"Nå... Nu kan jeg bedre forstå"
"Jeg gad godt at vide, hvad hun lige tænkte der"Jeg vågnede af solens lys, som skinnende ind igennem vinduet. Jeg havde glemt at trække det for. Jeg mærkede Lukes arm over min talje. Jeg kunne mærke sommerfuglene i min maven. Jeg kiggede hen på hans arm. Det var som om at hans arm varmede hele min krop op. Min dyne, havde jeg sparket af i løbet af natten. Jeg vendte mig forsigtigt om. Luke sov stadig. Han så virkelig sød ud når han sov. Vi lå tæt på hinanden, men de generede mig slet ikke. Allerhelst ville jeg blive liggende sådan her for altid. Han trak vejret dybt og udåndede. Jeg lod min hånd glide hen over hans kind. Jeg kunne ikke lade være med at smile. Mit hjerte bankede helt vildt, og jeg måtte indse, at jeg nok var faldet for ham. Min hånd lagde sig hen på hans arm. Jeg lukkede mine øjne, og for at se, om jeg kunne sove videre. Efter lidt tid følte jeg, at der var nogle der kiggede på mig. Jeg åbnede mine øjne og de mødte Lukes.
"Godmorgen." Jeg smilede kærligt til ham.
"Godmorgen." Hans arm lå stadig rundt om mig. Hans pegefinger begyndte at køre i cirkler. Jeg lå og spjættede.
"Stop det kilder." Jeg nærmest skreg. Han trak på skulderne, og tog sin anden hånd hen for at kilde mig. Jeg begyndte at grine.
"Du skal.. skal v.. v... være sød for... fordi du fi... fik lov til at... sove her oppe." Prøvede jeg at sige imellem mine grin. Jeg havde vendt mig om på den anden side uden jeg viste det, så jeg kunne ikke sende han et ondt blik. I stedet stoppede han. Han lagde sine arme rundt om mig og trak mig ind til ham. Han løftede sin dyne op, så jeg også kunne komme ind under den. Vi lå helt tæt, så sommerfuglene i min mave var ved at springe ud. Hans krop varme min trygt og rart. Hans læber lagde sig mod min nakke og plantede et hurtigt kys. Det var som om kysset sende kuldegysninger gennem min krop, efterfulgt at en dejlig fornemmelse. Det bankede på døren. Mit blik rettede sig mod den. Mens døren blev åbnet, kunne man høre Kates stemme.
"Jeg tror at ham der Luke er smutt...." Hendes stemme stoppede og hun stod nu i døråbning og kiggede på Luke og jeg. "Nå... Nu kan jeg bedre forstå." Hun begyndte at grine og gik ud af døren igen. Jeg vendte mig om mod Luke, der lå og smågrinte.
"Jeg gad godt at vide, hvad hun lige tænkte der." Jeg begyndte at rødme over Lukes kommentar.
"Lad os nu bare få noget tøj på og lave noget morgenmad." Han nikkede hurtig enig med mig og satte sig op. Jeg rejste mig op og var pludselig lykkelig over at jeg sov i nattøj.
"Der er bare lige et problem." Jeg vendte mig om og kiggede på ham. "Mit tøj ligger inde i stuen under sofabordet, og det er ikke fordi jeg mest har lyst til at rende ind i stuen indført boxer." Han smilede fjoget. Jeg nikkede forstående og gik hen mod døren, for at hente hans tøj. Jeg bøjede mig ned under sofabordet og tog en bunke tøj. Jeg gik tilbage mod værelset. Da jeg kom derind, smilede han taknemlig. Jeg orkede ikke at skrifte til normalt tøj, så jeg beholdte mit nattøj på. Jeg gik hen til døren og tog fat i håndtaget.
"Vent.! Vil du ikke nok blive." Jeg gav slip på håndtaget, men blev stående med blikket mod døren. Jeg viste jo ikke hvor genert han var angående på klædning. Nogle få sekunder efter kom Luke susende hen bagved mig, og lagde sine arme rundt om mig. Han holde mig tæt ind til sig, mens han vuggede frem og tilbage skiftevis på hans fødder. Jeg tog mine hænder og lagde dem oven på hans hænder, som lå lidt op over min mave. Hans hoved lagde sig på min skulder. Vi stod og nød stilhed, før han begyndte at kilde mig. Jeg løb ud af hans grab og hen til døren. Jeg skyndte mig ud i køkkenet hvor Katelyn sad og kiggede på sin pc.
"Jeg regner med at i laver morgenmad." Sagde hun da Luke kom farende efter mig. Vi begge nikkede. Luke gik hen til køleskabet og fandt æg og bacon. Jeg fandt to stegepander frem.
YOU ARE READING
This Christmas
FanfictionJadelyn vælger at tage til London, for at fejre jul med hendes veninde Katelyn. Jadelyn er virkelig spændt og glæder sig til at komme væk hjemmefra. Derhjemme er det nogle måneder siden, at hun kom ud af et længrevarende forhold. De havde været samm...