24.

253 16 5
                                    

"Jack deltog hurtig og de råbte og gav hinanden highfive. Liz dæmpede på dem"

Jeg trådt ud af badet og viklede et håndklæde om mig. Jeg fik hen til spejlet og tørrede det af, så jeg kunne lægge min makeup. Jeg fandt min foundation og lagde et tynd lag. Efter det tog jeg min concealer og lagde et tynd lag af det. Jeg ville ikke have alt for meget makeup på. Jeg kunne bedst lide når det var mest naturligt som mugeligt. Men jeg måtte alligevel godt se godt ud når jeg skulle mødes Lukes familie. Jeg var nervøs, men også spændt. Jeg var en lille smule bange for at de ikke kunne lide mig. Jeg kiggede rundt på badeværelset efter resten af min makeup, men jeg havde kun fået taget foundation, concealer og mascara med ud.
"Luke?" Råbte jeg. Lidt efter hørte jeg døren gå op og Luke stak hovedet ind.
"Hvad er der søde?"
"Jeg har glemt resten af min makeup inde i min kuffert. Vil du ikke være sød at hente det?" Han nikkede og forsvandt. Lidt tid efter dukkede han op i døren igen.
"Er det den her?" Jeg nikkede. Han gik ind og lagde min makeuptaske på toilettet-brættet, før han gik over og lagde hans hænder på mine hofter. Han rykkede sit hoved tættere på mit. Der var kun 2 centimeter mellem vores læber. Jeg valgte at bryde afstanden, ved at rykke mit hoved tættere på hans og kysse ham. Han kyssede med. Jeg begyndte at smile.
"Jeg er virklig nervøs."
"Det skal du ikke være." Han grinte og tog mine hænder. "De vil elske dig." Jeg smilede sødt til ham.
"Men jeg bliver nød til at gøre mig klar." Han nikkede hurtigt og forsvandt ud af badeværelset. Jeg åbnede tasken og fandt min øjenskyggepalette frem. Jeg valgte at lægge en mørkerød øjenskygge i inderkrogen af øjet og ud. Efter det lage jeg en sort øjenskygge i yder-delen på øjet. Bagefter blændede jeg set sammen, så det havde en flot overgang. Jeg fandt min eyeliner frem og lagde den med vinger i siderne. Jeg kiggede mig tilfreds i spejlet. Eyelineren var blevet helt perfekt. Jeg fandt min mascara frem og lagde den på. Jeg kiggede endnu en gang i spejlet. Det var perfekt. Og jeg havde samtidig fået det til ikke at se så voldsomt ud. På mine læber påførte jeg en læbepomade, som gav en svag lyserød farve. Jeg tog mit rene undertøj på og bandt min morgenkåbe om mig, før jeg gik ud af toilettet. Jeg smuttede ind på værelset hvor mit tøj lå klar. Jeg skiftede hurtigt og kiggede på mit outfit. Mit outfit bestod af mørkerøde jeans, en sort tyk trøje/sweater, som hang lidt ned over min skulder med flotte stjerne/snefnug mønstre foroven. Mine smykker bestod af sort sløjfe-øreringe, halskæde og ring. Jeg tog mit hår ud af knolden. Jeg børstede mit hår igennem og gik ind til Luke i stuen. Hans øjne blev store da han så mig. Jeg grinte over hans reaktion.
"Er det virkelig så slemt?" Spurgte jeg nervøst. Han rykkede på hovedet og rejste sig op og gik hen til mig.
"Du ser fantastisk ud." Jeg kyssede ham blidt på munden.
"Tak."

