Episode 23

7.5K 755 16
                                    

"oma...ေက်းဇူးျပဳပီးေတာ့စာခ်ဴပ္ကိုဖ်က္သိမ္းေပးပါ...hunနဲ့လည္းက်ြန္ေတာ့္ကိုသေဘာတူေပးပါ...hunကomaထင္သလိုမ်ိဳးလူစားမဟုတ္ပါဘူး..."

ဒီကိစၥကိုသူမခြင့္မျပဳမခ်င္းဒူးေထာက္ေတာင္းပန္ဖို့ရာကိုluhanကသူ့စိတ္ထဲမွာဆံုးျဖတ္ပီးသားျဖစ္လို့ေနာက္ထပ္တစ္ၾကိမ္ထပ္ၾကိဳးစားရန္ေရာက္လာျခင္းတာျဖစ္တယ္။hunနဲ့ကိစၥကိုသူမခြင့္ျပဳလိုက္ပီဆိုတာကိုသူမွမသိေသးတာပဲ။

"သားကေယာက္က်ားေလးတစ္ေယာက္နဲ့လက္ထပ္မလို့လား..."

သူမအသံကအရင္ေန့ေတြကလိုမဟုတ္ပဲေပ်ာ့ေပ်ာင္းေနတာေၾကာင့္Luhanလည္းသူစိတ္ထဲမွာအနည္းငယ္ေတာ့အားတက္သြားမိတယ္...

"မဟုတ္ပါဘူး...က်ြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့သူနဲ့လက္ထပ္မွာပါ..."

သူ့အေျဖအဆံုးမွာေတာ့သူမရဲ့မ်က္နွာေပၚမွာခ်ိဳျမိန္တဲ့အျပံဳးတစ္ခုကျဖစ္ေပၚလာခဲ့ပါတယ္။မေထြးေပြ့ခဲ့ရတာၾကာပီျဖစ္တဲ့သားျဖစ္သူရဲ့ခႏၶာကိုယ္ေလးကိုအသာအယာေထြးဖက္လိုက္တယ္....

"သားတို့ကိုပစ္သြားခဲ့မိတဲ့အေမ့ကိုခြင့္လႊတ္ပါ...ဒါေတြအားလံုးကအေမ့ရဲ့အတၱေတြပါ...အေမကသားထင္ေနသလိုမ်ိဳးသားအေဖကိုပိုက္ဆံမက္လို့လက္ထပ္ခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး...ဒါကပတ္၀န္းက်င္ကေျပာတဲ့စကားေတြပါ...အေမကဆင္းရဲေတာ့လည္းေျပာၾကမွာေပါ့..အမွန္ေတာ့အေမကသားအေဖကိုခ်စ္လို့လက္ထပ္ခဲ့တာ...အဲ့တာကလည္းအေမ့ဘ၀မွာအၾကီးမားဆံုးအမွားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္..သူ့လိုနွလံုးသားမရွိတဲ့လူကိုမွယံုစားခဲ့မိတာကိုး....."

"oma..."

"သားအေဖကအေမ့ဘ၀အတြက္အဆိပ္တစ္ခြက္ျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္သားတို့ကေတာ့အားေဆးတစ္ခြက္ပါ...ဒါေၾကင့္သားတို္ကိုအေမ့လိုအျဖစ္မ်ိဳးနဲ့မၾကံဳေစခ်င္ဘူး...အဲ့အတၱေၾကာင့္အေမဒီလိုမ်ိဳးေတြလုပ္ခဲ့တာပါ...ဒါေပမယ့္ခုေတာ့အမွားအမွန္ကိုသိလိုက္ရပါပီ...သားကိုsehunနဲ့အေမကိုယ္တိုင္လက္ထပ္ေပးမယ္..."

"ဟင္..."

သူမဆီကေနမထင္မွတ္ပဲနဲ့ၾကားလိုက္ရတဲ့စကားေၾကာင့္Luhanတစ္ေယာက္ဆံြအသြားမိတယ္။အိမ္မက္မ်ားလားလို့ေတာင္သူ့ကိုသူေတြးေနမိပါတယ္။ဒါေပမယ့္ဒါကအမွန္တကယ္ျဖစ္ေနတဲ့အရာပဲေလ...

OxygenWhere stories live. Discover now