Visez???
Au trecut 2 zile de cand nu am mai vazut-o pe Tiffany.
Ieri seara m-am imbatat crita si am sunat-o spunandu-i ca nu pot trai fara ea si ca ea este ingerul demonului din mine.
Doar acum realizez ca am rasucit cutitul in rana...ce prost!!!
Ma ridic din pat si merg sa ma schimb cu niste haine de casa.Sara intra in camera mea imbracata intr-o fusta neagra si un top rosu.
- O sa intarziem!,spune Sara mimand o fata confuza cand ma vede ca scot sticla de gin tonic de sub perna.
- Sa intarziem la ce?
- La facultate Dilan!!!
Deschid capacul sticlei si iau o dusca.Alcoolul ma ustura pe gat provocandu-mi o stare de ameteala.
- In momentul asta lasi sticla jos si vi cu mine la facultate ca de nu...
-Ca de nu ce?O chemi pe Tiffany sa-mi faca un oral?
- Dilan!!!Ce ai?Nu te mai recunosc!!!
- Nici nu trebuie pisi...acum daca ma lasi,am ceva de terminat.
Ii inchid usa in nas Sarei si o las sa bata cat vrea ea...nu ma convinge,nu si azi!
Dupa cateva ore vad o masina de un rosu sangeriu parcand pe aleea din fata casei.Din ea se da jos o puicuta sexy care se indreapta spre usa de la intrare.
Aud soneria si o zbughesc jos pe scari.Ma uit in oglinda de pe hol si imi aranjez parul dupa care deschid.
- Buna,familia Smith?
- Depinde pentru cine intreaba!
- Auzi nu am chef de vorbe dulci,il caut pe Dilan Smith.
Maschez un zambet pe sub mustata si o invit in casa.Oare cu ce motiv a venit?
- Te ascult...te cheama?
- Bella...Bella Watson.
- Bella...si cu ce motiv sunt cautat?
- Sora ta,Tiffany m-a sunat deoarece este ingrijorata pentru tine.
Pufnesc...ce dracu vrea asta de la mine?Sa zica mai bine pe scurt ca vrea un oral si gata,sa nu o mai ia pe ocolite!
- Si tu ce cauti aici?
- Sunt prietena lui Tiffany si vroiam sa vad cum esti!,spune aceasta schitand un zambet pervers.
O iau de mana si o duc in dormitor.Se aseaza repede pe pat descotorosindu-se de haine,ramanad doar in lenjerie intima.
Ma pun peste ea si presar sarutari umede pe tot corpul.
Cand ajung la sani i-au un sfarc in gura si incep sa il musc provocandu-i gemete.
Aud niste pasi pe scari si deoadata o vad stand in prag pe Tiffany.
Oare visez????
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...