------

Luke kiggede kærligt på mig. Hans hånd var flettet ind i min. Jeg var nervøs og havde lyst til at gemme mig, men det var fjollet. Luke trak ned i håndtaget og trak mig med ind af døren. Da vi trådte ind ramte duften af flæskesteg, and og brunkartofler os med det samme. Jeg blev helt sulten.
"Dufter her godt?" Grinte Luke af min reaktion. Jeg nikkede. Med det samme kom en gøen.
"Molly." Udbrød Luke glad og satte sig ned på hug. Den glade hund hoppede op i armene på ham. Han kløede Molly bag øret. "Der er en du skal hilse på." Sagde Luke glad til Molly og kiggede op på mig. Jeg satte mig på hug ved siden af Luke. "Molly det her er Jadelyn. Jadelyn det her er min hund Molly." Molly kom glad hen til mig. Jeg aede hende på maven. Hun var hel vild sød. "Så er du godkendt af den første." Grinte Luke og rakte runge af mig. Jeg rullede med øjene af ham. Luke og jeg rejste os op, og satte vores sko og hængte vores jakker op på knagerne ude i gangen. Luke fandt min hånd igen og vi gik videre ind i huset. Jeg kunne mærke at nervøsiteten stadig var der, men den var faldet lidt. Jeg tog det mere roligt. Luke drejede ind af en dør som førte ind til køkkenet, hvor den dejlige duft kom fra.
"Hej Luke." Udbrød en lyshåret dame glad. Hun lagde et viskestyk fra sig, og skyndt sig over og krammede Luke.
"Hej mor." Sagde Luke glad og gav slip på min hånd, så han kunne kramme hans mor igen. De gav slip på hinanden og Lukes mor kiggede på mig. "Mor, det her et min kæreste Jadelyn, Jadelyn det her er min mor Liz." Det kilede i maven da han nævnte ordet kæreste. Liz gav mig et kram og jeg gengældte det.
"Dejligt at møde dig." Sagde Liz glad.
"I lige måde." Luke smilede glad.
"Hvor er de andre?" Luke kiggede spøgerne på sin mor.
"Jeg har sat dem til at se en julefilm i stuen. De gavnede ikke så meget i køkkenet, når de blev ved med at spise maden." Liz smilede til os og vendte tilbage til madlavningen. Luke tog mig med ind i stuen. Da vi kom derind kiggede 3 mænd på Luke og jeg. Det måtte være Lukes far og hans to brødre. Luke kiggede på mig og så hen på de andre.
"Det her er min kæreste Jadelyn, Jadelyn det her er min far Andrew, og mine to brødre Ben og Jack." Luke dejlige smil kom på hans læber, da han nævnte ordet kæreste. De vinkede til mig og jeg vinkede tilbage. De var nok ikke rigtig nogle der gav kram. Luke trak mig med over i den tredje sofa, som var fri. Luke og jeg lagde os godt tilrette. Luke tog et tæppe over os, som lå i sofaen. Hele stuen var pyntet op med julepynt og et kæmpe juletræ.

