Episode 4

8.3K 867 10
                                    

အထိအေတြ့...ႏႈတ္ခမ္းကိုလာထိတဲ့ႏူးညံ့တဲ့အထိအေတြ့ေၾကာင့္......Luhanမ်က္လံုးေတြျပဴးေၾကာင္ပီးခဏတာျငိမ္သက္သြားမိတယ္....

သူ့ဘ၀မွာဘယ္မိန္းကေလးကိုမွခ်စ္ခဲ့ဖူးျခင္းမရွိသလို....ဒီလိုနမ္းဖို့ေ၀းစြ...အသားခ်င္းေတာင္ထိေတြ့ဖူးတာမဟုတ္ဘူး...ကင္းကင္းရွင္းရွင္းပဲေနလာခဲ့တာ...ခုေတာ့..

"ဖယ္စမ္းကြာ!!..."

ေနာက္ေတာ့မွအသိျပန္၀င္လာပီး...သူ့ဆီမွာထိကပ္ေနတဲ့hunရဲ့ခႏၶာကိုယ္ကိုအားနဲ့တြန္းလႊတ္လိုက္တာေၾကာင့္....hunလည္းေျမေပၚကိုပံုက်သြားခဲ့တယ္....

"မင္းဒါဘာလုပ္တာလဲ!!.."

ပါးစပ္ကိုလက္ခံုနဲအၾကမ္းပတမ္းပြတ္သုတ္ကာေဒါသတၾကီးေမးလိုက္တဲ့Luhanရဲ့စကားကို..hunမေျဖနိုင္....သူ့ကိုယ့္သူေတာင္ဘာလုပ္မိသြားမွန္းမသိ..

"ေတာက္!!.မင္း...မင္းဒီအတြက္ျပန္ပီးေပးဆပ္ရမယ္..ေနာင္တရေစရမယ္..ထ..ထစမ္း!!"

ေဒါသတၾကီးေအာ္ဟစ္လိုက္ပီး...ေျမေပၚမွာလဲက်ေနတဲ့hunရဲ့အက်ႌကိုလက္နဲ့ၾကမ္းပတမ္းဆဲြကာေခၚလာခဲ့လိုက္တယ္....

ကားပါကင္ထိေအာင္ဒီတိုင္းဆဲြေခၚလာခဲ့တယ္ေလ...hunကေတာ့မရုန္းပါ..သူဘာလုပ္လုပ္ခံေနရမွာပဲ....သူစီးေနက်အနီရဲရဲျပိဳင္ကားကိုေတာ့မေတြ့ပါ....အနက္ေရာင္ကားတစ္စီးနားေရာက္လာတဲ့အခါမွာေတာ့...ကားဆီကိုလႊင့္ပစ္လိုက္ပီး....

"တက္..."

Hunလည္းဘာမွေျပာမေနေတာ့ပဲ...ကားေပၚကိုတက္ဖို့တံခါးလက္ကိုင္ကိုဆဲြလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ...

"မင္းကိုဘယ္သူကဒီကတက္ခိုင္းလို့လဲ...ရွႈးေနလား...ကားေနာက္ဖံုးထဲကို၀င္..."

ဒီိတစ္ခါေတာ့အံ့ၾသသြားပီးေၾကာင္ၾကည့္ေနလိုက္မိတယ္....ဘယ္လိုလုပ္ပီးကားေနာက္ဖံုးထဲကေနလိုက္ရမလဲ..မျဖစ္နိုင္တာ..

"က်ြတ္...လာစမ္း.."

သူကအက်ႌစကိုျပန္ဆဲြကာ....ကားအေနာက္ဖက္ကိုေခၚသြားခဲ့ပီး.....ေနာက္ဖံုးကိုဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့....ကိုယ္လည္းမတတ္နိုင္ေတာ့..သူျပဳသမ်ွနုဖို့ကိုလည္းဆံုးျဖတ္ပီးသား..အဲ့တာလည္းအရမ္းခ်စ္လို့ပါ..မင္းကိုအရမ္းခ်စ္လို့ပါ..

OxygenWhere stories live. Discover now