**Έμαθα πως θα φύγεις..μην το κάνεις..μείνε εδώ και θα προσπαθήσω να βελτιώσω τον χαρακτήρα μου..αν φύγεις δεν υπαρχει επιστροφή σε μένα..**
Σηκώθηκα απο τον καναπέ σαν τρελή και φορεσα το μακρύ χακί μπουφάν μου...άρπαξα τα κλειδιά μου απο το τραπεζάκι και βγηκα απο το σπίτι...έβγαλα το μηχανάκι μου απο το υπόγειο και αφού το εβαλα μπροστά κατευθύνθηκα προς το σπίτι του David...μολις εφτασα απο εξω,έσβησα το μηχανάκι και πηγα στην πόρτα...χτύπησα λίγες φορές και τοτε ανοιξε την πορτα ο Lorman...
Ξ-"Γεια σας..δεν ξέρω αν με θυμάστε ειμαι η Ξανθή..είναι εδώ ο David?..."
L-"Βεβαίως και σας θυμάμαι..ο David δεν ειναι εδώ αλλα αν έχετε λιγο χρονο να μείνετε θα το εκτιμούσα.."
Ξ-"Να μείνω?..συμβαίνει κάτι?.."
L-"Θα ήθελα να σας μιλησω.."
Έγνεψα καταφατικά και μπήκα μέσα...δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να θελει ο Lorman να συζητήσουμε...ομως ειναι τοσο καλός και ευγενικός που ηταν αδυνατο να του αρνηθώ...
L-"Θέλετε να πιείτε κάτι?.."
Ξ-"Μην μου μιλάτε στον πληθυντικό σας παρακαλώ.."
L-"Ουτε και εσύ.."
Ειπε και εβαλε δυο τσιπουράκια να πιούμε...καθίσαμε στο τραπεζι της κουζινας και ο Lorman ξεκινάμε την συζήτηση...
L-"Είμαι δίπλα στο David απο τότε που ήταν μικρό παιδί..και τον γνωρίζω καλά..ηταν φυσιολογικός οπως ολα τα παιδιά μεχρι που στην εφηβεία του γνώρισε την Νόρα..στην αρχή είχαν μια κανονική σχέση όμως μετά φαινόταν πως εκεινη τον κρατούσε με κάτι..κατι σαν συμφωνία..δεν ξέρω ακριβως..ομως αυτή η γυναικα τον πλήγωσε...τον άλλαξε...τον διάλυσε συναισθηματικά...και τον παράτησε ετσι απλά μια μέρα..."
Ξ-"Δεν γνώριζα..ο David δεν μιλαει για τον παρελθον του.."
Αποκρίθηκα...
L-"Απο τότε που έφυγε η Νόρα,ο David κλείστηκε σε ενα σκοτάδι..ηρθε στην Ελλάδα και οποια γυναικα ειχε διπλα του την έκλεινε μέσα στο σκάφος...ομως παντα γυρνούσε στο σπιτι με την ιδια αντίδραση την απογοήτευση...δεν τον γέμιζαν,έπερνε απλα αυτο θελει κάθε αντρας.."
Έγνεψα καταφατικά...καταλαβαίνω απόλυτα για τι θέμα μιλαει...για την εξάρτηση...
L-"Οταν εμφάνιστηκες εσύ..είδα στα μάτια σου μια αθωότητα που δεν ειχα δει στις υπόλοιπες γυναικες που ειχα συναντήσει..και ο David ηταν διαφορετικός..πιο προστατευτικός...μάλιστα ενα πρωί τον ειδα να χαμογελάει..ομως πριν πεντε μηνες ξαφνικά επεσε..τον ειδα να κλείνετε περισσοτερο στον εαυτό του και να πινει σαν αλκοολικός..ήρθα στο σπιτι σου και σε έψαξα αλλα μια κυρία μου ειπε πως εφυγες για ταξιδι...τοτε κατάλαβα πως ισως εσένα σε ειδε διαφορετικά..."
Ξ-"Lorman..τον είδα με αλλη γυναίκα σήμερα το πρωί..την φιλούσε μπροστά μου..δεν ένιωσε κατι για μένα.."
Ειπα με πραγματική απογοήτευση στα λογια μου...
L-"Τους πρώτους τρεις μηνες αφότου εφυγες προσπαθησα να τον βοηθησω αλλα οτι κιαν εκανα δεν με άφηνε να του μιλήσω..μάλιστα μια μέρα τον ακουσα να μιλαει στο τηλεφωνο με εναν καπετάνιο και νομίζω οτι ακουσα το όνομα σου.."
Ο Καπετάνιος του πλοιου μου?...μιλούσε με τον David;..ετσι εξηγείτε η ειδική μεταχείριση μου?..δεν το πιστεύω...
L-"Ομως πριν δύο μήνες ηρθε στο σπιτι η Νόρα..και απο τοτε δεν εφυγε..η γυναικα που ειδες το πρωι ειναι η καταστροφή του..αυτή τον έριξε στο μαυρο σκοτάδι..μονο εσύ με τα αγνά σου αισθήματα μπορεις να τον βοηθήσεις Ξανθή.."
Ξ-"Πως?..δεν πρόκειται να δεχτεί να ειναι μαζί μου.."
L-"Δεν ξέρω τον τρόπο ομως ξερω πως μπορείς.."
Ξαφνικά ακούστηκε η πορτα και η φωνή του David και μιας γυναικας...μαλλον της Νόρας...
Ξ-"Lorman κανε κάτι δεν θέλω να με δει εδώ.."
Ο Lorman σηκώθηκε και προσπάθησε να με κρύψει στο μπαλκόνι ομως ξαφνικά ακούσαμε μια δυνατή φωνή...
D-"Τι κάνεις εσύ εδώ?.."
Silia Stefanou....
***************
YOU ARE READING
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
Random#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...