα και με περισσότερη δύναμη...τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν από τη καύλα και εγώ να ζαλίζομαι...τον σταμάτησα και με κοίταξε με απορία...

Ξ-"Μην ανησυχείς. Απλώς από τη καύλα με ζάλισες.."

Μου έριξε μια δυνατή σφαλιαρα στα οπισθια και με τραβηξε απο τα μαλλια...με οδήγησε στο κρεβατι ομως τον έπιασα από τους ώμους και τον πέταξα στο κρεβάτι...ανεβηκα πάνω του και άρχισα να τον φιλάω στο λαιμό,ενώ η πούτσα του τριβόταν στην περιοχη μου...πιάνει τον πούτσο του και τον έβαλε γρήγορα στο μουνάκι μου...κουνιεμαι με όλη μου την ενέργεια, γαντζωμένη με τα νύχια μου στο στήθος του...στο δωμάτιο ακούγονταν τα αρχίδια του που έσκαγαν με δύναμη στο μουνί μου, οι φωνές μου και το αγκομαχητό του...οταν ένιωθα πως θα τελειωσω έβαλα το χέρι μου στη κλειτορίδα μου και άρχισα να την τρίβω με μανία όσο ανέβαινα και κατέβαινα στον πούτσο του...και τα καυτά μου υγρά άρχισαν να τρέχουν...μολις τα ένιωσε τρελάθηκε περισσοτερο...έριξε δυνατές σφαλιαρες στο στηθος μου και έμπαινε μεσα μου δυνατά...

Ξ-"Αχ..με τρέλενεις.."

Ψυθίρισα και τριβομουν πανω του...συνέχισε ολο και πιο δυνατά μεχρι που τελειωσε και βγήκε απο μεσα μου...κατέβηκα απο πανω του και ξάπλωσα διπλα του...

Ξ-"Μου έλειψες..πολύ.."

Επιασε με το χερι του τον λαιμό μου και με τραβηξε κοντά του..

D-"Χθες ηταν η τέλευταια μερα που κοιμηθήκαμε χώρια.."

Ειπε και με φιλησε με το ιδιο παθος,την ιδια ένταση με το πρωτο μας φιλί...ανοιξε το χερι του και ακούμπησα το κεφαλι μου πανω του...ποσο θελω αυτο που ζω να ειναι αληθεια...και να κρατήσει..!

Silia Stefanou....

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Where stories live. Discover now