Ξ-"David?.."
D-"Μου χρωστάς κάποιες εξηγήσεις.."
Η μητέρα μου ερχεται στην πόρτα και χαμογελάει ευγενικά...
Μα-"Καλησπερα σας.."
Λεει και ο David απλώνει αμεσως το χερι του...
D-"David Anterson.."
Μα-"Νίκη Χαλκιά.."
Ξ-"Και τωρα που γνωριστήκατε..ο κύριος Αντερσον φεύγει.."
Λέω ειρωνικά και ο David θυμώνει...
Μα-"Κορούλα μου ποιος ειναι ο κύριος?.."
Ξ-"Ήταν..καθηγητής μου στον ναυτικό όμιλο.."
Μ-"Περαστε μέσα να σας κεράσουμε κατι.."
Οχι ρε μαμα...γαμωτο...και άλλος δεχτηκε και μπηκε...καθίσαμε στο σαλονι και η μαμα μου πήγε στην κουζινα...
Ξ-"Γιατι δεν εφυγες?.."
D-"Μα η μαμα σου ειναι τοσο ευγενική..δεν μπορούσα να αρνηθω.."
Κρατάω σφικτα το μαξιλάρι του καναπε στο χερι μου...ετοιμη να του το πετάξω που θα με ειρωνεύτει κιόλας...η μαμα μου ερχεται στο σαλονι με εναν δίσκο κεράσματα...και καθεται στην πολυθρόνα...
Μα-"Η κορη μου ειναι λιγο ατίθαση..ελπιζω να μην σας δημιούργησε προβλημα στο μαθημα.."
Ξ-"Μαμααα"
D-"Οπως το είπατε ειναι αλλα ξέρω να την βαζω στην θεση της.."
Συνέχισε το και θα σου πω εγω...
Ξ-"Εσείς μπορείτε να τα πείτε αλλα εγω πρεπει να ετοιμαστω..."
Μα-"Που θα πας παιδι μου?.."
Ξ-"Για ποτό..θα βγώ να διασκευάσω.."
Ειπα δίνοντας έμφαση στη λέξη ποτο...γνωρίζοντας πως εχει προβλημα στο να πινω..βεβαια οταν είχαμε την σχεση "εξάρτησης.."...
Ανεβηκα στο δωματιο μου και ανοιξα την ντουλάπα μου...έψαχνα τα φορεματα μου οταν η πορτα ανοιξε διαπλατα και ο David μπηκε στο δωματιο μου...
Ξ-"Τι κανεις?..βγες εξω.."
Με πλησιασε αγριεμένος και με κολλησε πανω στην ντουλάπα...
D-"Ποτό ε?.."
Ξ-"Αναφορά θα σας δώσω κύριε Αντερσον?..μικρό κοριτσι ειμαι..θα βγω,θα πιω και θα διασκευάσω.."
D-"Σκασε.."
Φώναξε και χτυπησε την ντουλάπα δυνατα...
Ξ-"Πως τολμάς?..σήκω φυγε και πήγαινε στην γκομενα σου να φωνάζεις..εγω δεν σου ειμαι τιποτα το κατάλαβες?.."
Με πλησιασε ξανά και ακούμπησε το μέτωπο του στο δικο μου...η ανασα μου εγινε γρηγορη,βαθια...επηρεάζεται απο το άγγιγμα του...
D-"Έφυγες χωρις να πεις μια λέξη..σου έστειλα μηνυμα σου ειπα πως θα προσπαθήσω..σε έψαχνα σε ολο το νησί..ήρθα εδώ περίμενα μερα νυχτα να εμφανιστείς..μεχρι που εμαθα για το ταξιδι σου.."
Δεν εχω λογια...πριν λιγο μου φώναξε και τωρα μιλαει ηρεμα...δεν πρεπει να λυγίσω...το πρωι τον ειδα με την αλλη...δεν πρεπει...τον εσπρωξα απαλά και εκανα λίγα βήματα...
Ξ-"Ισως εκανα λαθος που εφυγα..ομως οταν γύρισα κατάλαβα πως εκανα το σωστό..το να σε δω μπροστα μου να φιλάς αλλη..ηταν το τελευταίο που περίμενα.."
D-"Η Νόρα με αγαπάει..μολις της το ζήτησα ηρθε εδω και στάθηκε διπλα μου.."
Τα δακρυα μου γλίστρησαν στο προσωπο μου...οσο κιαν αντιστάθηκα δεν κατάφερα να τα κρυψώ...
Ξ-"Ειδες?..εγω ειμαι κακό κοριτσι..σε παράτησα και εφυγα..φυγε δεν θελω να σε βλεπω μπροστα μου..σε μισω.."
Εφυγε..άκουσε τα λογια μου και εφυγε..αν καταλάβαινε γιατι εφυγα..αν ήξερε πως δεν ειχα δει το μηνυμα του αλλιως θα γυρνούσα πισω...η διάθεση μου επεσε τελείως ομως πρεπει να ετοιμαστω...δεν θελω να αφησω την Μαριανα εκτεθειμένη...φόρεσα ενα κοκκινο φορεμα μεχρι το γόνατο,με ανοιχτή πλατη και το συνδιασα με μαυρες γοβες...άφησα τα μαλλια μου σπαστα και βάφτηκα απαλά...φορεσα το μαυρο παλτό μου και κατεβηκα στο σαλονι...η μαμα μου κοιμάμαι και οταν ακουσα την κόρνα της Μαριανας εφυγα απο το σπιτι...μπηκα μεσα στο αυτοκινητο και η Μαριανα δεν φαινόταν καλα...χωρις να πει λέξη εβαλε μπροστα και φύγαμε...λίγα λεπτά αργότερα φτάσαμε εξω απο ενα εστιατοριο...και κατεβήκαμε...
Ξ-"Ρε Μαριανα σε εστιατοριο?..νόμιζα θα βγαίναμε να πιούμε.."
Μ-"Κατάλαβες αυτην φερνει σε εστιατοριο και εμενα με ξεπετουσε για ενα καφε.."
Ειπε νευριασμένη και μπηκαμε μεσα...το εστιατοριο βεβαια ειναι πολύ ομορφο,προσεγμένο και ομορφα στολισμένο...ο μετρ μας εβαλε στο τραπεζι μας και καθίσαμε...κοιταξα τον χώρο και ειδα τον Χρήστο με την κοπελα του...εκανα νοημα στην Μαριανα και τον ειδε ομως εκεινη μου εκανε νοημα για ενα αλλο τραπεζι και κοιταξα...οχιιιιι...ο David και η Νόρα κάθονται εκει...ωραία θα περάσουμε αποψε!!!....
Silia Stefanou...,
***************
YOU ARE READING
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
Random#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...