Moartea este dupa colt
- Cum adica este vina ta mama?,intreb eu socat.
Mama se uita la mine si i se inunda ochii cu lacrimi.
- Acum o luna,eu cu tatal tau incepusem o afacere.Si prin tatal tau ma refer la Cris.Totul mergea bine pana intr-o zi in care am avut amandoi o ezitare si am facut ce am facut,tatal tau prinzandu-ne.Dupa ceva timp am aflat ca am ramas insarcinata astfel am luat decizia de a ma muta cu Sara la New York deoarece stiam ce va face tatal tau daca va afla...ceea ce a facut acum!
Ma uit la ea cu scarba...nu pot sa cred ca a facut asa ceva!Il inteleg pe Daniel,e normal sa te simti asa cand vezi ca femeia cu,care ti-ai construit o intreaga viata te inseala cu fostul sot ramanand si insarcinata si fiind nevoit sa ii cresti copilul altuia din nou.
Daniel le sopteste ceva gardienilor din spatele lor si acestia vin catre mine,Sara si Isaac.Ne pun niste carpe albe cu alcool la nas si adormim.
****
Deschid ochii si vad ca ma aflu la mine in dormitor inapoi in L.A...cum naiba am ajuns eu aici?
Ma ridic panicat din pat si fug in camera Sarei.Se afla in patul ei uitandu-se panicate in jur.
- Ce s-a intamplat Dilan?
- Habar nu am...imi simt telefonul vibrand in buzunarul de la spate si cand ma uit vad ca ma suna Isaac.
,,Eu:Alo Isaac!Unde esti?
Isaac:La mine acasa...sti cum am ajuns aici?
Eu:Crede-ma ca nu am habar...Te sun mai incol.Pa.
Isaac:Ok pa!,,
Inchid si o iau pe Sara de mana.
- Haide!Trebuie sa vedem unde e mama!
Coboram scarile din sticla si ajungem in sufrageria care acum pare mai goala ca niciodata.
- Stai!,spune Sara vazand un bilet pe blat.
Il ia in mana si citeste cu voce tare.
- Inmormantarea lui Alexis este maine la ora 5.Sa fiti prezenti,ca sa nu facem o impresie proasta.
Sara cade pe gresia rece plangand si mie imi dau lacrimile.Nemernicul,a omorat-o!
******************************
HELLOH!Scuze ca nu am mai putut scrie da am avut treaba cu scoala.Sper sa va placa acest capitol.:*E fain sau nu?
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...