11 ° Sparks Fly

1.4K 122 14
                                    

Geçiş bölümü olarak kabul edin, bir sonraki bölüm defile olacak. Bakalım neler yaşanacak? Yorumlarınızı bekliyorum, az yorum gelmesi beni üzüyor. All Of Me bekleyenlere gecikmeden dolayı özür diliyorum, en yakın zamanda yazmaya çalışacağım.

Multideki coverı mutlaka dinleyin çünkü Jane'in sesini böyle düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar!

''Kendall, getir şu ayakkabıyı!''

''Jane, çantasını ver!''

''O bırakmazsa ben de bırakmam!''

Görevlilerin şu dört gün içinde kavgalarımızdan, birbirimizin eşyalarını aşırmamızdan ve yaramaz kızlar gibi oradan oraya koşuşturup, birbirimizi deli etmemizden sıkıldıklarını biliyordum. Onlara saygısızlık yapıyor gibi hissetmeme engel olamıyordum ama Kendall'a karşılık vermediğim sürece daha çok delirdiğini Harry ile benim kafeden fotoğraflarımız yayınlandığında yüzünde gördüğüm ifadeyle anlamıştım. Sosyal medya bizimle çalkalanıyordu, aynı şirkette olduğumuz bilinse yılın haberi falan olurdu heralde.

''Yeter artık! Üç gün geçsin, şu defile bitsin ve sonra ne kadar kavga ederseniz edin, umrumda değil! Şimdi birbirinize eşyalarınızı verin!''

Chloe çığlık atarcasına bağırdığında onu üzdüğümüz için kendi kendime sinirlendim ve yaptığım çocukluktan utanarak Kendall'a çantasını verdim. O da oflayarak bana ayakkabımı uzattığında, hazırlanan bütün mankenler, makyözler, stilistler, burada bulunan herkes rahat bir nefes vermişti. Kendall ile birbirimize hırçın bir bakış attıktan sonra o çantasını alıp Gigi'nin yanına gitti, ben de ayakkabıları homurdanarak ayağımdan geçirirken saate baktım. Ses çalışması için stüdyoya gitmem lazımdı.

''Yaptığımız şeylerden dolayı özür dilerim Chloe, inan kendime engel olmaya çalışıyorum ama iyi anlaşamıyoruz. Bunu size yansıtmamaya çalışacağım. Gidebilir miyim?''

Chloe, normalde kırk yaşlarında falandı ancak ona ismiyle hitap etmem için beni uyarmıştı, onun da Margaret gibi takıntısı vardı anlaşılan. Hafifçe güldükten sonra ''Sorun değil, bazen ben de onunla anlaşamıyorum.'' diyip, gitmem için izin verdi. Ben de hafifçe güldüm ve herkese iyi günler dileyerek binadan çıktım. Lizzie stüdyodaydı, onu oraya bırakıp arabasını almıştım. Şimdi de bir saat ses çalışması yapacak ardından onunla eve dönecektim. Cebimdeki telefon titrediği sıralarda arabanın sürücü koltuğuna oturmuş, yorgunluğumu üstümden atmaya çalışıyordum.

Harry : Nerdesin?

Nadiren mesajlaşıyorduk ancak hiçbir konuştuğumuz boş olmuyordu. Birbirimize ciddi anlamda benziyorduk, dinlediğimiz müzikler, yaptığımız hareketler, sevdiğimiz ve sevmediğimiz şeyler... Ve size benzeyen biriyle vakit geçirmek her zaman daha güzeldi.

Jane : Lizzie'nin yanına stüdyoya gidiyorum, neden?

Harry : Sadece sordum:)

Bu gülücük emojisinden nefret ederdim ancak bunu yapan Harry olunca fikrim değişirdi. Ara sıra ben de bunu kullanırdım, özellikle bir arkadaşımın hareketi beni rahatsız ettiğinde veya birine bir gıcıklık yapacağım zaman. Hafifçe gülümsedim ve telefonu kilitleyip stüdyoya doğru sürdüm.

Okulu dondurduğum ve kütüphaneden ayrıldığım günden beri, günlerim aşırı yoğun geçiyordu. Margaret'a sürekli uğrayacağıma söz vermiştim, sadece artık orada çalışmayacaktım. Elimde olsa kalırdım ama günüm stüdyo ve şirket arasında gidip gelmekle geçiyordu. Sürekli yürüme çalışmaları yapıyor, talihsizliklere karşı önlemler alıyor, elbiseler deniyordum. Ardından stüdyoya gelerek ses çalışmaları yapıyor, eve yorgunluktan ölecek biçimde dönüyordum. Diğer iki yakın arkadaşım Effie ve Debby ile son zamanlarda hiç görüşememiştim, Effie zaten farklı bir şehirdeydi ancak normalde sürekli konuşurduk. Bu yoğun programın arkadaşlık ilişkilerime zarar vermesi isteyeceğim en son şey bile değildi, bu akşam ikisiyle de konuşsam iyi olacaktı. Kırmızı ışıkta durduğumda arabanın Lizzie'nin arabası olduğunu fark eden birkaç hayran cama yapışmış, birkaç tanesi beni görünce gözlerini devirip gitmiş, birkaç tanesi de cama vurarak kalp işareti yapmıştı. Gülerek ben de onlara ellerimle kalp yaptım ve ardından ilerlemeye devam ettim. Acaba bir gün benim de böyle hayranlarım olacak mıydı? Sadece Lizzie sayesinde tanınmaktan çok, başarılarım sayesinde tanınacak mıydım? Bunları merak ediyordum ve cevaplarını bulmaya adım adım yaklaşıyordum.

Soul Mates / HSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin