"၀င္လို့မရဘူးလို့ေျပာေနတယ္ေလကေလးမ..သခင္ေလးကဘယ္သူ့ကိုမွမေတြ့ခ်င္ဘူးတဲ့..."
ေဒါသတၾကီးနဲဲ့Luhanအခန္းဆီကိုဦးတည္ေနတဲ့LiLiေနာက္ကိုအိမ္ေတာ္ထိန္းကေတာက္ေလ်ွာက္လိုက္လာကာတားျမစ္ေနတယ္။ဒါေပမယ့္သူမကဂရုမစိုက္ပဲနဲ့Luhanအခန္းထဲကိုတဇြတ္ထိုး၀င္သြားခဲ့တယ္...
"Luhan...ဒီေန့ကဘာေန့လည္းဆိုတာမသိဘူးလား"
ဂိမ္းကစားေနတဲ့Luhanကအခန္းထဲ၀င္လာတဲ့LiLiကိုတစ္ခ်က္ေလးမွေစာင္းငဲ့မၾကည့္ပဲနဲ့
"ငါ့အခန္းထဲမ၀င္ဖို့မင္းကိုဘယ္နွခါေျပာရမလဲ...ခုခ်က္ခ်င္းျပန္ထြက္သြားလိုက္..."
"ဒီေန့ေက်ာင္းမွာnew Yearပဲြရွိတယ္ေလ...ဘာလို့မလာတာလည္း...ငါေက်ာင္းကေနနင့္ကိုေစာင့္ေနတာမနက္မိုးမလင္းခင္ကတည္းကပဲ..."
"အဲ့ေတာ့ငါကဘာလုပ္ရမွာလည္း...မင္းေညာင္းေနရင္နွိပ္လို့ရတဲ့ေနရာေတြဆီသြားပါလား...ဘာလို့ငါ့ဆီလာတာလဲ...ေနာက္တစ္ခါထပ္ေျပာလိုက္မယ္...မင္းငါ့အခန္းထဲကထြက္သြားလိုက္ပါ...မင္းရဲ့မေကာင္းတဲ့အေငြ့အသက္ေတြငါ့အခန္းကိုကူးကုန္လိမ့္မယ္..."
"က်ြတ္...ငါနဲ့အတူတူSnow Whiteဇာတ္လမ္းမွာသရုပ္ေဆာင္ဖို့နင့္ကိုေျပာထားတယ္ေလ...နင္ေမ့ေနပီလား..."
"ေတာ္စမ္းပါ...အဲ့လိုအရူးအလုပ္ေတြငါမလုပ္ဘူး..."
"Luhan..."
"ငါ့ကိုေနာက္ထပ္ဘာအမိန့္မွလာမေပးနဲ့...ငါမင္းက်ြန္မဟုတ္ဘူး..."
"ငါနင့္ကိုအမိန့္ေပးေနတာမဟုတ္ဘူး...ေတာင္းဆိုေနတာပါ...ငါတို့နွစ္ေယာက္ၾကားမွာခါးသီးတဲ့အမွတ္တရေတြကလဲြလို့ခ်ိဳျမိန္တဲ့အမွတ္တရဆိုတာကတစ္ခုမွေတာင္မရွိခဲ့တာ...ဒါေၾကာင့္မို့အမွတ္တရျဖစ္ေအာင္လို့ငါစီစဥ္လိုက္တာပါ..."
"ေတာ္စမ္းပါ..ဘာအမွတ္တရမွရွိစရာမလိုဘူး...ငါလံုး၀မလုပ္ဘူး...ဒါပဲ..."
"အဲ့ဆိုစာခ်ဴပ္ကိုဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ...ေတာသားေထာင္က်သြားမွာနင္မေၾကာက္ဘူးလား..."
"မေၾကာက္ပါဘူး...စာခ်ဴပ္ကမင္းလက္ထဲမွာမွမဟုတ္တာ...ငါ့အေမလက္ထဲမွာ...ပီးေတာ့ငါ့ကိုလက္ထပ္ဖို့ကိုသိပ္ပီးမေမ်ွာ္လင့္ထားနဲ့...ငါ့အေမကမင္းရဲ့ယုတ္မာတဲ့စကားလံုးေတြကိုယံုၾကည္ပီးေခ်ာင္ပိတ္ေနတာ...ဒါေၾကာင့္hunဘယ္ေလာက္ျဖဴစင္တယ္ဆိုတာကိုငါသက္ေသျပဖို့ၾကိဳးစားေနတယ္...စာခ်ဴပ္ကိုဖ်က္သိမ္းေပးဖို့ငါေန့တိုု္င္းဒူးေထာက္ပီးေတာင္းဆိုေနတယ္...မင္းရဲ့ယုတ္မာမႈေတြကိုအဆံုးသတ္ဖို့ၾကိဳးစားေနတယ္...အဲ့တာကလည္းေအာင္ျမင္ခါနီးပီထင္ပါတယ္...မေန့ကomaကငါ့ကိုဘာေမးလည္းသိလား...sehunကဘယ္လိုလူစားမ်ိဳးလဲတဲ့...အဲ့ေတာ့ငါလည္းေျပာျပလိုက္တာေပါ့...သူ့နွလံုးသားကအရမ္းျဖဴစင္သလိုအရမ္းလည္းရိုးသားတယ္လို့...မင္းလိုလိမ္လည္လွည့္ဖ်ားပီးေသြးထိုးတတ္တဲ့အက်င့္မရွိဘူးလို့ေလ...ဟင္းဟင္း...ဒီေလာက္ဆိုရင္မင္းအေျခမေနကိုသေဘာေပါက္ပါလိမ့္္မယ္..."
YOU ARE READING
Oxygen
FanfictionLuhan : "sehun...မင္းအေပၚထားတဲ့ငါ့ရဲ့အခ်စ္ေတြကRomeoထက္ကိုအမ်ားၾကီးသာတယ္..မင္းပတြက္ဆိုအသက္ကိုေတာင္စြန့္လႊတ္ေပးနိုင္သလို..ဘ၀ၾကီးတစ္ခုလံုးနဲ့လည္းငါလဲနိုင္တယ္...မင္းကငါ့အတြက္အရာအားလံုးပါ...." Sehun : "မင္းငါ့အတြက္အသက္စြန့္ေပးစရာမလိုဘူးLuhan... မင္းငါ့အတ...