#17

1.3K 73 4
                                    

In urma ei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In urma ei

Este ora...aproape 10 p.m si eu cu Isaac ne pregatim sa mergem in club.Nu am mai dat de urmele Sarei asa ca sunt din ce in ce mai hotarat sa o gasesc.Isaac nu e prea hotarat sa faca chestia asta...e cam pampalau baiatul.

Iesim din casa si chemam un taxi.Ne urcam amandoi si ii spun soferului destinatia.

- La clubul ,,Ground Inside,, te rog.

Soferul calca pedala de acceleratie si ocoleste cu dibacie masinile care ne stateau in cale.Il vad pe Isaac cu coada ochiului,cum isi sterge sudoarea de pe frunte cu maneca bluzei pe care o poarta.Nu dupa mai mult de 5 minute ajungem la club.

- Cat face?,il intreb pe sofer coborand din masina si scotindu-mi portofelul din buzunar.

- Nu face nimic...tu doar ai grija sa iti gasesti sora.

Astea fiind spuse se indeparteaza cu viteza de locul unde ne-a lasat...OK...asta chiar ca a fost ciudat.De unde stie omul ala ca eu imi caut sora care e pierduta pe undeva pe aici,probabil.

- Il cheama Tom Johns...i-am vazut carnetul de sofer.,spune Isaac batandu-ma pe umar.

- Crezi ca asta ma linisteste cu ceva?

Ma indrept spre intrarea in club cand mi se pare ca o vad pe Sara la marginea drumului.

- Ce naiba!,exclam eu fugind in directia pe unde a luat-o Sara.

- Unde pleci?,striga Isaac fugind si el dupa mine.

Ma opresc la coltul strazii intunecoase pe unde a luat-o acea femeie,care sunt sigur ca e Sara, si ,merg increzator in intuneric.

- Dilan,frate...!,aud niste suspine din toate partile.

- Sara!!!

Isaac se uita inebunit la mine pentru ca nu vede nimic...ei bine nici eu nu vad dar sunt sigur ca asta este vocea Sarei.

- Cred ca ar fi bine sa plecam...,spune Isaac luandu-ma de brat.

Deodata simt o durere acuta in maxilar si ma vad cazut pe jos.Isaac este tarat intr-o dubita neagra cu doua usi care se deschid.Un om gras...ma ia pe sus si ma tranteste in dubita neagra impreuna cu Isaac,caruia i se inchid dupa usiile ramand amandoi singuri in intuneric (dubitei i se inchid usile,daca nu ati inteles).

- Ce naiba s-a intamplat?,intreb eu stergandu-mi sangele care imi curge din buza.

- Cred ca am fost rapiti de cel care o are pe Sara...

Ma uit imprejur si vad un pachet cu niste praf alb in el.Cred ca planul lor e sa ne drogheze,apoi sa ne duca in locul unde este Sara.

- Trebuie sa ne prefacem ca am lesinat!,ii spun eu lui Isaac intinzandu-ma pe jos,pe metalul rece al dubitei.

Isaac nu pune intrebari si imi executa ordinele.Dupa cateva minute se deschid usele dubitei si vad cu ochii intre-deschisi un om urcand.Nu pot sa cred...e Daniel!

- Nu mai trebuie sa ii drogati...au lesinat ca doi fatalai.Putem merge acum spre destinatie.

Dupa ce a spus astea coboara din masina inchizand usa si,lasandu-ne din nou singuri.Trag o gura mare de aer si ma ridic in fund.Nu pot sa cred ca e Daniel...adica ce rau i-a facut mama sau Sara?Isaac se ridica si el,si ramane ca si mine socat.Se aude motorul pornind si o luam din loc.

- Acum ce facem?,intreaba Isaac nedumerit.

- Stam si asteptam...

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum