(medyada Ömer..)
Damladan...
Gözlerim kapalıyken canımın acısıyla yüzümü buruşturdum. Vücudum daha önce böyle bir acı tatmamışdı.
"Damla."
Kimdi beni sesleyen? Gözümü açtığımda ilk beyaz tavanla bakıştım. Sonra etrafıma göz gezdirdiğimde Kağanın beni hastaneden çıktıktan sonra getirdiyi oda olduğunu anladım.
"Damla çok üzgünüm. Sana yardım edemedim."
Hafif doğrulmaya çalıştım. Kağan yardım etmek için koluma dokunduğunda, canım acıdığı için Kağanın elini ittirdim.
"Noldu?"
Ne olduğunu bende anlamamıştım. Koluma baktım. Bir dakika yaa. Benim kiyafetim krem rengi değilmiydi? Şimdi neden siyah?
Üstümü tamamen incelediyimde tüm kiyafetlerim değişmişti.Bol bir eşofman altı ve t-shirt vardı üstümde. Kağana soran gözlerle baktığımda anlamış olucak ki cevap verdi.
"Kiyafetlerini hizmetçiler değiştirdi. Merak etme."
Bu cevapla rahatlamıştım. Bir an Kağanın yada Akının böyle bir şey yapma olasılığı gelince aklıma delirmiştim resmen.
Öyle bir şey olursa utancımdan bir daha yüzlerine bakamam her halde.
Siyah t-shirtün kolunu hafif yukarı sıyırdığımda su toplamaya yüz tutmuş kızarmış bir kol beklemiyordum doğrusu.
Kağan kolumu tamamen açtı. Neredeyse yarısı kıpkırmızıydı ve acıyordu. İz kalacak kadar kötü değildi ama çok canımı yakıyordu.
"Of Akın!"
Kolumun haline baktıkca ağlayasım geliyordu. Bir gün vazgeçecekmiydi yaptıklarından? Nefesim daralmaya başladı. Kağana pencereyi gösterdim.
Beni kucağına alıp pencerenin yanına götürdü ve pencereyi açtı. Beni yere indirip pencereden temiz havayı rahatlıkla almamı sağladı. Nefesim düzene girmişti.
"Daha iyimisin?"
Evet anlamında salladım kafamı.
"Yerine götüreyim artık seni. Koluna melhem sürmemiz lazım."
Onu onayladım. Beni tekrar kucağına almak istediyinde onu durdurdum. Kendim yürümek istemiştim. Koluma girdi. Aksayarak yatağa doğru gitdim.
Ben yatağa oturduğumda banyo diye düşündüyüm odaya gitdi. Melhem getirip çok dikkatli bir şekilde sürdü koluma sonrada sardı.
"Uzan istersen."
Yatağa yatdığımda Kağan bana yaklaştı ve eşofmanımın kemer yerlerinden tutdu.Ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım.Hemen ellerini ittirdim yatakda geri gitdim.
"Korkma. Ben sadece bacağındakı yaraya melhem sürecektim."
Ama ben Kağanın karşısında çıplak kalamam. Hem ben ondanda korkuyorum. Ne de olsa Akının kardeşi. Ona güvenemem.
"Acısını alması için sürmem lazım. Sadece yaranla ilgileneceğim.Söz veriyorum. Benden sana zarar gelmez."
Gözlerinin içine bakıyordum. Kötü bir şey yapmak istiyor gibi durmuyordu. Yaramda fazla acıyordu zaten.
"İzin veriyormusun?"
Ne yapacağım şimdi? Tekrar yaklaştığında bu sefer karşı çıkmadım. Hem şimdiye kadar Kağan bana hiç kötü davranmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDI
General Fiction""Her şeyden habersiz 17 yaşında bir kız. Suçsuz ve çok masum. Sadist bir Mafyanın ellerinde. Ona neden böyle davrandıklarını bilmiyor... Mafya ona yaptıkları yüzünden pişman olursa, Damla onu affedecek mi??