10-Çiçek kokulu kız

90.4K 5.1K 40
                                    

---------TOPRAK ----------

    Ağrı kesici içmeme rağmen, hazırlanıp evden çıktığımızdabaşım hâlâ ağrıyordu. Okula gelip sınıfa girdiğimde de ağrınınvarlığını hissediyordum. 

    Yanımda Jack'in kuzeni Katty – ya daadı öyle bir şeydi – vardı ama varlığıyla yokluğu benim için birfark yaratmıyordu. Sınıfa girer girmez içeri hızlıca göz attım,yeni kız yoktu. Demek ki dün Jack'le yaşadıkları olaydan sonrakorkmuş ve gelmeye cesaret edememişti. Kendisi için en doğru olanı yapmıştı tabii ama nedense burada olmaması hoşumagitmemişti.

        Çok geçmeden kapı açıldı ve adı güzel kapıda beliriverdi.Saçlarını dağınık bir şekilde toplamıştı, makyajsız yüzü su gibiduruydu. Uykulu gözleri çok güzel bakıyordu. 

      Bacaklarını saranyırtık bir kot giymişti, üzerinde de dekoltesi göğüslerine kadarinen V yakalı bir kazak vardı. Bu sade hali bana inanılmaz derecede güzel ve baştan çıkarıcı gelmişti. 

     Hızlı adımlarla sınıfınen arkasına ilerledi. Dönüp, o duru güzelliğini izlememek içinkendimle savaş vermem gerekti. Ancak kahkaha seslerini duyunca kendime daha fazla engel olamadım.

     Arkamı döndüğümanda göz göze geldik, ela gözleri bir süre için beni izledi, sonra kafasını çevirdi ve ben de önüme dönmek zorunda kaldım. 

    Döndüğümde de kararımı vermiştim; dersten sonra onunla konuşacak, bu işi çözecektim.  Öyle de yaptım; dersten sonra onu izledim, tuvalete girdiğini görünce de kapıda bekledim.

  Çıkar çıkmaz koluna yapıştım,sertçe duvara yasladıktan sonra onu uyardım. 

Korkmasını, hatta belki ağlamasını, başını panikle sallayarak uyarımı dikkatealacağını göstermesini bekliyordum. 

  Elbette böyle olmadı, enaz benimki kadar sinirli bir sesle beni azarladı, ardından öncedizime, sonra da karnıma birer tekme atıp çekip gitti. 

Bu sıradabenim tek yapabildiğimse çiçek kokulu parfümünü içime çekmek olmuştu. Bu öyle bir kokuydu ki başımın ağrısını bile yoketmişti.

 Arkasından bakakaldım ve nedenini bilmesem de dudaklarımda içten bir tebessüm vardı.

ADI GÜZELİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin