Ea
Soferul dubitei,intra intr-un garaj mare,intunecos care arata parasit.
- Prefa-te ca am lesinat ca data trecuta!,ii spun eu lui Isaac nehotarat.
Deodata se deschid usile si il vad pe Daniel urcand.Le susoteste ceva oamenilor grasi din spatele lui dupa care,suntem luati pe sus de ei.Ne cara cativa metri dupa care ne trantesc pe asfaltu rece.Tresar si strig.
- Ce naiba e in neregula cu tine Daniel?Acum cateva zile stateai beat si singur intr-un cinema parasit...si acum?
- Acum cateva zile eram prea luat prin surprindere de fapta ta eroica de a-ti salva mama!
- Mama traieste?,intreb eu adunandu-mi-se un nod in gat.
Se aprind luminile si o vad pe mama stand legata jos,plina de vanatai.Cand ma vede incearca sa zambeasca dar se vede pe fata ei ca este slabita.
- Mama!,tresar eu socat.Ce i-ai facut nemernicule?
- Am rezolvat ceva in legatura cu actele de divort...Nu-i asa Alex?,intreaba Daniel ridicand din spranceana.
- Unde e Sara?,il intreb eu pe Daniel nelasand-o pe mama sa ii raspunda la intrebare.
- Sara vine imediat de la niste...sa spunem asa clienti.
Ma ridic de pe jos si ma indrept spre Daniel.Ridic pumnul si ii dau una in barbie.Se uita la mine si ma tranteste inapoi pe jos.
- Asta pentru ce a fost?Ca am crescut copilul altcuiva timp de 20 de ani?,intreaba Daniel frecandu-si locul unde l-am lovit.
- Dilan!,aud un suspin din spatele meu.Cand ma intorc o vad pe Sara.
Fuge spre mine si ma imbratiseaza...arata teribil,cu vanatai pe tot corpul si cearcane cat China.
- Ce te-a pus sa faci Sara?
- Sa...,se uita la Daniel dupa care continua.Nimic!
- Este fiica ta nenorocitule!Ai pus-o sa isi vanda virginitatea pentru tine!
- Este numai vina mea!,spune mama incepand sa planga.
*******************************
Vreau sa va multumesc pentru toate voturile si lecturile.
Vreau sa va spun despre o scriitoare minunata si o persoana incredibila:Miss-Stilinski
Va rog sa ii citit cartiile,sunt incredibile!!!
Sper sa va placa si capitolul asta...PS:dc credeti ca Alexis e vinovata?
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Genç KurguPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...