------

Luke gik rundt og delte gaver ud, som han havde købt til sin familie. Liz fik en mere end de andre. Luke forsvandt ud af stuen, mens de andre åbnede deres gaver. Lidt efter kom Luke ind med en stor gave. Sikkert en ekstra til hans mor. Jeg grinte ved tanken. Mors dreng. Ej, okay. Men altså. Luke kom gående ind med den store gave og lagde den på skødet af mig.
"Her." Hviskede han og kyssede mig på kinden. Jeg kiggede med store øjne på gaven.
"Mere du det." Han nikkede. Jeg tog en pakke der lå bag mig og rakte den til Luke. "Her." Han tog imod den og lagde den på bordet.
"Park din op første." Sagde Luke glad. Jeg tog kortet der sad på gaven og læse det.
Til min elskede
Fra Luke. Jeg smilede helt vildt over elskede. Jeg var så glad for at være hans. Jeg begyndte at pakke den store gave op. Den var ikke særlig tung, selvom den var stor. Jeg fik hurtig gavepapiret af. Mine øjne blev store. Jeg kiggede måbende op på Luke.
"Omg tak Lukey." Jeg hoppede glad hen på ham og over fald ham.
"Lukey. Den var ny, har du flere?" Jeg begyndte at grine.
"Måske." Jeg lænede mig hen til hans øre. "Men dem kommer du først til at høre senere i aften." Jeg dansede med øjenbrynene. Han blev helt rød i hovedet og bed sig i læben. Jeg begyndte at grine endnu mere over det. Jeg kyssede ham blidt på munden. "Jeg driller. Men hvis du ville." Jeg blinkede frækt til ham og rejste mig op. Jeg kiggede på min gave igen. Han havde købt mig en guitar i sort.
"Prøv at vend den om." Hviskede han i mit øre. Jeg vendte den om og på bagsiden ned i hjørnet stod en tekst.
I make mistakes and I'll fuck up, but I promise no one will ever love you like I do. It's unconditional. You could kick me to the curb tomorrow and I would still love you with every ounce of my soul ~ Your loved, Luke
Der gled en tåre ned af min kind. Jeg vendte mig hurtigt om mod Luke, og kyssede ham lidenskabeligt på munden. Jeg var ligeglad med om hans familie sad sammen med os. Luke kyssede mig igen. Han lagde sine arme om mig, og trak mig til ind til ham.
"Find et værelse." Råbte hans bror Ben grinende. Jack deltog hurtig og de råbte og gav hinanden highfive. Liz dæmpede på dem. Vi trak os fra hinanden og rødmede begge. Det var en lille smule pinligt. Jeg skubbede det væk og koncentrerede mig om Luke.
"Tak for gaven."
"Så lidt." Jeg kiggede på hans gave, som lå på bordet.
"Du skal åbne din nu." Jeg kiggede spændt på ham. Han tog gaven og begyndte at åbne den stille og roligt. Jeg var virkelig nervøs over om han kunne lide den eller ej. Jeg troede aldrig jeg havde været så nervøs angående en gave. Jeg kiggede over på Ben istedet. Ben havde fået noget køkkenudstyr og noget chokolade. Mit blik rettede sig mod Jack. Han kiggede hurtigt væk. Han havde hele tiden stirret på mig, og det var pænt irriterende. Jeg kiggede ned på hans uåbnede gaver. Skulle han ikke åbne dem? Jeg rystede på hovedet. Det var ikke mit problem. Jeg kiggede tilbage på Luke, som havde åbnet æsken og var i gang med at læse det kort der lå i. Jeg holdte mig nervøs om håndledet og kiggede spændt på ham. Der gik ikke så lang tid, før han kiggede målløst op fra brevet. Hans øjne udstrålede lykke og nogle få tåre. "Ååhhhh, skat er du okay?" Drillede jeg ham. Han nikkede.
"Hvad sker der?" Spurgte Liz nysgerrigt. Luke rettede blikket mod sin mor.
"Hun bliver hos mig i London." Sagde han overlykkeligt. Liz kiggede spøgerne på Luke. "Jeg forklare senere." Luke kiggede tilbage på mig, og rakte sine arme ud efter mig. Hans arme trak mig tæt ind til ham. Han lagde sine pande mod min.
"Jeg er så glad." Hviskede han. En tåre løb ned af hans kind. "Det er så svært at beskrive." Jeg smågrinte kærligt af ham.
"Min lille tudeprins."
"Min elskede prinsesse." Han trykkede sine læber mine.

------

Jeg gabte. Det var sent og jeg var forfærdeligt træt. Luke og jeg havde fået lov til at overnatte på gæsteværelset, da det tog lidt tid at køre hjem og vi var alt for trætte. Jeg smed mine strømper, bukser og bluse, og lagde dem op over en stol. Jeg kiggede hen i sengen hvor Luke kiggede drømmende på mig. Jeg gik hen til sengen og kravlede under dynen til Luke. Han kyssede mig på munden med det samme, da jeg lagde mig. Vi lå tæt op af hinanden da det var pænt koldt på værelset.
"Hvordan kan jeg takke dig nok?" Jeg hævede et øjenbryn.
"Hvad mere du skat?" Luke smilede.
"At du bliver i London og vil leve med mig. Hvordan kan jeg takke dig nok?" Jeg rystede på hovedet af ham.
"Jeg er så glad for, at jeg dumpede ind i dig." Hans smil blev større.
"Det er jeg også." Han gabte og det smittede af på mig. Jeg vendte mig træt om, så vi lå i ske.
"Godnat skat."
"Godnat smukke." Svarede han. Han lagde sig tæt ind til mig og kyssede mig på nakken, før han faldt i søvn. Jeg lå og lyttede til hans vejrtrækning, mens jeg tænkte. Ferien blev ikke som jeg håbede, og der var sket alt for mange ting, som jeg ikke havde forestillet mig ville ske. Men det vigtigste af det hele var, at jeg havde fået et nyt hjem, hvor jeg kunne starte på ny, en ny familie og det vigtigste af alt kærlighed, som jeg aldrig havde følt før. Jeg havde fundet Luke. Min eneste ene.

This ChristmasWhere stories live. Discover now