4 ° Proposal

1.9K 140 31
                                    

Ben geldiiim! Son bir sınavım kaldı ve fazlasıyla mutluyum. Matematik sınavı olacağız ve sonra kurtulacağım! Yazmayı o kadar çok seviyorum ki, tatilin anlamı benim için bu. Yatağımda oturarak gün boyu yazmak. Ve sevdiklerim için bir şeyler yazdığım zaman daha çok dikkatli yazmaya çalışıyor ve daha çok zevk alıyorum. Beğenmeniz dileğiyle!

İyi okumalar!

#Yazarın Ağzından#

"Robert, seni sersem! Düzgün oyna şu oyunu!"

Robert kıkırdadığında Lizzie elindeki golf sopasıyla sırtından ittirdi. En yakın erkek arkadaşı olması gıcık olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Golf oynamayı cidden seviyordu ve Robert bu oyunu ciddiye almadığında kafasında golf sopası kırası geliyordu.

"Bu oyunda ne buluyorsun anlamıyorum. Sadece top fırlatıyoruz." diyerek topu eline aldı ve gidip boşluğa koydu. "Ve tek amacımız da bu oluyor."

Liz ellerini beline koydu ve gözlerini kısarak Robert'a baktı.

"O top kafana gelsin Robi."

Onlar orada tartışılırken Niall kendi başına atış denemeleri yapıyor aynı zamanda onunla golf oynamak yerine Jane denen kız ile konuşma yollarını aradığı için Harry'e söyleniyordu.

"Kendi niye uğraşıyor anlamıyorum. Başkasına söylese numarasını iki dakikada bulurdu. Ama salak işte!"

Niall kendi kendine konuşurken hızla topa vurduğunda top uçarcasına havada gezinmiş ve ardından da birinin acı dolu bağırışının tüm alanda yayılmasını sağlamıştı.

"Hassiktir." diye mırıldandı Niall kendi kendine ve sesin geldiği yöne doğru hızla koştu.

"Robert? İyi misin?" diye sordu Liz gülmemek için dudaklarını kemirirken. Robert poposunu ovuştururken küfürler ediyordu.

"Hangi beyinsiz attı bulun onu bana! Popom içeri göçtü resmen!"

Lizzie küçük gülüşmelere başladığında Niall oraya gelmişti ve topu kimin neresine attığını iyice fark etmişti.

"Sıçtım." diye kendi kendine mırıldanıp kafasını boynuna doğru indirerek oldukça komik bir yüz ifadesi yaptı. Bu sırada Lizzie gülerken kafasını Robert'tan çekerek suçlu ifadesi bulunan, oldukça şirin görünen çocuğu onları izlerken buldu. Çocuğun böyle bir halde bile tatlı olması Liz'in onu sonsuza kadar izlemek istemesine yol açmıştı.

"Ben gerçekten çok özür dilerim." dedi Niall Robert'a ve ardından kafasını onun yanındaki tanıdık bayana çevirdi. Niall'dan birkaç santim kısa, düzgün bacaklı, üstünde golf oynarken giyilen beyaz mini şort ve vücuduna yapışan beyaz bir tişört olan bu tanıdık kadın Niall'ın nefesinin kesilmesine neden olmuştu.

"Uh... Lizzie? Sanırım erkek arkadaşına biraz zarar verdim."

Lizzie ismini ondan duyunca bir süre boyunca çocuğun mükemmel görüntüsüne baktı. Mavi gözleri harika bir tondaydı ve sevimli bir görüntüsü vardı. Ayrıca, onun ismini hatırlıyordu!

"Aaa şey sorun yok kendisi benim kardeşim gibi yani sorun bulmaz."

Niall nedensizce o çocuğun Liz'in sevgilisi olmamasına sevinmişti ancak belli etmemeye çalıştı.

"Saçma konuşmanız bittiyse beni buradan kaldırın sizi boklular popom acıyor!"

Lizzie de Niall da kendilerine engel olamayarak gülmeye başladıklarında birbirlerine baktılar ve gülüşleri minik ama anlamlı bir tebessüme döndü.

Soul Mates / HSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin