(6.bölüm)Ölüm.

110K 3.8K 1.4K
                                    

(medyada Banu.)

Akından..

Dün akşam sinirlerim çok bozulmuştu. O kız Kağanı bana karşı kullanmak istiyordu. Kağan bunu nasıl anlamaz?

Kağanı bu gün şirkette kafasını kaşıyacak vakti olmayacak. Ceza olarak bir yılın belgelerini incelemek ona kaldı.

Banu denilen kızla görüşeceğim bir
azdan. Onu buraya getireceğim. Damlayla karşılaştıracağım. Damlanın hayatıyla Banuyu tehdit edip, Selim piçine haber uçurmasını sağlayacağım.

O, piç buraya geldiyinde gözünün önünde kafasına sıkıcam kızı olacak sürtüyün. Aslında intihar etmesini istemiştim. Ama daha fazla katlanamayacağım.

Evden çıkmadan önce kızın yanına gitdim. Dün gece korumalara koymalarını emr etdiyim battaniyeye sarılmış uyuyordu.

Çok masum görünüyordu. Görünüşüyle aldata bilirdi insanı. Çok fazla gerçekci masumluğu ve güzelliyi vardı.

Kızı incelediğim için kendime sinir olup, hırsla ayağa kalktım. Son bir kez onu küçümsediğimi bildiren bir bakış atıp evden ayrıldım.

Banu sürtüyüyle buluşacağımız kafeye geldim. Gelmişti bile. Yine kıçını zor kapatan bir elbise giymişti. Orospunun teki olduğu yüz metreden belli oluyor. Yanına gitdim.

"Hoşgeldin canım."

Boynuma sarıldı .Bu kızın kollarını kesmeyi düşünüyorum. Şimdiye kadar ilk kez bir kızın bana sarılmasına izin verdim.Ama olsun bu gün öleceği için pek dert etmiyorum. Kahvaltı etdik.

"Hadi benim eve geçelim."

Resmen yüzünde güller açtı sürtüyün!Onu öldürmek zevkli olacak. Son saatlerini yaşadığını bilmeyerek böyle davranması beni keyiflendirmişti.

"Oluur."

Hemen ayağa kalktı benden önce çıktı kafeden. Yol boyu bir şeyler anlatıyordu. Ama dinlemiyordum. Aklımda Damlanın sabah battaniyeye sarılmış uyuyan hali vardı.

Ben bu kızı niye düşünüyorum lan?!Kendimi kaptırmışım düşüncelere. Bu kız neden benim düşüncelerime giriyor? Ben ona bunun hesabını sorarım!

Eve vardığımızda hiç zaman kayb etmeden Damlanın olduğu tarafa doğru yönlendirdim onu.

Mutfak kapısından girmemle Damla karşımdaydı. Arkamdan Banu içeri girdiyinde Damlanın nerdeyse gözleri yerinden fırlayacaktı. Banuya baktığımda o da Damladan farklı değildi.

Biz az daha öyle kaldıktan sonra,hiç beklemediğim bir soru geldi.

"Canım bana evini gezdirmeyecekmisin?"

Tanımıyormuş gibi yapmasını beklemezdim. Şaşkınlığımı üstümden atıp onun gibi her şeyden habersiz gibi davrandım.

"Olur ilk yatak odamdan başlayalım o zaman."

Hiç zaman kayb etmeden cevap verdi.

"Bana uyar."

Esirim olan küçük orospuya döndüm.

"Sen. Şimdi hemen ev işlerine başlıyorsun. Tek bir yeri bile temizlemezsen cezana katlanırsın."

Geldiyimden beri olanları her ayrıntısına kadar inceleyerek bakan En küçüyümüz Ömere döndüm. Yine gözü mordu. Her gün kendini dövdürtmekten zevk alıyor galiba.

"Ömer şuna yemek ver sonrada ev işlerini yapmasıyla ilgilen. Tek bir yer bile kalmayacak."

Cevabını beklemeden merdivenlere yöneldim. Arkama dönüp Damlaya baktım. Yerinden kıpırdamadan öyle arkamızdan bakıyordu. Baktığımı fark etdiyinde önüne döndü.

..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin