Taigi jo vardas Vilijamas. Mes nuo to laiko dažnai susitinkame parke, kalbames per telefoną ar susirašinėjame sms. Aš manau, kad tapome pora . Nors nė karto nesibučiavom ar nesakem, kad mylim vienas kitą. Aš jį tikrai labai myliu. Dėl jo man gyvenimas mielesnis !
Antradienis.16 : 35.
Susitikome parke prie fontano . Jis mane pakvietė. Ir pradėjo kalbėti :
- Gal norėrum penktadienį man kompaniją palaikyt ?
- Žinoma . Kur ?
- Miesto cente bus labdaros fondo atidarymo renginys. Privalau dalyvauti dėl tevų. Man bus labai nuobodu . Galima atsivesti man ką noriu . Tai ar sutinki ?
- Pala pala tu turtuolis ?- nustebau .
- Taip aš nemanau, kad tai tau svarbu tad nesakiau .
- Aha ,- pasakiau apastulbus . Ir kas gi ten bus ?
- Na ten bus musų kanados turtuoliai.
- Tada nežinau.
- Ko nežinai ? Aš irgi ten nieko nepažystu.
- Na gerai, bet aš neturiu kuo apsirengti .
- Aš tau atsiusiu ką nors ketvirtadienį į namus ok ?
- Nežinau.
- Žiurėk aš turiu eiti ok ?
- Aha ,- aš dar vis apstulbus.
Vakare :
Mama grįžo iš darbo . Aš pradėjau :
- Mama, aš esu pakviesta į aukštuomenės vakarlį.
- Kas kvietė ?
- Draugas.
- Neisi.
- Kodėl ?
- Nes tu neesi aukštuomenės dalis.
- Man vis vien ant tavo nuomonės,- piktai pasakiau ir išėjau į lauką.
Ketvirtadienis :
Į mūsu namus atejo paštininkas su didelia dėže. Ji skirta man. Prie dėžės buvo ir raudona rožė. Atidariau dėžę ten bivo trumpas laiškelis nuo Vilijamo ir suknelė su bateliais ir papuošalais bei rankine. Supratau, kad tai vilkėsiu rytoj. Gerai, kad tuo metu mamos namie nebuvo.
Penktadienis. Vakarėlis.
Manęs atvažiavo baltas limuzinas. Ir nuvežė į tą pastatą. Važiuoti buvo nedrąsu , nes nebuvo Vilijamo.
Galų gale išlipau ir turėjau viena eiti pro paradines duris kur buvo paparacų Jie manęs nežinojo bet vistiek fotografavo. Įėjau į pastatą ir ieškojau Vilijamo. Aptikau jį besibučiuojantį su kažkokia blondine. Tada aš tik išbegau verkdama pro galines duris namo pas mamą.