Ν-"Ωραια θα μαγειρεψω κάτι..να φάμε συνοδεύοντας με το μαθημα μας.."
Ειπε και μου εκλεισε το μάτι...γιατι δεν μου αρεσει καθολου αυτο το ύφος....πηρε ενα μικρο χαρτί και έγραψε την διεύθυνση του...
Ν-"Θα σε περιμενω.."
Εφυγε και εγω συνέχισα την δουλεια μου...προετοιμασα αρκετα σχέδια και υστερα σε ενα φάκελο τοποθέτησα κάποια βασικά σχέδια που πρεπει να δειξω στον Νοτη...εκλεισα το λαπτοπ μου και φορεσα το μπουφάν μου...ανεβηκα στο μηχανάκι και κοιταξα την διεύθυνση του Νοτη...υστερα απο ενα τέταρτο βρισκόμουν εξω απο το σπιτι του και άφησα το μηχανάκι μου...εφτασα μεχρι την πόρτα και χτύπησα λίγες φορές...τοτε ο Νότης μου ανοιξε την πορτα φόροντας μονο μια μαυρη φόρμα...
Ν-"Πέρασε.."
Ειπε και μπηκα μέσα...ετσι υποδέχεται τους καλεσμένους αυτος?...
Ν-"Κάθισε στον καναπε..λογικά θα πείνας.."
Κάθισα στον καναπε και εκείνος ηρθε κρατωντας δυο πιάτα φαγητο,στο τραπεζάκι μπροστα μου υπήρχε ηδη ενα μπουκάλι κρασι με δυο ποτηρια...η αληθεια ειναι οτι πεινάω αρκετα και το φαγητο φαινεται πολύ ωραίο εξωτερικά...εβαλε κρασι στα ποτηρια μας και εγω δοκίμασα απο το φαγητο...ειναι πολύ νόστιμο...κάθισε διπλα μου σχεδόν κολλητά και εγω εκανα λιγο πιο πέρα ομως εκείνος με πλησιασε ξανά...
Ν-"Νομιζω πως εμεις οι δυο θα τα παμε πολύ καλά.."
Ξ-"Αν προσέξεις αυτά που θα σου πω ισως..ξερεις οσο εύκολο κιαν σου ακούγεται..το να προσέλκυεις κοσμο ειναι δύσκολο.."
Ειπα ειρωνικά και εβγαλα τον φάκελο...τον ανοιξα και αρχισα να του εξηγω για την δουλεια...
Ν-"Εισαι μονη?.."
Ξ-"Ορίστε?..."
Ν-"Εχεις σχέση?..εισαι ελεύθερη?.."
Τον κοιταξα ειρωνικά ξανά και σταυρωσα τα χέρια μου....
Ξ-"Αν σου απαντήσω θα σε βοηθήσει αυτο κάπου?..θα καταλαβεις καλύτερα πως να δουλεύεις?..."
Ν-"Οχι αλλα θα με βοηθήσει να ερθω πιο κοντά σου..."
Ξ-"Τοτε δεν χρειαζεται να απαντήσω.."
Ειπα και συνέχισα να του εξηγω για την δουλεια...πηρε το φάκελο απο τα χέρια μου και τον άφησε πανω στο τραπεζάκι...τον κοιταξα με απορία και περιμενω την επόμενη κινηση του...
Ν-"Θελεις να κανεις ενα μπανακι να χαλαρώσεις?.."
Ξ-"Χαλαρή ειμαι.."
ESTÁS LEYENDO
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
De Todo#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...