...ΠΡΟΤΑΣΗ...

13.7K 882 91
                                    

D-"Αν ήσουν μαζί μου θα πονούσες κάθε μέρα..δεν υπάρχει για μένα ο έρωτας..μόνο η εξάρτηση..δεν θα είμασταν ποτέ ενα κανονικό ζευγάρι..στηρίζομαι στην εξάρτηση και μαθαίνω να ζω με αυτην..την άγρια εξάρτηση του σώματος..μόνο έτσι μπορώ να εχω σχέση και πίστεψε με αν σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου.."

εξάρτηση?..προσπαθώ να καταλάβω τα λογια του...

Ξ-"Άγρια εξάρτηση?..δηλαδή?.."

D-"Θέλω το μαυλό και το σώμα σου να εξαρτιέται απο μένα..θέλω να είσαι ολοκληρωτικά δική μου..να μου χαρίσεις το σώμα σου,το πνεύμα σου και να με εμπιστευτείς..χωρις αντιρρήσεις..χωρις υπεκφυγές..να γίνεις ενα με μένα..να με υπακούς και να υπάρχεις μονο για μενα..και να μπεις στον κοσμο μου.."

Οση ώρα μου μιλαει παρατηρώ το βλέμμα του...μιλαει γιαυτην την εξάρτηση τοσο έντονα και τα χαρακτηριστικά του σκληρενουν...

Ξ-"Ποιος είναι ο κόσμος σου?.."

D-"Ο κόσμος της κυριαρχίας..της δικής σου υποταγής σε μένα..της ευχαρίστηση μέσα απο την αντοχή.."

Τα λόγια του με τρομάζουν...κυριαρχία?..υποταγή?..αντοχή?..ολα αυτά είναι τόσο άγνωστα για μένα...και ο έρωτας?..τόση ωρα μιλαει για σχέση αλλα δεν εχει πει την λέξη έρωτα...

Ξ-"David όλα αυτά με τρομάζουν.."

D-"Μην φοβάσαι..αν δεχτείς αυτήν την σχέση μαζί μου..σου υπόσχομαι πως η ευχαρίστηση σου θα είναι το παν για μενα.."

Πραγματικά όλα αυτά που μου αποκάλυψε με εχουν μπερδέψει...είναι άγνωστα για μένα...πως μπορώ να ξεκινήσω κάτι τέτοιο?..."

Ξ-"Χρειάζομαι χρόνο..να σκεφτώ.."

Με πλησιάζει και βάζει την παλάμη του στο πρόσωπο μου...το άγγιγμα του είναι μεθυστικό...κλείνω τα ματια και αφήνομαι...

D-"Θέλω να δεχτείς..το θέλω πολύ"

Πλησιάζω τα χείλη του αλλα τραβιέται πίσω ξαφνικά...

Ξ-"Τι έπαθες.."

D-"Πρώτα πρέπει να αποφασίσεις..αλλιως δεν μπορώ να σου κάνω τιποτα.."

Τον κοιταζω με απορία..δεν μπορώ να τον καταλάβω...

Ξ-"Τι θα μπορούσες να μου κανεις με ένα φιλί?.."

Με πλησιάζει ξανά ορμητικά...η πλατη μου ακουμπαει στον τοιχο και νιωθω το κορμι του κολλημένο πανω μου...

D-"Δεν μου αρέσουν τα φιλάκια,οι αγκαλίτσες δεν είναι του τύπου μου.."

Ξ-"Δηλαδή αν είμαστε μαζί με την σχεση εξάρτησης δεν θα σε φιλάω?.."

D-"Θα με φιλάς..μόνο στο κότερο μου,και μόνο οταν στο ζητήσω εγώ..."

Πραγματικά αυτό δεν περίμενα πως θα το ακούσω ποτέ...

Ξ-"Αυτό είναι κανόνας?.."

D-"Βεβαια..υπαρχουν 3 κανονες στην σχέση εξάρτησης.."

Κάθεται αναπαυτικά στην καρέκλα του και σταυρώνει τα χέρια του...

D-"1.Οι προσωπικές μας στιγμές θα γίνονται μονο στο κότερο μου και μόνο οταν το ζητάω εγω..ακομα κιαν στο ζητήσω μέσα στα μεσάνυχτα..

2.Απο την στιγμή που δεχτείς να είσαι μαζί μου,υποτάζεσαι σε μενα και δεν θα παραβείς τα λογια μου ποτέ,μονο αν θες να σταματήσεις οριστικά..

3.Η εμφάνιση και ο χαρακτήρας σου θέλω να αρμόζουν με μιας ώριμης γυναικας..ξεχνάς τις τρελες,το ποτό,φυσικά τους άντρες και οτι θεωρήσω εγώ πως δεν μου αρεσει..

Τον κοιτάζω και το μυαλό μου δεν μπορεί να χωρέσει ολα αυτά...γιατι να θέλει κάτι τέτοιο?..γιατί να μην θέλει μια προσωπική σχέση...

Ξ-"Και εσυ?..δεν έχεις κανόνες?..μόνο εγώ?.."

D-"Φυσικά και έχω..πρώτος κανόνας είναι η ευχαρίστηση σου και δεύτερος η προσήλωση μου σε σένα..για μένα θα υπάρχεις μόνο εσύ.."

Μόνο εγώ?..νομίζω οτι αυτό είναι αυτονόητο σε μια σχέση...αλλα με αυτά που ακούω θα ξεχάσω κι αυτα που γνώριζα...

Ξ-"Κιαν αποφασίσω να αρνηθώ?..να μην δεχτώ τους κανόνες και την σχεση εξάρτησης?..."

D-"Αν αρνηθείς..θα παραμείνω ο καθηγητής σου και εσύ η μαθήτρια μου..τίποτα περισσοτερο..

Τον κοιταζω σαστισμένη...μιλάει τοσο άνετα για κάτι τοσο δύσκολο...

Ξ-"Μια κανονική σχέση?..φυσιολογική?..όπως όλοι?.."

D-"Δεν είμαι σαν του άλλους..αν θέλεις το συνηθισμένο και βαρετό προφιλ σχέσης πρεπει να αρνηθείς την προταση μου...αν θες το κυριαρχικό και υποτακτικό προφιλ σχέσης δέξου την..."

Ξ-"Πως να ξέρω αν θέλω κάτι που δεν έχω δοκιμάσει?.."

Σηκωνεται απο την καρέκλα και περπαταει αργα αλλα σταθερά κοντά μου...

D-"Πάρε το ρίσκο..και δοκίμασε τα όρια σου.."

Silia Stefanou....

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Onde histórias criam vida. Descubra agora