#23

1.1K 61 0
                                    

Sara

Dilan POV

Astazi merg la spital pentru externarea Sarei...au trecut doua saptamani de la accident.De cand Sara e in spital Tiffany a dormit aproape in fiecare noapte la mine...ei bine,nu va ganditi la prostii.Nu am facut chiar in fiecare noapte...Haha.

Merg pe holul spitalului si o iau la dreapta pentru a ajunge in salonul Sarei.Deja cred ca devin alergic la mirosul de desinfectant care este pe holuri.

Vad doctorul iesin din salonul Sarei si fug dupa el sa vad care ii este starea.Ii pun mana pe umar si acesta se intoarce,zambind cand ma vede.

- Dilan,omul pe care il cautam!,spune doctorul luandu-ma de umar si zambind.

- Cum este Sara,doctore?O pot lua acasa?

- Din fericire o poti lua acasa si mai am o veste buna.Am descoperit ieri ca Sara de fapt nu a pierdut sarcina.Din fericire copilul este in dezvoltare.

Raman masca la auzul acestor cuvinte...Stiu ca Sara nu ar vrea sa pastreze acest copil.Ma intreb cum sa ii spun chestia asta.

- Sara stie?,intreb eu panicat.

- Da,si este determinata sa pastreze copilul.,imi spune doctorul deschizand usa salonului unde se afla Sara.

Aceasta sta pe pat intinsa.Ultima oara cand am venit la ea a fost luni..acum e miercuri,si ma mir de cat de mult s-a schimbat la aspect.

Fata de papusa ii este refacuta complet dar inca are o mana in ghips si bandaje pe la splina.

Cand ma vede ii stralucesc ochii si sare pe pat itinzand mainile de a o lua in brate.

- Diilaaaan!!!

- Saraaaa!,spun eu luand-o in brate ridicand-o de pe patul de spital.

Sara chicoteste cand o gadil la subrat.

- In regula,te las sa te pregatesti,pentru ca mergem acasa!

- Serios?,spune Sara zambind cu gura pana la urechi.

- Serios papusa,ne vedem in sala de asteptare.,ii spun sarutand-o pe cap si iesind din salon.

Merg in sala de asteptare si ma asez pe un taburet turcoaz.Ma uit prin jur si deodata o vad pe Tiffany.Dau sa ma ridic si sa merg la ea dar vad ca o ia spre sala de ecografie...oare ce cauta de fapt aici?

Dupa 5 minute o vad si pe Sara fugind spre mine.Sare in spatele meu si ma pupa pe obraz.

- Ma duci pana la masina?,intreaba ea pe un ton lingusitor.

- Orice vrea printesa mea!,spun eu indreptandu-ma spre iesire.

****

Stau pe canapea cand de odata aud clopotelul Sarei...da,clopotel.Am zis ca daca tot trebe sa stea in pat macar sa aiba un clopotel pentru a auzi daca are nevoie de ceva...mare greseala am facut!

Urc scarile cu lene si intru in camera Sarei.Se uita la mine cu o fata ingrijorata si imi face semn sa ma asez.

- Yes,iubire...Care este problema?

Sara se uita la mine nesigura si deodata spune ceva care imi ia timp de gandire...le-a spus asa de repede incat nici nu stiu ce a zis.

- Poti repeta?,spun eu intinzandu-ma langa ea.

- Dilan...sunt insarcinata!

Acum imi aduc aminte de ceea ce mi-a spus doctorul...si bine ca a gasit ea o cale de a deschide subiectul.

- Stiu Sara...,spun printr-un oftat ridicandu-ma in fund.Ce vrei sa faci cu copilul?

- Cred ca il voi pastra...

- Dar nu il vei putea creste singura...Si nici nu ai loc de munca si gandeste-te,ce baiat va accepta sa te ia de sotie...

- Stiu dar...nu pot sa fac asta unui suflet nevinovat.Un copil avortat ar striga:Mami,te-as fi iubit!,spune Sara incepand sa planga.

O iau in brate si ii mangai parul...ma uit pe geam si vad masina lui Tiffany parcandu-se in fata casei noastre.Ma ridic de pe pat si o pup pe Sara pe frunte.

- Voi fi alaturi de tine,indiferent de ce decizie vei lua.Te iubesc Sara!Dar pune-te sa dormi,daca nu,nu mai primesti clatite!,spun eu razand diabolic si facandu-mi iesirea din camera ei.

Cobor scarile in graba si deschid usa inaintea lui Tiffany.

- Trebuie sa vorbim!,spunem deodata.

- Intra...

Tiffany merge in bucatarie si se aseaza pe blat.Se uita la mine si face o strambatura de copil mic.

- Sti ca te iubesc...

- Spune ce e...,ma rastesc.

Nu ca as fi rau cu ea,dar sper ca ceea ce vrea sa imi spuna sa aiba legatura cu faptul ca am vazut-o la spital.

- Dilan sunt....

O doamnee...nu,nu,nu...Stiam ca trebuie sa folosim protectie dar ea nu ca e mai bine fara..Futui,un nepot si un fiu de aceeasi varsta...Ce o sa fac?Si cum o sa-i explic ficei|fiului meu ca eu is sunt si tata si unchi...M-am dus pe apa sambetei!

- Te rog nu imi zice ca esti insarcinata!

- Pff...nu,doamne!,spune Tiffany incepand sa rada.Vroiam sa iti spun ca sunt atat de aproape de a imi incepe cariera de asistenta.

Suflu usurat si o iau in brate.Tiffany se da jos de pe blat si se intreapta spre iesire.

- Trebuie sa plec acum puiut,am ceva treaba.

Inchide usa si zambesc...Nu mai fac sex cu Tiffany,neprotejat.

Tiffany POV

Ies din casa lui Dilan si urc in masina...Pe dracu cariera de asistente.Ma uit in oglinda retrovizorie si soptesc.

- Dilan sunt insarcinata...vom avea un copil!

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum