(31 bölüm)Kim kaçırmaya kalktı Damlayı?

79.2K 2.5K 733
                                    

(Medyada Doruk DEMİRKAN.)

Akından..

Kafa dağıtmak için geldiyimiz yerde bile rahat yok! Girişe koyduğum adamlara silah çekmiş birileri.

İki kişinin yaralandığını öğrendiğimde hemen yanlarına gitmek için ayrılmıştım Damlanın yanından.

İçim hiç rahat değildi ama onu çatışma sürdürülen yere de götüremem. Yanlarına gitdiyimde artık ortalıkda hiç kimse yoktu.

"İyimisiniz?"

Hakan yanıma geldi saygıyla eyildikden sonra konuşmaya başladı.

"Abi Vedatla Metin yaralandı ama önemli değil. Kendimiz hal ede biliriz. Keşke sen gelmeseydin abi."

Bunu endişeli söylemesi beni de tedirgin etmişdi. En iyi adamımdı Hakan. Neyin ne olduğunu iyi bilirdi.

"Abi bana daha çok oyalama gibi geldi. Ben sana haber verirken yengenin yanından ayrılma diye demişdim."

Haklıydı. Ya tuzaksa? Hemen koşarak içeri girdim. Damlayı bıraktığım yere geldiyimde yoktu. İçimi kaplayan korkuyla ne yapacağımı şaşırmışdım.
Garsonu yanıma çağırdım.

"Benimle birlikte buraya gelen kız nerde?"

Afallamış ve korkmuş bir şekilde kekeleyerek cevap verdi.

"Bi- bil - bilmiyorum efendim."

Hakan:" Abi hemen dağılıp arayalım."

Hakan'ın yakasına yapıştım.

"Lan sence onu kaçırmaya gelen biri buralarda gezmeye mi çıkaracak Damlayı!!"

Sakin ses tonuyla cevap verdi.

"Abi erken anladık belki de daha çıkamamıştır burdan."

Belki de. Öyle olmasını o kadar çok istiyorum ki. Eğer yine ona bir şey olursa ve ben onu koruyamazsam bu sefer bebeğin hiç şansı olmayacak.
Ona bir şey olursa kendimi asla afv edemem.

"Tamam. Kapıları tutsunlar. Haberim olmadan burdan kimse çıkmayacak!"

Hakan'ın yakasını bıraktım. Yanımdan ayrılıp telefonunu aldı ve emrimi diğer adamlarıma iletdi.

"Ne oluyor burda?!"

Kağan. Bir siz eksiktiniz.

"Damla kayıp. Şimdi soru sormayı bırakın onu bulmamız lazım."

Eminim bir sürü saçma sorular soracaklardı. Cevaplamak için yeteri kadar zamanım yoktu.

Tam olduğum yerden ayrılmıştım Kağan yakama yapıştı.

"Ona ya da bebeğe bir şey olursa seni öldürürüm Akın. Yemin ederim seni öldürürüm."

Yakamı hırsla bırakıp benden önde gitdi. Sinema salonlarına bile teker teker bakmıştık ama yoktu. Son bir tane salon kalmıştı.

..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin