(Medyada Damla)
Damladan..
Uyandığımda Ömerle Akın yanımdaydı. Uyandığımdan habersizdiler.
Ömer:"Şu sıralar bayılmalar mod oldu bizim evde. Bende bir ara bayılsammı acaba? Eve dönelim şey yapıcam ben."
Elini çenesinin altına koyup düşünür gibi yaptı. Akın kafasını elinden kaldırıp Ömere baktı.
"Neden susup siktir olup gitmiyorsun Ömer? Eve dönelim bayıltacağım zaten ben seni. Lan sen benden izinsiz Damlayı evden çıkarmaya nasıl cüret etdin?"
Yatakdan doğruldum. Bir azda öyle dursam Akın Ömere işkence türü bile düşünecek.
Nazlı nerde? Noldu ona? Yerimden kalkmak istedim Akın durdurdu. Elini üstümden itdim Nazlıya ne olduğunu bilmek istiyorum.
"Yat şuraya."
Akın zor kullanarak yatırdı beni. Kalkmak istediyimde engelledi. Kolumdakı seruma dikkat ederek tutuyordu.
Ağlamak istiyorum şu an. Nazlıya bir şey oldu, ben ne olduğunu bilmiyorum. İçim hiç rahat değil. Ömer gelip yatağın kenarına zıplayarak oturdu.
Aynı anda Akından gelen şaplak gözümün önünden geçti. Tüm yatağı yerinden oynatmışdı. Sağolsun midem bulanıyor şu an. Akının vurduğu yeri ovarak bana döndü.
"Nazlıya çok kötü bir şey oldu Damla. Dokuz ay Nazlı eski haline gelemeyecek."
Ağlama suratı yapıb elini yüzüne tutdu. Bir az sonra elini çektiyinde gülüyordu.
Içimi endişe kaplarken yerimden dikelip oturdum. Ömer niye gülüyor peki? Akına baktım Ömere çok kötü bakıyordu.
Yanımdan hızlıca ayrılıp Ömerin üzerine atladı, Ömer işık hızıyla odada bir tur koştu, kapıya koşarken üzerimden atladı ya. Resmen uçdu üzerimden ve kendini kapıdan dışarı atdı.
Akın o çıktıkdan sonra daha fazla arkasından gitmedi. Küfür savurdu ve kapıyı çarptı. Yanıma gelip oturdu. Elimi tutdu.
"Merak etme bir şey yok. Evde bayılmış, getirmişler buraya."
Ee sonuç? Niya bayılmış ki? Tam söylüyordu içeri hemşire girdi. Sözüne devam etmedi. Ya söylesene!
"Serumu çıkartıyorum şimdi sonra taburcu işlemlerini hal edip gide bilirsiniz."
Başımı hızla sallayıp Akına döndüm. Ya of gıcık!! Bakmıyordu bile bana. Ben vaz geçmiş yatağımın başlığına sırtımı dayamış oturuyordum.
Kapı açılınca başımı kaldırdım, Nazlı. Kollarımı açtım hemen gelip sarıldı. Canım ya neyin var senin?
Onu kendimden ayırıp gözlerinin içine baktım. Gülümsüyordu. Gözleri işıldıyordu. Gözlerini kaçırıp ellerine baktı.
Bir dakika yoksa, abime baktım o da gülüyordu. Ömerin sözlerini hatırladım ' dokuz ay eski haline dönemeyecek'. Hamile.
Ay ben teyzemi oluyorum? Yok ya hala oluyorum. Güldüm. Aslında her ikiside sayılırım. Bu yüzden ufaklık ne isterse onu desin.
Nazlıya sarıldım sıkıca. Çok sevinmiştim. Ne güzel yaa. Nazlı da ben de hamileyiz. Kesinlikle iyi arkadaş olacaklar. Acaba Nazlının bebeyinin cinsiyyeti ne.
Yerimden kalkıp gidip abime sarıldım. Abimle kardeş yerine koyduğum en sevdiyim arkadaşım mutlular. Güzel bir aileleri olacak.
O kadar çok mutluyum ki. Tabi şimdi benim onları kıskanmam gerekir. Ama ben zaten kaderimi kabul edip susuyorum. Değişemez zaten benim durumum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Azap.. (Mafya hikayesi) TAMAMLANDI
General Fiction""Her şeyden habersiz 17 yaşında bir kız. Suçsuz ve çok masum. Sadist bir Mafyanın ellerinde. Ona neden böyle davrandıklarını bilmiyor... Mafya ona yaptıkları yüzünden pişman olursa, Damla onu affedecek mi??