-On Dokuzuncu Final (M)-

6.8K 274 155
                                    


Her kaosta bir sistem, her düzensizlikte gizli bir düzen vardır...

***

Taehyung bardağını düşürdü, kolumdan tuttu. Beni öptü.

Tadımı çıkartmasına izin verircesine arkaya doğru yaslandım.

''Sert severim,'' dedim.

Taehyung anladı. Bu onun alanıydı ve onu zorlamaya gerek yoktu. Özellikle de kolumdan tutup beni salona doğru götürürken. Gecenin bir vakti canı istediğinde yiyebileceği çubuklu buzlu şekerlerin bulunduğu büyük buzluk. Çok güçsüzdüm. Taehyung beni saçlarımdan sürüklüyordu.

Salona geldiğimizde beni kanepeye fırlattı. Kalçamın üzerine düşer düşmez Taehyung bana özel bir amacı varmış gibi bakmaya başladı. Soyunmama fırsat verir mi bilemiyordum. Ellerimi saçlarıma attım ve biraz daha dağıttım. Son bir kez konuşmadan önce bir nota daha çaldım.

''Karanlığı öylesine tercih ederim ki,'' dedim. ''Benim için her şeyi daha da iğrenç gösterir.''

Taehyung---ona ulaşabilecek birçok nokta vardı. Söylediklerim onu harekete geçirdi. Üzerime doğru yürüdü ve üzerime oturdu. Işığı açmamıştı. Her yer karanlık, her yer soğuktu.

Zifiri karanlık oda da ikimizde birbirimizi görmüyorduk. Taehyung tekrardan dudaklarımı öpmeye başladı, aynı zamanda da bana sürtünüyordu.

Dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldi. Taehyung'a daha fazla yer açmak için boynumu yana eğdim.

Boynumu yalıyor, emiyor ve ısırıyordu. İnlememek için dudaklarımı birbirine kenetledim.

Ellerini alt bölgeme doğru indirdi ve aniden aletimi sıktı. Buna karşılık seslice inlemiştim.

Taehyung boynumdan çekildi ve yüzüme baktı. Sırıtıyordu. Şuan alt bölgemdeki zevkten dolayı inliyordum ve bu Taehyung'un beni daha fazla istemesine yol açıyordu.

Şuan yaptığım yanlıştı biiyordum ama zevkten dört köşe olmuştum.

Taehyung aniden durdu ve üstümden kalktı. Üstündeki gömlekten kurtulmak için ellerini düğmelere götürdü.

Gömleğinden kurtulduğunda sıra benimkine gelmişti. Bana yaklaştı ve birden beni ayağa kaldırdı. Ellerini tişörtümün eteklerine indirdi ve bir çırpıda çıkardı.

Taehyung'un yaralarımdan haberi yoktu. Kimsenin haberi yoktu. Kimseye bahsetmemiştim, üvey babamın bana tecavüz etmeye çalıştığında izin vermediğim için bana işgence etmişti.

Korkmuştum. Eğer Taehyung yaralarımı gördüğünde fikrini değiştirirse hemen çekip gidecektim.

Ama işte orada, öylece duruyordu. Yüzünde arzu ve sevinçle bana bakıyordu. Yavaşça emdi dudaklarını. Gözlerindeki kıvılcımdan anladım ki - yaralarıma rağmen - Taehyung beni istiyordu. Ve ben de o sırada anladım ki onu istiyordum. Bana dokunmasını istiyordum.

Öne doğru bir adım attı. Sonra durdu. ''Bilmem gereken bir şey varmı?'' dedi sessizce.

Kendini dizginlemesi beni şaşırttı. Feromonların kokusu miskli ve baştan çıkarıcıydı. Onun olduğu yere koşmak, boynuna atılmak ve onu yere yatırmak istiyordum. (Taehyung'u görünce yapacaklarm *Bitch smile*)

''Sana alışana kadar benim üstte olmama izin ver,'' dedim. ''Ellerimi aşağıda tutma. Beni bağlamana izin veremem.''

''Tamam,'' dedi Taehyung. Bana doğru zarifçe bir adım daha attı. ''Peki, ya dokunmamam gereken yerler ya da sınırlar var mı?''

LOVE MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin