(Medyada Efe.)
Damladan..
Etrafımda duyulan sesler yavaş yavaş netleşmeye başlamışdı. Her kes burdaydı.
Efe:" Bence hastahanede kalması daha uygun."
Ömer:" Bunun bir faydası yok ki. Tam tersine yanımızda kalsın. Destek olalım ona. Belki durumunu bilmiyor ama"
Sözünü bitiremeden inlemişdi.
Savaş:" Kessene lan sesini uyanır duyar falan. "
Ne saklıyorlar benden? Ne varmış durumumda? Yoksa bebeyimin bir sorunumu var?
Kendimi zorlayıp gözlerimi açtım. Akın baş ucumdayken Ömer, Efe ve Savaş yerde oturmuşlardı. Kağanla Nazlıysa ayakta dikilmişti.
Ömere baktım. Lafını bitirmesini istiyorum. Neyim var? Ya da nesi var? Her kes sinirle Ömere baktı. Korkuyorum. Kesinlikle bir sorun var!
Akına baktım. Lütfen anlatın bana. Ne oluyor? Akın bakışlarım altında bana dönüp iyice yaklaştı. Ellerini başıma koyup okşadı.
"Ağrın varmı?"
Başımı hayır anlamında salladım. Gülümsedi.
"Açmısın?"
Yine hayır anlamında salladım. Konuyu sürekli değiştirerek kurtulamıyıcaksınız. Öğrenicem ne sakladığınızı.
Ömer:" İyi olduğuna göre sinemaya gidelimmi? Öncesinde ve sonrasında bir şeylerde yeriz ama."
Sinema? Sadece bir kere Alp götürmüştü. Onunla geçirdiğim o güzel günü hatırlayınca gözlerim dolmuştu.
Geçmiş..
Alp:"Film güzelmiydi?"
Başımı evet anlamında salladım. Komedi filmi izlemiştik. Ilk kez sinemaya geliyordum bu yüzden hem heyecanlı hemde çok mutluydum.
Yüzüme çarpan soğuk şeyle fikirlerimden ayrıldım. Alp yüzüme kar topu atmışdı. Kışın ortalarındaydık ve hava gerçekten çok soğuktu.
Titrememe engel olamamıştım. Çabucak kendime gelip yerden kar alıp top yaptım ve Alpa fırlatdım. Of ya vuramadım.
Gülüp bana koştu ve elindeki diğer kar topunu bana fırlatdı. Bu seferde onunki değmemişti. Yolun ortasında kar topu oynuyoruz şu an.
Geçenlerin garip bakışlarını üstümde his edince durdum. Alpde durup etrafına baktı.
Alp:"Hiçmi kar topu oynayan iki insan görmediler acaba? Neyse takıl arkama gidelim artık."
Önden gidince ona vurmam gereken bir kar topu borcum olduğunu unutmadığım için yerden kar toplayıp hazır hale getirdim.
Arkadan hızlıca gidip tam suratına sertce atdım. İnleyip yüzünü tutdu. Of çokmu sert oldu?
Yanına gidip elimi elinin üzerine koydum. Tek gözünü açıp baktı sonra elimi elinin üzerinden çekti.
Alp:"Gözümü çıkardın. Kinli deve seni. Aferim bana benzemişin."
Elini yüzünden çekip kahkaha atarak beni kaldırdı. Evet şu an havadayım ve süper şimdide uçuyorum.
Hava sanki daha fazla soğudu bir an. Inanmıyorum Alp beni yolu açarken kenara toplanmış kar yığının içine atmışdı!
Bir süre sessizlik sonrası Alpın endişeli sesini duydum.
Alp:"Damla iyimisin? Hey bana işaret ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDI
Ficción General""Her şeyden habersiz 17 yaşında bir kız. Suçsuz ve çok masum. Sadist bir Mafyanın ellerinde. Ona neden böyle davrandıklarını bilmiyor... Mafya ona yaptıkları yüzünden pişman olursa, Damla onu affedecek mi??