Merhaba! Taslaklarda olan iki Harry kurgusundan biriyle sizi baş başa bırakmaan önce birkaç şey söyleyeceğim. Çevremde birçok HarryGirl var ama birkaç tanesi tam anlamıyla favorim. Bu hikaye de, favorilerimden biri olan @LaughForStyles için. Onunla konuşurken, bazen Harry'e ne kadar benzediğini düşünüyor ve hayran kalıyorum. Bebeğim, seni seviyorum. İlk kez birine hikaye ithaf ediyorum ve bu hikaye senin için. Umarım beğenirsiniz
İyi okumalar!
"Jane telefonumu gördün mü? Ah seni sersem, telefonumda ne bok yapıyorsun?"
Liz'in çığırmasıyla kıkırdadım ve telefonunu ona uzatarak, onunkinden mesaj attığım kendi telefonumu aldım.
SissyLizzie : Sen mükemmel bir dostsun Jane
SissyLizzie : Dostların en harikası
SissyLizzie : Sen olmasam ben ne yapardım???
"Benim telefonundan kendine iltifat dolu mesajlar atmandaki amaç ne Jane?"
Liz bana tek kaşını kaldırıp bakana kadar kıkırdıyordum.
"Hey! Sana defalarca benim önümde bunu yapmamanı söyledim! Kıskanıyorum."
Evet, tek kaşımı kaldıramıyordum ve bu oldukça sinir bozucuydu. Mimiklerim hep yarım kalıyordu! Lizzie buna güldükten sonra birden karşıma oturup bana gözünü yavru köpek gibi diktiği an, gözlerimi devirdim.
"Ödül töreni mi, alışveriş mi?"
Genellikle bu ikisinden birinde onun yanında olmam için bana bu bakışları atardı. Yüzüne yerleşen masum gülümsemeyle "İki gün sonra, Marie bizi bekliyor." Dediğinde sıkıntıyla nefes verdim. Marie Lizzie'nin saç stilistiydi ve onun bizi beklediği her an, bir ödül gecesi var demekti. Lanet olası ünlü arkadaş!
***
Lizzie ve onun saçma boktan ama havalı ödül törenleri! Eğer arkadaşınız şarkıcıysa hayatınız gerçekten fazla zor oluyor. Nereye gidersek gidelim fotoğrafımız çekiliyor ve bazen bizi shiplediklerini bile söylüyorlar. Oysa ikimiz sadece dostuz, üstelik ikimiz de erkeklerden hoşlanıyoruz. Maalesef ikimizin de sevgilisi olmadığı için bunu hayranlara anlatmak pek de kolay olmuyor. Ben sadece Lizzie'nin arkadaşıyım ve bunlardan çok etkilenmiyorum. Ama o direk ünlü kişi olduğu için benden daha fazla rahatsız olduğuna emindim. Kylie saçımı çektiğinde acıyla inledim. O Marie'nin yardımcısıydı ve beni sevmediğini görebiliyordum.
"Daha dikkatli olmalısın."
Alt tarafı su dalgası yapacaktı, neydi bu atarlanmalar Tanrı aşkına?
"Tabii."
Kıkırdayan Lizzie'ye dil çıkardım ve telefonumu elime alarak Twitter'dan bu törene hangi ünlülerin geleceğine baktım. Demi Lovato, Rihanna, One Direction, Selena Gomez, Justin Bieber, 5SOS... Hiçbiriyle yakın sayılmazdım, hayranları da değildim. Ve hatta, gruplardaki üyeleri bile bilmiyordum. Hayranı olduğum tek ünlü Sia'ydı ve onun sesini ilk canlı duyduğumda neredeyse ağlama krizine girmiştim. O fazlasıyla mükemmeldi.
Kylie saçımı katlede katlede sonunda bitirebildiğinde rahat bir nefes vermiştim. En azından güzel yapabilmişti. Aramızdaki negatif bağın sebebini gerçekten bilmiyordum ama beni sevmemek için doğmuş gibiydi.
''Teşekkürler.'' dediğimde birkaç mırıltı çıkararak uzaklaştı. Lizzie'nin saçları da bittiğinde makyajlarımız yapılmıştı. Oldukça sade bir makyaj yapmıştım, kendimi çirkin buluyordum ve makyajla daha çirkin olduğuma inanıyordum. Lizzie ise tamamen aptal olduğumu düşünüyordu ama o salak da kendi güzelliğinin farkında değildi. Sıra elbiselere geldiğinde oflayarak gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soul Mates / HS
Fanfiction''Seni tanıdıkça, ruh ikizim olduğunu gördüm.'' Tüm hakları @LaughForStyles in kalbinde saklıdır. Seni seviyorum Harry'nin ruh ikizi! 15.12.2015