-İkinci-

8.1K 559 110
                                    

''Pekala,'' dedim ve kartlarımı çevirdim. ''Sen kazanacaktın. Bu da karşılığında para almadan kartlarımı son gösterişim olacak. Şimdi kendini daha mı iyi hissediyorsun? Blöfümü yedin yaşlı adam, hem de sonsuza kadar.''

Masaya yumruğuyla vurdu. ''Kimsin sen?''

Başımı salladım. ''Sen zavallı bir kaybedensin ve seninle yeteri kadar vakit harcadım.'' Arkamı döndüm. Arkadaşlarından biri kolumu yakaladı. Bu bir hataydı.

''Bekle bakalım çocuk,'' dedi. Diğerleri de yaklaştı.

Gülümsedim. ''Evet.'' Elbette kumarhane tarafından korunuyordum. Adamların dışarıya atılması için tek yapmam gereken sesimi yükseltmekti. Ama kendi işimi kendim görebildiğim durumlarda başkalarından yardım istemekten nefret ederim. ''Senin için ne yapabilirim?'' diye sordum.

Adam kolumu tutmaya devam etti ama cevap vermedi. Patron Japona bakmaya devam etti. Japon yeniden gülümseyebildi.

''Biraz daha oynamak istiyoruz,'' dedi. ''Yoksa adil olmaz. Bizden paramızı geri kazanmamız için bir şans vermelisin.''

Gülümsemem genişledi. ''Peki, neden paranızı doğrudan geri vermiyorum?''

Teklifim kafalarını karıştırdı. Japon omzunu silkti. ''Eğer istersen. İsteğini kabul etmek beni mutlu edecektir.''

''İyi'' dedim. ''On dakika içerisinde otel parkının batı sınırına gelin. Küçük bir yolculuğa çıkacağız. Paranızı geri alacaksınız.'' Diğerlerine bakarak, ''Bir şartım var; Hepiniz geleceksiniz,'' dedim.

''Neden başka bir yere gitmemiz gerekiyor?'' diye sordu Japon. ''Parayı neden şimdi vermiyorsun?''

Tuttukları kolumu silkeleyip serbest bıraktım. ''Benim gibi küçük bir oğlandan korkmuyorsun değil mi, tatlı babacık?'' dedim tatlı bir sesle.

Adamlar güldüler ama gülüşleri zorakiydi. Japon parmaklarını bana doğru uzattı.

''On dakika sonra,'' dedi. ''Geç kalma.''

''Asla geç kalmam,'' diye cevap verdim.

İkinci bölümde biraz kısa ve sacma oldu :'(

-Bu arada suan konusan kişi Taehyung bunu belirtmeyi unutmuşum :D

+10 vote ve 5 yorum gelmeden 3. Bölüm gelmez :')

LOVE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin