25. Kvepia Kalėdom

69 3 2
                                    


Praėjo daug laiko nuo tos dienos ... kai buvau išvaryta iš Vilijamo namų . Nuo to laiko išsiskyriau su Vilijamu ne todėl,  kad bijojau jo mamos, o gal ir todėl, bet man mūsų santykiai buvo per sunkūs. O su Markusu esame geri draugai, bet nieko daugiau. Jis grįžo namo ir ten susirado mergina ! Kiek jis man apie ją pasakojo ir  kokia ji gražutė, man ji labai patinka ir džiaugiuosi už Markusą . Na ,o kas pasikeitė mano gyvenime ? Pradėjau lankyti paskaitas, o ne kaip anksčiau nueinu į vieną paskaitą per savaitę . Aš būsima dizainerė ! Tik nežinau ar sėkminga . Dar išsilaikiau teises ir pradėjau vairuot mamos drandalėta, o mama gimtadienio proga gavo naują, daug geresnį mašiiuką ! Ai dar išmokiau šuniuką Dipsį komandų . Ir pradėjau lankyt fotografavimo būrelį. Na ir aš nepasakojau nieko apie labai svarbų žmogų - mano geriausę draugę . Mes esam bendrakūrsės einam į tą patį būrelį,  jos vardas Marta .

Po savaitės kalėdos ! Jos taip greitai atėjo ... Bet aš jų taaaaaaaip laukiu ! Visi žmonės šypsosi, miestas papuoštas nerealiai, bet mūsų namai irgi ne ką prasčiau ... O ką kalbėti apie dovanas. Mano šeima jų gaus žiauriai daug nuo manęs . Po dviejų dienų skrisim į Floridą pas gimines švęsti Kalėdų !!! Bet didžiausias Kalėdų džiaugsmas, kad tėtis grįš ! Jis iškarto atvažiuos į  Floridą, o paskui kartu su mumis į Kanadą ... 

Man netgi labai pradėjo patikti Kanada, jeigu kam rūpi gyvenu Toronte , Presfil rajone . 

Dabar sėdžiu svetainei ant sofos su Marta. Mes kalbam apie " Jaunųjų melagių " praėjusią seriją .Man kažkas skambina... O siaube Vilijams !!!

- Marta, man skambina tas .

- Kas ???-paklausia. -Tas ??? Vilijamas ? 

Taip,- atsakiau sunerimus.

Nežinau ar atsiliepti ar ne ...



BėglėWhere stories live. Discover now