Anonim
Stau in pat de trei zile si ma uit la telefon.Cand am aflat vestea de la televizor am inceput sa fac o lista cu suspecti car ar putea sa fie capabili de asa ceva sau cel putin oameni care au avut ceva de-a face cu mama.
Azi dimineata ma gandeam sa ii cotrobai printre lucrurile ei sa vad daca pot sa gasesc vreo scrisoare,notita sau un numar de telefon suspect care ar putea conduce la un suspect.
Nu am gasit absolut nimic in afara de un bilet de tren catre Londra.Asta m-a facut suspicios pentru ca mama nu ne-a spus niciodata ca ar avea drumuri spre U.K...
Eu si Andreea formam cred ca un cuplu si Tiffany e foarte suparata de lucrul asta pentru ca amandoi inca mai avem sentimente unul pentru altul nu doar ca si frati ci ca si...Stiti voi!!!Nu mi-a mai raspuns la telefon si nici la mesaje ceea ce ma face ingrijorat.
Ma schimb de pijamalele din clasa a 10-a cu Donald Duck si ma imbrac intr-o tinuta mai eleganta pentru ca astazi o scot pe Andreea la cina.Ma urc in masina si vad ca imi vibreaza telefonul in buzunarul din spate.Am primit un mesaj de la...Sara?
"Daca aduci banii la timp sora ta nu va fi ranita...ei bine inafara de faptul ca acum este cu niste barbati sa ii faca sa se simta bine,o sa fie bine.Doar adu banii si nu ii spune lui Tiffany pentru ca si ea o va pati!Ai timp pana la sfarsitul lunii daca nu ia-ti ramas bun si de la Sara si de la Tiffany!"
Mi se face pielea de gaina si se ridica parul de pe mine.Cine naiba ma ameninta?
Mesajul asta este de la un anonim sau anonima...Calc pedala de acceleratie si o tai spre casa lui Tiffay,trebuie sa stie si ea chiar daca asta ar insemna sa o pun in pericol.
Parchez masina in fata garajului si ma dau jos.O vad pe Tiffany pe veranda si strig dupa ea...ca un animal.
- Tiffany!Trebuie sa vorbesc cu tine.
- Ce e?Andreea nu mai e buna pentru asta?
- Hai termina odata,nu putem fi impreuna pentru ca suntem frati...Crezi ca nu te iubesc?,spun eu apropiindu-ma de ea si saruntand-o plapand pe frunte.
Inroseste si ma aseaza langa ea pe scaunelul de la masuta de cafea.Ridic o spranceana si o fac sa rada...imi place sa o vad asa.Bine Dilan gata cu imaginatia ta erotica!Constiinta tampita.
- Am venit sa iti spun ca am primit un mesaj de la Sara...
- Stai ce?E bine,unde e,cand sa mergem dupa ea,are nevoie de bani?
- Tiffany!Nu e bine in nici un caz!!!,spun eu pe un ton mai ridicat stapanindu-mi lacrimile sa nu curga in siroaie.
Este luata ca ostatica de cineva si este pusa sa se prostitueze.
Ochii albastri lui Tiffany sunt inundati de lacrimi care se varsa mai apoi pe obrajii ei de papusa.
- Problema e ca trebuies sa le dau niste bani pana la sfarsitul lunii ca daca nu si Sara moare si...tu.
- Poftim?Te rog spune-mi Dilan ca glumesti in momentul asta...Spune-mi ca visez,ordona-mi sa ma trezesc!,spune Tiffany printre sughituri.
Primesc un mesaj de la Andreea...se pare ca m-am intins prea mult la povesti si nu mai are rabdare.
Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre masina.Ma mai intorc odata si o vad pe Tiffany vorbind la telefon.Cand ma vede ii fac cu mana si intru in masina.
Mai primesc un mesaj dar asta nu e de la Andreea...Este de la un anonim:"Sa nu imi reprosezi ca nu te-am avertizat ca sa nu ii spui.Mai bine ia-ti ramas bun acum de la iubita ta sora Tiffany."
****
Stau la tejgheaua unui bar si ma uit pe geam cu o sticla de Jack Daniels in mana.
Ma tot gandesc la posibilitatea de a spune politiei de mesajele acestui anonim.Poate ar putea ei macar sa rezolve ceva si sa o protejeze mai bine de cat stiu eu pe Tiffany.
Las bacsis chelnerului si ies afara din Pub.Merg cateva strazi pe jos si ajung la un vechi cinema care este inchis de ceva vreme.Vad o lumina aprinsa in el asa ca ma hotarasc sa intru.
Inauntru este tipica mobila veche care este acoperita de un strat gros de praf cu panze de paianjan.Merg la sursa luminii si vad un om,cam de varsta mijlocie,neingrijit,carunt,intr-un colt al cinemaului stand pe un fotoliul uitat de vremea lui.Ma apropii de acest domn si observ ca il recunosc.
- Daniel,ce faci aici?Credeam ca esti in Viena pentru a semna niste acte pentru decesul mamei,nu in L.A,intr-un cinema abandonat cu o sticla de alcool in mana!
Daniel se uita la mine si da din umeri.Sunt mai mult ca sigur ca este beat.Il apuc de antebrat si il ridic de pe fotoliul sangeriu pe care statea.
- Trebuie sa mergem acasa sa clarificam treburile!,spun eu tragandu-l spre iesire.
- Nu,nu,nu!Dilan stop!!!,striga Daniel incontinuu la mine.
- Ce ai omule?Nu vezi cum arati?Ce naiba e cu tine?
- Trebuie sa ma lasi in pace...este mai bine si pentru mine,si pentru tine...Daca stau mai bine sa ma gandesc,este mult mai bine pentru toti!
Daniel se smuceste si se elibereaza din stransoarea mea.Se indreapta inapoi spre fotoliul demodat si se aseaza.
- Macar spune-mi de ce nu vrei sa vi acsa,cu mine.
- Pot sa iti spun doar ca ucigasul mamei tale este inca in libertate si ma cauta pentru a rezolva o treaba pe care nu am putut-o rezolva cand eram tineri...Cand eram de varsta ta.
- O doamne tata!Trebuie sa le spui politistilor neaparat!
- Cui trebuie sa ii spui este matusii tale Kate!Acum du-te!Nu mai sta,contacteaz-o si spunei ca este vorba despre Cr...Spunei sa ma sune!
Ies din cinema si alerg spre masina.Conduc cu viteza...Trebuie sa ajung in Portland,acolo sta matusa Kate!
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Caboom,nou capitol cu 1300 de cuvinte.Cine credeti ca e personajul nou?Sau este unul din trecutul pe care l-au uitat cu totii?Lasati pareri.Vreau sa stiu!❤❤❤
Ps:De acum asa voi scrie capitolele pentru ca e mai usor pt. voi sa le citi.Spuneti daca va place asa.
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...