# 30

1K 61 4
                                    

Emma POV

Deschid ochii.Soarele straluceste puternic afara.Aud niste pasi pe scari si nu dupa mult timp il vad pe tata intrand in camera mea cu o briosa cu lumanare in ea. Astazi implinesc 16 ani...dar astazi se implinesc si 16 ani de cand mama a murit.Il vad pe tata cum incearca sa isi ascunda tristetea dar nu reuseste.Se aseaza langa mine in pat si incepe sa cante.Sincera sa fiu are ceva voce de cantaret.

Dupa ce termina suflu in lumanare si imi pun o dorinta.Tata ma saruta pe frunte si ma imbratiseaza puternic lasandu-ma fara aer.Dupa moartea mamei tata nu si-a cautat alta femeie.Eu sunt unica lui femeie din viata lui.

- La multi ani iubito! spune el zambind crispat.Nu pot sa cred ca micuta mea face 16 ani!

- Mersi tata! Si nu imi mai spune micuta! Am 16 ani...asa ca pot sa imi iau carnetul.

- Stai putin...Ce vad eu pe frunte?Sunt cumva riduri? Nu pot sa cred ca incepi sa imbatranesti! spune el incepand sa rada.

Tata are un dezvoltat simt al umorului.Cateodata,dimineata inainte sa ma conduca la scoala,imi povesteste despre el si mama in timp ce imi prepara omleta.Astazi din fericire este sambata si nu sunt nevoita sa merg la scoala.

- Te las acum sa te pregatesti.Te asteapta jos un cadou pe care astept sa ti-l fac de cand te-ai nascut.

Tata iese din camera si ma ridic si eu din pat mergand la baie.Ma uit in oglinda si spre surprinderea mea astazi arat chiar bine.Nu am cearcane sau un nou cos aparut pe frunte cum am de obicei.Dau drumul apei reci si ma spal pe fata trezindu-ma de-a binelea. Imi aud telefonul...Am primit un mesaj.

Fug in camera si il verific.Ca de obicei,e Roxy,scumpa ,mea verisoara.De fapt Roxy imi este ca si o sora.La fel si matusa Sara.Adica Sara nu imi este ca si o sora,Sara imi este ca si o mama.Tata mi-a spus ca se intelegea foarte bine cu mama si ca erau de nedespartit.Cam ceva ca si mine si Roxy.

,, La multi ani piticoooot!!! Sa ma astepti astazi la mall,mergem la cumparaturi!,,

Ca de obieci...Doar la haine ii sta gandul.Las telefonul pe noptiera de langa pat si merg in dressing alegandu-mi tinuta pentru azi.Cred ca ma voi imbraca cu niste pantaloni scurti negri si un tricou mai larg turcoaz. Cobor scarile si il vad pe tata ca de obicei facandu-mi de mancare.

Ma asez pe canapea si il privesc cu atentie.Vad ca a cumparat ca de obicei trandafiri rosii pentru mama..Mi-a spus ca erau preferatii ei.Cand ma vede zambeste si imi pune omleta pe o farfurie venind spre mine cu ea.

Pune omleta pe masuta de cafea din fata canapelei si se aseaza langa mine.

- Stiu ca e mancarea pe care o mananci in fiecare dimineata dar nu stiu sa gatesc altceva! spune tata incepand sa rada. Bucatareasa are liber azi asa ca va trebui sa ne descurcam asa cum putem.

- Nu e nici un bai!Oricum nu imi este prea foame...Ma gandeam sa merg azi la mormantul mamei...vrei sa vi si tu?

Il vad pe tata facand o fata oarecum usurata...In fiecare an mergem la mormantul mamei dar anul asta simt ca ar trebui sa merg singura.Adica logic ca nu ma supar daca vine si tata cu mine doar ca as vrea sa am un moment de intimitate cu mama.

- Dute tu de dimineata...Voi merge eu diseara!

Zambesc si ma ridic de pe canapea.Merg spre trandafirii rosii care stau in vaza de pe masa si iau unul in mana.Merg pe hol si ma incalt cu niste tenisi albi cu sireturile negre.Ma uit la tata si ii fac cu mana.

- Ma intorc repede! Promit., spun inainte sa il vad cum imi face cu mana.

Ies din casa si merg pe aleea care duce spre cimitir.Afara oamenii sunt bucurosi.Vad mame plimbandu-si copilasii cu caruciorul prin parc.Altele isi tin copilasii de manuta aratandu-le buburuzele si fluturasii care zboara in aer.

Este luna iunie...Acum este luna in care vad cei mai multi copilasi prin parcuri cu mamele lor.Nici nu imi dau seama cand ajung la poarta cimitirului.Intru si ma plimb printre morminte pana ajung la cel al mamei.Poza ei este pusa intr-un cerculet si in jurul mormantului ei este plin cu flori.Tata plateste multi bani ca locul mamei sa fie bine ingrijit.

Ma asez pe bancuta de langa mormantul ei si asez trandafirul cu grija langa poza ei.Stau cateva momente fara sa spun nimic pana ma hotarasc sa nu mai stau ca muta si sa ii povestesc mamei ce am facut in ultimul an.

- Hei mama! spun eu simtind cum imi tremura vocea. Sunt eu,Emma...fiica ta.Astazi implinesc 16 ani.Stiu ca ai da orice sa fi astazi langa mine si langa tata...As avea nevoie in momentul asta de niste sfaturi de la tine.Vezi tu,am intalnit un baiat...Numele lui e Alex si e un scump.Suntem impreuna de 5 luni si cred ca ma place mult(...)....Si cam asta e.Ti-am povestit tot.

Vantul incepe sa bata cu putere...Ma ridic de pe bancuta si simt lacrimile facandu-si aparitia.Una cade pe trandafirul rosu al mamei.Mi le sterg si ma indepartez incet de mormantul ei pana ajung la poarta cimitirului.Ma uit inapoi si suspin.

Te iubesc mama!

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum