#26

1.1K 73 0
                                    

Rapirea(inca povesteste Tiffany)

Ma uit in oglinda si nici nu ma mai recunosc.Sara stie bine ceea ce face.Port o rochie de un rosu sangeriu din matase care este cu o palma mai scurta deausupra genunchiului,care sincera sa fiu imi scoate burtica in evidenta,si niste sandale de lac negre cu toc.

Din cate am inteles dupa 5 luni nu mai pot purta tocuri ca sa nu afectez bebelusul.Telefonul imi suna si vad ca am primit un mesaj de la Dilan.

,,Te astept direct la Restaurant,te iubesc sa ai grija de tine!,,

Aww...ce dragut este baiatul asta.

- Si ce,te lasa sa mergi singura?,intreaba Sara bagandu-si capul pe usa.

- De unde stiai?

- Am ceva presimtire...,rade Sara.De fapt,mi-a trimis mesaj ca sa iti dau bani de taxi.

Rad iesind din camera.Cobor scarile urmata de Sara.Ajung la usa si ma intorc ca sa o imbratisez pe Sara.

- Mersi pentru tot!,spun eu afundandu-mi fata in parul Sarei care miroase a musetel.

- Cu tot dragul,acum du-te ca sa nu intarzii!

Imi iau geanta si ies din casa.Imi caut telefonul in geanta si formz numarul taxiului.Astept cateva minute si imi soseste masina.Ma urc cu grija tinandu-ma de burtica si ii spun soferului destinatia.Ma uit pe geam si vad niste picuri de ploaie cazand din cer.Vreme ciudata pentru partea asta ca Californiei...adica este Aprilie si normal ca ne asteptam la ploaie dar in ultimii trei ani nu a curs nici un strop de ploaie primavara.

Imi intersectez privirea cu cea a soverului...se uita prea insistent la mine chiar daca ar arata ca si un batran amarat.

Dupa cateva minute de condus in ploaie,ajung la restaurant.Imi caut portofelul in geanta si platesc soferul.Prin geamul aburit vad un barbat imbracat la costum,car tine o umbrela in mana venind spre masina.

Barbatul deschide portiera si vad ca este Dilan.Imi zambeste pervers cand ma vede si ma trage cu el sub umbrela...ce romantic.

- Cat te-am asteptat...

- Scuze!,spun eu rosind.

- Nu ai de ce,cred ca soferul al batran e de vina!,spune el chicotind.

Ne indreptam spre intrare cand de odata se aud focuri de arma.Cad la pamant si il pierd pe Dilan din priviri.Vad niste oameni mascati indreptandu-se spre mine.Ma ridica de pe pamant si ma trantesc intr-o masina neagra blindata.Ultimul lucru este sange...sangele lui Dilan prelingandu-se pe trotuarul din fata restaurantului.Ii vad rana din cap si imi dau seama ca a fost impuscat.

Usa se inchide,langa mine intrand doi barbati care incep sa ma pipaie.Lacrimile imi cad pe obraji lucru care imi face rimelul sa se scurga pe obrajii care sunt rosii de furie.

Le trag cate o palma amandurora starnindu-le acestora o reactie de furie.

- Auzi vulpita,daca vrei sa ajungi prin zona pe centura mai bine te-ai purta frumos in loc sa ajungi prin Olanda.

Sangele imi ingheata in vene si lesin.Ultimul lucru pe care il vad este pe unul din barbat rupandu-mi rochia si urcandu-se peste mine.Dupa aceea totul este negru in fata ochilor.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

Pun pariu ca nu va-ti asteptat la asta...si asa mai avem 4 capitole pana la sfarsit.
Pun next la....30 de voturi.Hai ca puteti♡

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum