Nefes darlığım gitdikce artıyordu ve artık nerdeyse hiç nefes alamıyordum. Çırpınmaya başladım. Akın bana baktı sakindi. Gülerek bana yaklaştı.
"Astımın var öylemi? Bu iyi."
Ne yani bana yardım etmeyecekmi?Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım.
"Damla aç gözlerini iyimisin?"
Kağandı bu. Sesi oldukca endişeli çıkmıştı.
"Akın, ne duruyorsun? Açsana kızın elini."
"Sence o kız umrumda mı? Gebersin"
Artık sesler uğultu gibi çıkıyordu. Bir süre sonra yüzüme vuran serin havayla, dışarı çıkartıldığımı anladım. Ama bu bir şeyi değiştirmemişti.
Daha fazla dayanamadım ve nefes için çırpınmaktan yorgun düşen bedenimi uykunun kollarına bıraktım....
Kağandan..
O kızın nefes almak için çırpınışlarını gördüyümde kalbim sıkışmıştı. Akının bu kadar acımasız olması sinirlerimi bozuyordu. Kollarımda baygın yatan güzelliye baktım.
Nefes almaya çalışıyordu. Onu hemen en yakın hastaneye yetiştirdim.
"Acil buraya bakın!"
Bir kere bağırmamla hemen sedye getirildi ve Damlayı acile aldılar. O kıza acıyorum galiba. Onunda Azra kadar masum olduğuna eminim.
Azra.. O 4 erkekkardeşin tek kızkardeşiydi. Hepimiz onu çok severdik, el üstünde tutardık. Henüz 18 yaşındaydı. Nişanlısı Bulut öldürüldükten sonra tam 1 ay Azrayı bulamadık.
İzini bulduğumuzda ilk Akın yetişe bilmişti ona. Bulutun şirketine gitmiş. Savaşla birlikte çıktık şirketden. Savaş bizim kardeşimiz. Bir de Ömer var. En küçüğümüz o.
Bulutun şirketinin önüne vardığımızda, insan topluluğu vardı kapıda. Her kesi aralayıp kapıya ulaştığımızda, yerde kanlar içinde yatan kardeşimi, Azrayı gördük.
İntahar etmişdi. O günden sonra Akın çok fazla dağıldı. Neden intihar etdiyini, evden ayrıldıktan sonra nerelere gitdiyini araştırdık.
Selim şerefsizi kardeşimizi bir bardan çıkarken görmüş, yalnız olduğunu anlamış. Bir türlü kafasını karıştırıp kandırmış ve satmış onu.
Namusunu kirletmiş. Azra intihar etmeden önce başına gelenleri Akına anlatmış. Akın bu yüzden Azranın intikamını Damlayla alacak..
"Kağan bey."
Doktorun seslenmesiyle kendime geldim.
"Noldu? Nasıl?"
"İyi. Astım ilacını bir daha yanından ayırmamasına dikkat edin. Alerjisi çok fazla ilerlemiş. Bacağındakı yara da bir haftaya kadar iyileşecektir. Tabi eğer zorlamazsa."
"Tamam. Siz reçeteyi hazırlayın ne zaman taburcu olur?"
"Serum bitsin çıkarsınız."
Doktor yanımdan ayrıldıktan sonra hemen Damlanın odasına girdim. Uyuyordu ve çok masum görünüyordu. Ben bu masum kızı Akının azabından nasıl koruyucağım?..
Damladan..
Gözlerimi açmaya çalışdım. İki kere denedikten sonra başarılı oldum. Karşımda düşünceli bir Kağan vardı.
Kafasını kaldırıp bana baktığında ayaklandı, kapıya doğru gidip bir hemşire çağırdı.
Hemşire geldi Kağan kıza bir şeyler söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDI
General Fiction""Her şeyden habersiz 17 yaşında bir kız. Suçsuz ve çok masum. Sadist bir Mafyanın ellerinde. Ona neden böyle davrandıklarını bilmiyor... Mafya ona yaptıkları yüzünden pişman olursa, Damla onu affedecek mi??