De ce?
Tiffany POV
Stau intinsa in pat cand deodata simt o durere intepatoare in abdomen.Ma ridic in fund si o strig pe Sara.Nu dureaza mult pana ajunge asezandu-se langa mine.
- Care e problema iubire? spune ea tinand-o pe micuta ei in brate.
- Cred ca mi s-a rupt apa...
- Ceeee? Adica micuta mea Tiffany o sa nasca? spune ea ridicandu-se cu grija de pe pat.
Iese din camera si o vad intorcandu-se fara bebelus.Ma ridica de pe pat si se uita la zona aceea...Eh.
- Dap,ti s-a rupt apa! exclama ea batand din palme. Trebuie sa il sun pe Dilan.
Nu dupa multe secunde aud o masina parcandu-se in fata casei mele.Ma uit pe geam si vad ca defapt este un taxi.Il vad pe Dilan coborand din taxi si indreptandu-se spre usa.
Aud pasii lui in sufragerie apoi urcand scarile...ma intreb cum de s-a trezit sa vina in vizita.Parca era prea ocupat cu tarfulita aia a lui.Cred ca a venit ori sa ma cheme la nunta ori sa ma faca iar de cacat.
Il vad cum se opreste in fata usii privindu-ma speriat intr-un fel.Vine la mine si ma ia in brate.Lucru care ma face sa gem,nu de placere ci de durere pentru ca o alta contractie isi face aparitia.
- Tiffany,te iubesc! Intotdeauna te-am iubit doar ca am avut nevoie de timp ca sa imi amintesc.
- Dilan...vorbesti serios?,spun eu cu un gram de speranta in voce.
- Vorbesc foarte serios!,spune el asezandu-se in genunchi. Tiffany Bennet,ma faci cel mai fericit om din lume si vreau sa imi petrec restul vietii impreuna cu tine asa ca te implor sa spui da la urmatoarea intrebare. Vrei sa fi sotia mea?
Sa zic da? Adica acum o ora sigur si-o tragea cu alta si acum vine la mine sa ma ceara de sotie? Adica logic ca il iubesc dar nu stiu ce sa zic...ok,ii dau o sansa.Adica toate astea 5 luni gandul mi-a zburat la el.
- Da Dilan,da!
Se ridica din genunchi si imi pune inelul pe degetul inelar.Ma i-a de dupa gat si ma saruta muscandu-mi buza de jos.Limba lui intra in lacasul umed. Ne despartim din cand in cand sa luam o gura de aer.Ne despartim zambind amandoi.
- Dilan...Ar trebui sa mergem la spital! spun eu tinandu-ma de burta.
Face o fata surprinsa si ma ridica pe sus.
- De cand au inceput contractile?
- Amm...de vreo 20 de minute!
Ma cara pana in sufragerie si ma aseaza pe canapea cat suna la taxi.O vad si pe Sara coborand scarile cu fetita ei.Ma ridic de pe canapea si ii arat subtil inelul de logodna.Face ochii mari cand il vede si ma imbratiseaza.
- Felicitari! spune ea leganand-o pe Roxy sa adoarma.
Dilan termina de vorbit la telefon si se uita socat la Sara.Nu cred ca stia ca ea se afla aici.
- Hei fratioare! spune Sara facandu-i cu ochiul.
- Buna Sara! spune el imbratisand-o cu grija sa nu o striveasca pe Roxy.
Aud motorul masinii in fata casei . Ma uit la Dilan si il vad cum trage aer in piept.
- Hai sa devin tata! spune el conducandu-ma spre masina.
****
Dilan POV
Ajungem la spital si coboram din taxi. O conduc pe Tiffany la prima asistenta pe care o vad.
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Novela JuvenilPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...