...ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ...

10.9K 779 60
                                    

ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ...
Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ...
Το ξυπνητήρι με εβγαλε απο ύπνο μου...το ιδιο και την Μαριανα που κοιμόταν διπλα μου...

Μ-"Να σου πω δεν γινεται να ακυρώσουμε το γαμο?..νυστάζω παρα πολύ.."

Ξ-"Καλή ιδέα..γιατι και εγώ κοιμάμαι ορθια αλλα αν το πω στον David δεν θελω να δω την αντίδραση του.."

Η Μαριαννα με κοιταξε με το βλέμμα του φόβου και γελασαμε...σηκώθηκαμε και κατεβήκαμε στην κουζινα...φτιάξαμε δυο καφεδακια και με θεα την θαλλασα τα απολαύσαμε...

Μ-"Πω ρε φιλενάδα..τι σπιταρονα έφτιαξε ο David.."

Ξ-"Ειναι το παλατάκι μας..αλλα μαζι του δεν με ένοιαζε να ζούσα και σε μια μικρή καλύβα..αρκεί να ημουν μαζι του.."

Ακούσαμε το κουδούνι και σηκωθηκα...πηγα στην είσοδο και ανοιξα την πορτα...

Μα-"Κορούλα μου..ειμαι τοσο συγκινημένη.."

Ειπε και με αγκάλιασε σφικτά...

Ξ-"Καλημερα μαμά.."

Της ειπα και μπηκαμε μέσα...καθίσαμε όλες μαζι και μου δίναν οδηγίες για το τι πρεπει να κανω...ακουσα το κινητο μου και στην οθόνη γραφει David...πηγα λιγο πιο πέρα και το σήκωσα...

Ξ-"Καλημέρα μωρο μου.."

D-"Καλημέρα..θέλω να σε δώ.."

Ξ-"Λίγες ωρες έμειναν αγαπη μου.."

D-"Χθες πως πέρασες?.."

Ξ-"Α πολύ ωραια..πήγαμε στα μπουζούκια και γυρίσαμε μέρα.."

D-"Σε πειραξε κανεις?.."

Ξ-"Ενας μελαχρινος τούμπανο με τατουάζ.."

Ειπα για να τον πειράξω...

D-"Κατέβα τωρα τα σκαλιά και Ελα στον βράχο.."

Ειπε και μου εκλεισε το τηλεφωνο...κοιταξα απο την τζαμαρια και τον ειδα να στέκεται στον βράχο...άφησα το τηλεφωνο και βγηκα απο το σπιτι...κατεβηκα τα σκαλιά και βρέθηκα κοντά του...τον αγκάλιασα και εκείνος με κράτησε δυνατα απο τα μαλλια...

D-"Μελαχρινος?..τούμπανο με μουσια?.."

Ξ-"Σε πειράζω μωρο μου.."

Μου έριξε μια σφαλιαρα στα οπισθια και δαγκωσε το κατω χείλος μου...

D-"Αυτό θα το πληρώσεις το βραδυ.."

Ξ-"Πρεπει να ανεβώ πανω..θα έρθει η κομμωτήρια και η μακιγιερ.."

D-"εφυγες.."

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora