Welcome in...THE HELL
Ma trezesc de dimineata in camera de hotel cu Andreea langa mine.
Ma uit in jur si vad lenjeria mea intima aruncata prin toata camera.
Ma ridic,lovindu-ma o ameteala cumplita din cauza bauturii.Merg la baie si dau drumul la apa sa curga.Deschid dulapiorul care era vizavi de o fereastra si imi iau un prosop de acolo.
Aud niste pasi in spatele meu si cand ma intorc o vad pe Andreea care are peste ea tricoul meu care ii este supradimensionat.
Se invarte pe langa mine ca o felina ce isi urmareste prada si se agata cu mainile de gatul meu.
Buzele ei de catifea se aseaza peste ale mele formand un cuplu perfect.Se desprinde zambind si merge in camera.
****
Parchez masina in fata casei lui Tiffany si ma dau jos.Andreea ma asteapta in masina,pentu ca planul nostru era de a merge la un restaurant sa mancam de amiaza dar Tiff m-a sunat disperata sa vin repede la ea acasa ca s-a intamplat ceva oribil.
Intru in casa si o vad pe Ashley,Tiffany si Cris stand in bucatarie socati,uitandu-se la televizor.
- Ce s-a intamplat de ai avut asa mare nevoie de mine?Vad ca ai tai sunt acasa asa ca...
Nu apuc sa termin fraza ca Tiffany vine la mine si ma ia in brate.
Se desprinde de mine cu ochii inlacrimati si se retrage langa Cris care o ia in brate.
- Dilan dragule,mama ta si Sara...
- Da stiu,au plecat la New York cu treba...Dar de ce sunteti asa de tristi toti?Vine sfarsitul lumi?
Ashley se uita la mine dupa care ma trage langa ea si ma pune sa ma uit la televizor.Nu pot sa cred...Titlul stirilor este:
,,Doctorita renumita Alexis Smith a fost omorata in urma unei lupte la apartamentul de abea inchiriat si fiica ei Sara este de negasit ,,
- Este o gluma nu?
- Nu fiule,nu este nici o gluma...
Lacrimile isi fac prezenta in ochii mei si mi se preling pe obraz.Le sterg cu podul palmei si ma indrept spre iesire.
Urmatoarea oprire:New York.
O aud pe Tiffany venind dupa mine si ma apuca de brat smucindu.ma.- Unde crezi ca pleci asa Dilan?Tatal nostru are nevoie de noi in momente ca astea!
- Nu stiu ce ai tu de gand sa faci dar eu,o sa plec in New York sa o gasesc pe Sara si sa aflu care e criminalul care a omorat-o pe mama.
- Politia investigheaza cazul...dale ragaz.Daca nu afla in doua luni cine e criminalul iti promit ca vin cu tine la New York si o sa aflam impreuna cine a facut asta.
Merg spre Tiffany si o iau in brate dupa care....Un lucru prostesc se intampla si o sarut,mda perfect nu?
- Stai calm...si eu aveam nevoie de asta!Acum du-te,te asteapta papusa aia siliconata in masina.
- Ce?De unde stiai ca sunt cu cineva?
- Ieri la petrecerea Cristinei eram si eu acolo si te-am vazut plecand cu pustoaica aia de liceu.
- O cheama Andreea,si trebuie sa plec.Ne mai vedem.
- Te rog sa nu faci ceva prostesc!Te iubesc!!!,spune Tiffany in timp ce eu ies din casa.
Cobor scarile care duceau la masina si ma urc pe locul soferului.
Andreea isi incolaceste mana cu a mea si ma saruta din nou pe buze.
- Deci unde vrei sa mergem?,intreb bagand cheile in contact.
- Ce zici de un Sex Shop?
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...