(29 bölüm)Sensizlik korkusu.

99.4K 3.2K 1.2K
                                    

Damladan..

Günün gözümü delip geçen işıklarıyla açtım gözlerimi. Sabah daha yeni oluyordu. Ne kadarda uyumuşum ya.

Başımın ağrısı hâlâ geçmemişti. Yüzümü buruşturup yerimden kalktım. Akın yatakda uyuyordu. Yüzü bana dönük değildi.

Akını uyandırmamaya özen göstererek kalktım. Banyoda rutin işlerimi görüp odaya geçtim. Üstümde pijamalarım vardı.

Akınmı değiştirdi üstümü dün? Of ya bu adamın bana yakınlık göstermesi rahatsız ediyor beni.

Üstüme rahat bir şeyler baktım dolapdan. Üst kısımda olan elbiseyi almak için uzandım. Ama boyum yüzünden yetişemedim.

O elbiseyi giyinmişdim bir kere bol ve rahatdı. Onu giyinmek istiyorum. Tekrar uzandım. Of yaa yetişemiyorum. 

Yukarıya bir el uzanıp o elbiseyi alınca arkamı döndüm. Karşılaştığım şey Akının kasları. Başımı yüzüne kaldırdım.

Şu an tam olarak vücutlarımız bir birine deyiyordu. Dolap var geride gidemiyorum. Mecbur Akının geri gitmesini bekleyecektim. Ama onunda böyle bir niyeti yok gibi.

Elimle geri itsem. Yok olmaz üstünde bir şey yokken dokunmam ona. Sağlığıma zararlı bir haraket olur bu. Yani bebeğimin sağlığına.

Bir adım geri gidince nefesimi dışarı bıraktım. Ben az önce nefes almıyormuydum ya? Derin nefes alış verişimden anladığım kadarıyla almıyordum.

Elbiseyi bana uzatınca hemen alıp banyoya doğru ilerledim. Benden önce banyonun kapısının önüne geçip kapıyı tutdu.

"Burda."

Of yine başlıyoruz. Niye anlamıyor bu adam ondan rahatsız olduğumu? Durduğum yerde dikilmeye devam edince bana doğru bir adım atdı. Bende bir adım geri.

"Dün o pijamayı sana ben giydirdim şimdide seve seve tekrar çıkarta bilirim."

Sözünü bitirdikten sonra gülmüştü. Piç herif ya. Beni utandırmak için söylediğine eminim. Geçip yatakda oturdu.

"Şimdi sen çıkartırmısın yoksa ben sana yardım edeyimmi?"

Kendim yapsam daha iyi olur sanırım. Of ya! Elbiseyi yatağa bırakıp pijamanın üstünü çıkarmak için haraketlendim. Tereddütde kalmıştım doğrusu ama yapa bileceyim bir şey yoktu.

Bana her zaman istediyi şeyleri yaptırdı zaten. Zorla da olsa yaptırdı. Üstümü çıkarıp yatağa bıraktıkdan sonra elbiseye uzandım önce elbiseyi giyinip sonra pijama altını çıkartacaktım.

Akın elbiseyi alıp benden uzakda tutdu. Almak için haraketlendim. Ayağa kalktı ve yukarıda tutdu elbiseyi.

Geriledim. Sonuçda üstü çıplaktı. Ona yakınlaşma gibi bir yanlış yapmayacaktım. Elimi yukarı kaldırdım vermesi için.

"Hepsinden kurtulduktan sonra."

Konuşurken altımı göstermişti gözleriyle. Çıkarcı sapık nolucak! Ben bir ömür bu adamla ne yapacağım?!

Derinden bir nefes alıp somurtdum. Mecbur yapacaktım. Ve yavaş yavaş buna alışsam iyi olacak sanırım. Ama ben buna nasıl alışayım ki?

Pijama altını çıkartıp yatağa koyduktan sonra Akına bakmadan elimi öne uzatdım vermesi için. Elbiseyi başımdan geçirdi.

Ona döndüyümde kollarımı geçirmem için beklediyini anladım. Kollarımı geçirdim. Karşımda eğilip eteyini düzelttikten sonra kalkıp yüzümü elleri arasına aldı.

..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin