Δεν υπήρχε χώρος για λέξεις,η προσμονή και η αναμονή για την ενωση μας πηρε θεση στο κρεβατι ολο τον βραδυ...κοιμηθηκα στην αγκαλια του και ενιωσα την καρδια μου να σφίγγεται...αυτό ονειρεύομουν...για αυτό υπάρχω για να ειμαι διπλα του...μονο ετσι χαμογελάω...μονο έτσι ειμαι ευτυχισμενη...
Οταν ανοιξα τα μάτια μου το πρωι,κοιταξα διπλα μου και τον ειδα να κοιμαται...σηκωθηκα αθόρυβα απο το κρεβάτι και εκανα ενα ζεστό ντουζακι...ύστερα τηλεφώνησα στην ρεσεψιόν και παράγγειλα πρωινό...ηρθε πολύ γρηγορα και το τοποθέτησα στο μεγαλο τραπεζι...ο David μαλλον άκουσε την πορτα και σηκώθηκε...ηρθε στο σαλονι και εγω χαμογέλασα...Ξ-"Καλημέρα.."
Ειπα δειλά...παντα φοβαμαι...φοβαμαι την αντίδραση του...ειναι τοσο απρόβλεπτος...
D-"Καλημέρα μικρή.."
Ειπε και κάθισε στο τραπεζι...ξεκινήσαμε να τρώμε και να απολαμβάνουμε το πρωινο μας...όλο αυτο μου φαινεται σαν ψέμματα...εγω και ο David τρώμε πρωινο μαζί...η σκέψη με κανει να χαμογελάω γλυκά...το βλέμμα του καρφώνεται πανω μου με σοβαρό ύφος...και σοβαρευω αμεσως...
Ξ-"Σε πειραξε κάτι?.."
D-"Χαμογελάς..."
Έγνεψα καταφατικά...τον πειραξε το χαμόγελο μου?...
D-"Ποσο γαμημενα σεξυ εισαι..οταν χαμογελάς.."
Ειπε και εγλειψε τα χειλη του...
Ξ-"Ποτε θα γυρίσουμε πίσω?.."
D-"Σε νοιάζει?.."
Ξ-"Καθόλου.."
Ειπα αποφασισμένη και χάθηκα στο βλέμμα του...το κινητο του μας διεκοψε και το σήκωσε αμεσως...
D-"Ναι?..πότε?..επιστρέφω αμεσως.."
Ειπα ταραγμένος...το προσωπο του ειναι πολύ ανήσυχο και εχω ενα κακό προαίσθημα...
Ξ-"David τι συμβαίνει?.."
D-"Η Νόρα έκανε απόπειρα αυτοκτονίας..ειναι στο νοσοκομειο..ετοιμάσου σε παρακαλω..πρεπει να επιστρεψουμε.."
Έγνεψα καταφατικά και σηκώθηκα απο το τραπεζι...πηγα στο δωματιο και ετοιμάστηκα πολύ γρηγορα...αφού πλήρωσε το ξενοδοχειο,μπηκαμε στο αυτοκινητο και με γρηγορη ταχύτητα επιστρέψαμε πισω...φτάσαμε έξω απο το σπιτι μου και εκεί σταματησε το αμαξι...
Ξ-"Ελπιζω να μην εισαι σοβαρό.."
D-"Θα τα πουμε αργότερα.."
Ειπε κοφτά και κατεβηκα απο το αυτοκινητο...μπηκα μέσα στο σπιτι και αφού εβαλα ενα ποτήρι κρασί κάθισα στον καναπέ...πληκτρολογήσα ενα μηνυμα για την Μαριανα που γραφει να ερθει εδώ...και εβαλα απαλή μουσικη...δεν πέρασε ενα τέταρτο και η Μαριανα ειναι ηδη στην εξώπορτα...ανοιξα αμεσως και εκεινη χαρουμενη με αγκάλιασε και αμεσω θύμωσε...
Μ-"Οι φιλες ξερεις ενημερώνουν..θα λείψω,ειμαι καλά έστω ενα μηνυμα για να μην ανησυχούν οι υπόλοιποι..επρεπε να μου πει η μαμα σου που εισαι..!!.."
Η μαμα μου πως το γνώριζε?...σιγουρα την ενημέρωσε ο David...
Ξ-"Εχεις δικιο αλλα πίστεψε με ηταν τοσο μοναδικά που δεν ειχα μυαλό..."
Μ-"Χαιρομαι φιλενάδα..αυτό μετράει.."
Ειπε και κάθισε στον καναπε...της εφτιαξα εναν ζεστό καφε και καθίσαμε μαζί...
Μ-"Πότε γύρισες?.."
Ξ-"Μολις..ξερεις η Νόρα εκανε απόπειρα αυτοκτονίας.."
Η Μαριανα με κοιταξε με γουρλωμενα μάτια...
Ξ-"Αν δεις πως αντέδρασε ο David..σιγουρα θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο.."
Μ-"Λογικό ειναι..μπες στην θεση του.."
Ξ-"Το καταλαβαίνω..απλά.."
Μ-"Απλά?.."
Ήπια λιγο κρασι και κοιταξα κάτω....
Ξ-"Απλά ειμαι τοσο ερωτευμένη..τοσο παθιασμένη μαζι του που φοβαμαι..αν μπει ξανά κάποιο εμπόδιο?..αν.."
Μ-"Αν σ'αγαπάει..αν νιωθει το ίδιο με σένα θα μεινει εδώ.."
Έγνεψα καταφατικά και αποφασίσαμε να αλλάξουμε συζήτηση...μιλήσαμε για την Μαριανα και για κάποια οικογενειακά θέματα..πέρασαν περίπου δυο ωρες και εφυγε...ο David δεν με εχει παρει ουτε ενα τηλεφωνο και εχω αρχίσει να ανησυχώ...μετά το τέταρτο ποτήρι κρασί νιωθω πιο χαλαρή και τοτε ακούω το κουδούνι...πηγαινω στην πόρτα και ανοιγω αμεσως...ειναι ο David και μπαινει μέσα...κοιταζει τον χώρο και υστερα εμενα...
D-"Έπινες?.."
Ξ-"Λίγο...."
Ειπα με τρεμάμενη φωνή....
D-"Λάθος κίνηση...."
Silia Stefanou.....
BINABASA MO ANG
..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..
Random#SiliaST.#wattpad11book Άγρια εξάρτηση...σου ακούγεται δύσκολο..είναι ακόμα πιο δύσκολο απο οσο το φαντάζεται το μυαλο σου...