10 ° Argue

1.4K 120 33
                                    

Ben geldiim! Platonic Love da yazıp gitmem lazım çünkü hiçbir ödevimi yapmadım, tüm zamanımı burada geçiriyorum ve bence daha fazla yorumu hak ediyorum. Bir önceki bölüme sadece iki yorum geldi, dehşet içinde kaldım. Bu arada Instagram'da hikayelerim için liveforniall8hikayeleri diye bir sayfa açıldı, takip ederseniz mutlu olurum.

İyi okumalar!

"Saçmalama Calvin! Ben profesyonel mankenim ve o ise, o sıradan bir kız! Yanıma nasıl onu koyarsın?"

Onu saçından sürükleyerek beş kat boyunca merdivenlerden indire indire yüzünü rezil edebilir, ardından bütün vücudunu parçalara ayırarak ormana atabilirdim. Ama bunu yapmayacak kadar iyi bir kızdım ve Lizzie kolumu tutarak beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Kendinden yaşça büyük bir adama ismiyle hitap etmesi bile sinir bozucuydu. Bir hafta sonraki defile için tam anlaşmıştık ki Bay Norton podyumda Kendall ile benim beraber yürüyeceğimizi söylemişti. Bu berbat olurdu çünkü onun beni rezil etmek için her şeyi deneyeceğini biliyordum.

"Ama bir haftada podyum meleğine dönebilecek kadar asil duruyor Kendall. Sen bunlara karışma çünkü biraz daha itiraz edersen defiledeki görevini başka mankenlere vereceğim!"

Kendall bir nefes verdikten sonra delici bakışlarını bana çevirdi. Gerçekten üstüne atlayıp onu öldürmek istiyordum, ilk defilem kavga ettiğim kişiyle olmak zorunda mıydı?

"Umarım onu yanıma yakışacak kadar eğitmeyi becerebilirsin Norton." dedikten sonra yavaş adımlarla bana doğru ilerledi ve aynı anda Lizzie de ben de dik bir konum alarak oldukça sakin ama sert bakışlarımızı ona diktik.

"Ve benim parfümüm, seni tamamen satın alabilir. Konuşurken düzgün konuş ayrıca üstümden prim yapmaya kalkışma."

Güzel, tweeti attığımdan beri beklediğim hamle gelmişti ve yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum.

"Ben sen değilim, insanları prim için kullanmam. Ne yazık, parfüme verdiğin para pek de işe yaramıyor gibi görünüyor. Ama laf attığın insanlar da doğal kokusuyla seni satın alabilir."

Ortamın gittikçe kızıştığını fark eden Bay Norton bir nefes vererek yüzünü övdü ve yanımıza geldi, açıkçası bu iyi olmuştu çünkü onunla kavga etmeye hevesli değildim.

"Bir hafta içinde aranizi düzeltin çünkü aynı sirkettesiniz ve defilelerde genellikle beraber olacaksınız. Şimdi Kendall, elbise seçimi için aşağıya git."

Kendall sinirli olduğunu belirten ancak bana oldukça komik gelen bir ses çıkardıktan sonra hızlı adımlarla odadan çıktı. Anlaşılan mankenlik hayatım pek güzel başlamayacaktı.

***

"O elbiseyi ben giymek istiyorum Chloe."

Elbise denemeleri için buraya geldiğim saniyeden beri heyecanlıydım ancak şu kızın sesini ve kendinden büyük insanlara ismiyle, emir verircesine konuşmasını duydukça heyecanım yerini gittikçe büyüyen bir sinir topuna bırakıyordu. Liz de ben de üstüne atlamamak için zor duruyorduk. Neden onu sevmediğimi bilmiyordum. İlk defa birinden hoşlandım ve o kişi de onu seviyor diye mi? Yoksa sürekli bana kafa tutma çabası içinde diye mi? Veya Harry gibi harika biriyle boktan bir yatta saçma sapan vakit geçirip ardından kokusuna laf attı diye mi? Bilmiyordum, tek bildiğim onu sevmiyordum ve Lizzie de en yakın arkadaşlar yasasının maddelerine uyarak ben sevmediğim için onu sevmiyordu.

"Hayır, Kendall. Bu elbiseyi Jane taşıyacak."

Chloe, ona bunu söyledikten sonra elinde elbiseyle bana doğru geldi ve aynı anda Kendall'ın delici bakışlarıyla karşılaştım.

Soul Mates / HSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin