"Jeg fik det pludseligt dårligt"
"Jeg elskede ham"Jeg havde næsten ikke sovet i nat. Det der skete i går var et vidunderligt øjeblik, og så ødelagde jeg det. Undskyld mig, men hvad havde jeg gang i. Ham jeg var forelsket i kyssede mig, og jeg ødelagde det ved at skride. Det her var en af de gange hvor jeg hadede mig selv. Jeg kiggede ud af vinduet igen. Jeg elskede Luke mere end noget andet, og var ikke i tvivl. Jeg elskede ham så meget at det gjorde ondt, altså på den gode måde. Mine tanker faldt hurtigt på jul. Der var kun 2 dage til jul og jeg havde ødelagt alt. Men det vigtigste var nok, for mit eget vedkommende, at jeg viste at jeg elskede Luke. Men hvis han ikke holde af mig mere. Jeg sukkede og kiggede ned. Jeg havde jo bare været den største kujon ever. Jeg elskede ham, og hvis han ikke elskede mig, måtte jeg tage det som det var, selvom det ville gøre ondt. Jeg kunne ikke undvære ham. Han var mit et og alt. Men jeg ville ikke opgive ham. Jeg skyndte mig op af stolen, og nærmest fløj ud af hoteldøren med sko, taske, jakke og nøglekort i armene. Da jeg nåede ind i elevatoren fik jeg min jakke og sko på, på ingen tid. Da elevatoren åbnede, stod der en lille menneskeflok. Jeg løb hen til udgangen, ligeglad med om jeg fik skubbet til folk, eller om de gloede. Jeg elskede Luke. Jeg måtte skynde mig. Jeg kiggede hurtigt til siderne og der kom en taxa kørerne. Jeg vinkede hurtigt efter den, og den kørt ind til siden. Jeg løb hen og åbnede døren, og steg ind. Jeg kiggede på chaufføren, som jeg nemt genkende.
"Hej igen frøken." Han smilede. "Hvor skal du hen i dag?" Jeg smilede stort. Han kunne huske mig for den gang jeg kørte i taxa med Luke på vores date. Jeg blev trist. Hvad havde jeg gjort?
"Hej." Jeg smilede venligt og lettet over det var ham. "Kan du huske ham fyren jeg kørt med?" Han kiggede glad på mig.
"Ja, jeg husker tydeligt den unge mand." Jeg blev glad ved tanken om Luke.
"Jeg skal det samme sted hen, hvis du kan huske det." Chaufføren nikkede, og gjorde tegn til at jeg skulle spænde mig. Jeg havde helt glemt hvad gaden Luke boede på. Så det var meget heldigt, at det var den samme chauffør som sidst. Jeg kiggede ud af vinduet, hvor gaderne var dækket af sne. Jul. Jeg glædede mig til jul, selvom jeg ikke havde nogle at holde den med eller gaver. Men alligevel var jul dejligt at tænke på. Der gik ikke lang tid før vi var der. Jeg fandt min taske frem og fandt min pengepung. Jeg fandt nogle penge og rakte dem til chaufføren.
"Bare behold resten." Jeg smilede venligt, før jeg trådte ude ad døren. Jeg vinkede til den venlige chauffør da han kørte. Efter han var kørt løb jeg ind i opgangen. Jeg nåede til Lukes dør og stoppede op, så jeg kunne få pusten. Jeg ringede på døren, og kunne mærke nervøsiteten. Hvad nu hvis han ikke ville havde mig. Der gik lidt tid gør døren blev åbnet. Tilsyne kom Luke. En grædefærdig Luke. Hans ansigt var vådt og hans øjne var røde. Jeg fik det pludseligt dårligt. Hans ansigt lyste en lille smule op, da han så at det var mig. Jeg kunne ikke vente mere. Jeg elskede ham. Jeg løb ind i favnen på ham, og svang mine arme om hans nakke, før jeg lagde mine læber mod hans. Jeg elskede ham. Der gik ikke særlig lang tid før Luke kyssede med. Han lagde sine arme rundt om mig, og trak mig tæt ind til sig. Han læber var dejlig varme, og jeg blev helt blød i knæene. Min mave var ved at eksplodere ligesom i går. Hans kys var så dejlige og fantastiske. Lidt tid efter trak jeg mig, og lagde mit hoved mod hans brystkasse.
"Jeg elsker dig Luke."
YOU ARE READING
This Christmas
FanfictionJadelyn vælger at tage til London, for at fejre jul med hendes veninde Katelyn. Jadelyn er virkelig spændt og glæder sig til at komme væk hjemmefra. Derhjemme er det nogle måneder siden, at hun kom ud af et længrevarende forhold. De havde været samm...