...ΑΡΧΗ...

16.5K 828 114
                                    

Ξ-"Δέχομαι.."

Τα μάτια του David έκλεισαν απαλά σαν τα ευχαριστήθηκε την απάντηση μου...

D-"Χαίρομαι.."

Σηκώθηκα και φόρεσα τα ρούχα μου...

Ξ-"Πεινάω..θες να βγούμε να φάμε κάτι.."

D-"Ξανθή δεν μπορούμε..μην ξεχνάς πως είμαι καθηγητής σου..αν μας δεί κάποιος.."

Ξ-"Θα μαγειρέψω κάτι εγώ τότε..άνοιξα τα ντουλάπια της κουζινας αλλα είναι άδεια.."

Κοίταζα μια τα ντουλάπια,μια τον David...

D-"Δεν τρώω εδώ γιαυτό δεν υπάρχει κάτι.."

Είπε και κάθιςε στον καναπέ...πήδηξα πάνω του και κάθισα στα πόδια του...

Ξ-"Σουβλάκια τότε.."

D-"Ξέχασε το..δεν θα τρως έτοιμο φαγητό..θα παραγγείλω εγώ απο ενα Ιταλικό εστιατοριο.."

Κάλεσε εναν αριθμό στο κινητό του και παραγγειλε κάτι μακαρονάδες και σαλάτες που ούτε εχω ξανα ακούσει...

D-"Λοιπόν το απόγευμα θα πας μαζί με την βοηθό μου για ψώνια.."

Ξ-"Με την βοηθό σου?..τι δουλειά εχω εγώ.."

D-"Θέλω να σου αγοράσει τα ρούχα και τα εσωρουχα που μου αρέσουν..με αυτά θέλω να σε βλέπω ντυμένη.."

Να δεν καταλαβαίνω τι εχουν τα δικά μου ρούχα...

D-"Επισης δεν θέλω να σε ξανα δώ βαμμένη.."

Ξ-"Μπάνιο να κάνω?..."

D-"Ξανθή δεν παίζω.."

Η πόρτα χτυπησε και ο David πλήρωσε τον λογαριασμό...σέρβιρε το φαγητό στα πιάτα και καθίσαμε στην τραπεζαρία...δοκίμασα λίγο απο την μακαρονάδα που ειχε και κατι λαχανικά αλλα δεν μου αρεσει καθολου...πηγαίνοντας σπίτι θα παρω ενα σουβλάκι και ας λεει οτι θέλει...

D-"Μετά τα ψώνια θέλω να ερθεις εδώ..όχι μέχρι αργά γιατί αύριο εχεις μαθημα.."

Ξ-"Μην ανησυχείς αντέχω το ξενύχτι..αν πιούμε και λιγο αλκοόλ μπορω να μην κοιμηθώ και καθολου.."

D-"Κομμένα τα ξενύχτια..κομμένο και το αλκοόλ..η συμπεριφορά θέλω να ειναι ώριμης γυναίκας.."

Δηλαδή να μην ειμαι ο εαυτός μου...γιατί απο όσα μου λεει σιγουρα δεν βλεπω καμία ομοιότητα με εμενα...τελειώσαμε το φαγητό και καθίσαμε στον καναπέ...τον πλησιασα και τον φίλησα...

D-"Πρέπει να φύγεις..η βοηθός μου σε περιμένει στην αγορά.."

Ξ-"Μάλιστα.."

..ΚΑΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora