Tiffany
- Hei pisi!,strig eu catre bruneta hot.
- Ce vrei?
- Sa te cunosc!
- Da???Vai ce ma bucur!,spune ea ironica.
O vad pe Sara fugind spre mine si imi sare in brate.
- Hohohoooo...ce ai patit?
- Ahh...te iubesc,sti asta?
Inteleg ce vrea sa faca...ceea ce am facut si eu ca nici un baiat sa se dea la ea.
Ma aplec catre urechea lui Sara si ii soptesc.
- Daca nu termini acum,jur ca o sa te fac de tot cacatu punand poza cu tine goala pe grupul facultatii.
Sara se desprinde din imbratisare si ma priveste cu o fata incruntata.
- Scuze daca va intrerup dar nu vreau sa stau intre voi doi!,spune bruneta rosind.
Amandoi incepem sa radem si Sara ma pupa pe obraz.
- Nu suntem iubit si iubita!
- Dar dupa toata faza asta credeam ca...
- Stai calma!,intervine Sara.El este fratele meu al dracului de..
Imi dreg glasul si Sara roseste.
- Al dracului de...,continui eu.
- De bun,destept,frumos,cu 8 pachetele,bun la pat,mare curvar...
Zambesc larg cand o vad pe Sara terminand lista lunga de adjective pe care le-a folosit ca sa ma descrie.
- Eu sunt Sara Smith!
- Smith,adica vrei sa spui acel Daniel Smith?
- Aham...
- Wow...eu sunt Tiffany Bennet!Va rog spuneti-mi Tiff.
- Ok Tiff,eu sunt Dilan Smith.
Tiff imi da mana iar eu io sarut zambind pe sub mustati.(e o expresie,stati calmi Dilan nu are mustati)
Se roseste si Sara imi da un ghiont.
- Vrei sa dormi azi la mine? intreaba Sara facandu-mi cu ochiul.
- Daaaa...la cat sa vin?
- La ora 5.
- Bine!Numarul tau de telefon...
- 09473233788...(nr la nimereala)
-Adresa..
- O stai calma,cotesti pe strada Robinson si dupa o sa vezi o vila imensa!Aia e a noastra.
- Ok...
O privesc pe Tiffany cum se indeparteaza topaind.
Iesim din facultate si nr urcam in masina.
- Altadata te descurci singur fraiere!
- Mersi!,spun eu pupand-o pe gat.
Pornesc masina si gonesc deoarece este ora 16:30.
****
Tiffany este la noi de 2 ore si inca nu am apucat sa fac nimic interesant.
Deodata aud o masian parcand in fata casei si ii vad pe mama si tata intrand in casa.
- Copiii!!!,spune mama fugind la mine si Sara si imbratisandu-ne.
- Mama,ai fost doar la serviciu nu in Kuba!
Incepe sa rada si ne da drumul din imbratisare.
O vede pe Tiffany venind langa mine si se uita cu o spranceana ridicata la noi doi.
- A da mama,ea este Tiffany.
- Tiffany Bennet!
Mamei ii pierde zambetul si fuge direct in camera ei...ce a fost asta?
Alexis POV
Nu,nu,nu,nu,nu!!!Asta nu poate sa fie adevarat.Daca este acea Tiffany Bennet...fica lui Cris?
Stiam eu ca trebuie sa ii spun lui Dilan adevarul oh ce proasta sunt!Stati sa va zic:Flashback
Oh Dilan,esti asa de frumos!Acum cateva zile am trimis un fir de par de al lui Daniel,Dilan si Cris sa vad care este tatal adevarat.
Astazi au sosit rezultatele si se pare ca tatal este...Cris!!!
Flashbak end
Aud pe cineva urcand la etaj si il vad pe Daniel intrand in camera mea.
- Stai calma,nu are cum sa fie fiica lui Cris! spune Daniel.
- Trebuie sa o intreb!
Dilan POV
Stau cu Tiff pe canapea si ne tinem de mana in timp ce ne uitam la un film.
Cred ca voi castiga pariul dat nu stiu...simt ceva ce nu am mai simtit pana acum.O caldura in stomac.Placuta...
O vad pe mama coborand si vine ata la noi.
- Tiffany draga mea,daca ma scuzi,tatal tau este Cris Bennet?
-Da,de ce?
Mama se face palida la fata dupa care vede ca ne tinem de mana.
- Doar asa,vizionare placuta!
Dupa ce mama se face nevazuta ma aplec spre Tiff si o sarut incet pe buze.Ea imi raspunde la sarut introducandu-si limba in gura mea.In doar cateva secunde,limbile noastre dau un razboi de dominare.
Ne despartim pentru a lua o gura de aer si zambim.
Tiff se aseaza cu capul pe pieptul meu si continuam sa ne uitam la film.
O vad pe mama de dupa colt cum se uita la noi incremenita.Ce are?M-a mai vazut cu fete!
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...