Po penkerių metų :
Šiandien gražus saulėtas rugsėjo sekmadienis. Mano vyras Rikas išskrido į Didžiąją Britaniją darbo reikalais. Dukrelę Sofija nuvežiau pas mama, jis pasiilgo anūkės. Sofijai po mėnesio bus vieneri. Mano vyrui neblogai sekasi tęsti jo tėvo verslą - šildytuvų prekiavimą . O man šiandien nereikia į darbą, nes šiandien sekmadienis. Aš atidariau grožio saloną. Jis yra musu tame name kuriame gyvenome kai atsikraustėme į Kanadą. Dabar mama gyvena su tėčiu gražiame name. Be to tėtis nebedirba kariuomėneje. O mama atidarė savo paveikslų galeriją. Sugrįžkime prie mano grožio salono. Jis yra garsus Presfil rajone . Ten darau proginius makiažus bei permamentą. Dirbu pati ( nes tas darbas man labai patinka) , bet kartasi kai nenoriu dirbti turiu savo padėjėją Liusiją. Dar turiu valytoją Aleksią.
Taigi šiandien sėdžiu viena namuose ir nežinau ką veikti. Pasiėmiau savo seną dienoraštį. Jame viskas sukosi apie Vilijamą. Kokie prisiminimai net šypseną sukelia. Bet paskui prisimeni kas jam atsitiko. Apie šitą nerašiau. Nusprendžiau nueiti aplankyti jo kapą.
Prie kapo sutikau Vilijamo mamą. Ji sedėjo prie kapo. Matosi pasidarius veido tempimą. Sakau:
-Laba dieną-, ir nusišypsau.
Ji taip pat nusišypso:
- Sveika, ką čia veiki ?
- Atėjau aplankyti jo kapo,- drąsiai, bet švelniai pasakiau.
- Ar dažnai čia ateini ?- ji paklausė.
- Ne, antrą kartą, buvau prieš penkerius metus , mėnesį po jo baigties,- tariau.
- Supratau, tai iki, paliksiu tave čia su juo,- tarė ir nuėjo.
Dar leptelėjau :
- Viso gero.
Tada aš uždegiau žvakelę ir pasimeldžiau. Sedėjau prie jo ir mąsčiau. Apie viską .
Ir tik tada prisiminiau, kad šiandien susitarus susitikt su Marta. Ji grįžo po medaus mėnesio.
..............................................................................................................................................................
Taigi baigiu istoriją !!! Žinau, kad ji toli gražu ne įspūdinga. Bet čia mano pirmasis bandymas. Žinoma rašiau su dideliais tarpais, galbūt net pusmečio ilgio. Tad dabar mano istorijų nieks nebeskaito :D. Bet tie kas dabar ją skaito , žinokit myliu jus :* :) <3
Iki