Jestem Holiday Brown, 19-letnia mieszkanka Edynburgu. Aktualnie jestem na pierwszym roku studiów architektonicznych.
169 cm wzrostu, długie blond włosy, niebieskie oczy, pełne, różowe usta, figura na klepsydrę. To cała ja z wyglądu. I chyba w tej kwestii zostanę przy tym i nie będę się zbędnie rozpisywać.
Moje życie towarzyskie... Mam jedną przyjaciółkę, z którą znam się od dziecka. Poszłyśmy nawet na ten sam uniwersytet, tylko ona wybrała prawo. Jest dla mnie jedną z najważniejszych osób w moim życiu. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Nie ufam ludziom, coś wpłynęło na tą decyzję, coś co miało miejsce dawno temu. Lecz wywarło na mnie ogromną presję wśród ludzi. Nie zaufam pierwszej lepszej osobie. Jednak jest jeden wyjątek.. Imprezy. Mimo, że na co dzień jestem osobą nieśmiałą, zamkniętą w sobie, można wręcz powiedzieć, że aspołeczną. To na imprezach pokazuje się moja druga twarz. Pewna siebie, otwarta jednak dalej nieufna. Dla mnie imprezy to zupełnie inny świat, oderwanie się od szarej, nudnej rzeczywistości..
Mam 9-letniego brata, Mati'ego. Drugie dziecko i za razem ulubione. Relacje z rodzicami mam dość specyficzne.. Albo szczerze. Oni mają mnie w dupie, a ja ich. Nie utrzymujemy nie wiadomo jakiego kontakty. Kiedy potrzebuję pieniędzy oni bez problemu mi je dają. Są tylko wtedy kiedy potrzebuję pieniędzy. Jednak ja i tak korzystam z moich oszczędności i nie biorę od nich nie wiadomo jak dużo pieniędzy, praktycznie w ogóle nie biorę od nich. Mimo, że z nimi mieszkam to widzę ich raz na ruski rok. Siedzą albo w biurze, albo w gabinecie w domu, niby są w domu, ale i tak czułabym jakbym była tylko ja. Czułabym, ponieważ mamy gosposię, Maurę, która, jakby to powiedzieć.. zastępuje mi dziadków i rodziców. Jest to kobieta z złotym sercem..
================================
HEEJ! ♥
Jest to moja pierwsza książka. Serdecznie zapraszam !
UWAGA!
KSIĄŻKA JEST W CZASIE POPRAW!
CZYTASZ
Oh, Fuck It // n.h
FanfictionPociągnęło go to, że ona go nie chciała. Chciał ją wykorzystać. Zakochał się. Znana historia. Banał. Ale dla niej nic nie jest łatwe po stracie najważniejszych jej osób. Książka będzie powoli akualizowana.. Fabuła nic się nie zmieni, jednak będę zm...