Serios?
Ma trezesc in camera mea cu sticla de gin goala langa mine.Ma sterg la ochii si vad ca pe noptiera de langa patul meu este o foaie rupta dintr-un caiet de matematica cu niste numere mazgalite pe ea.
O ridic cu mana tremuranda si formez numerele care erau scrise pe ea.
~Convorbire telefonica~
Eu:Alo?Cine esti?
?:Buna papusel.Ma asteptam ca sa ma suni.
Eu:Zi odata cine esti catea in calduri!!!
?:Iti spun numai atat:Te am la mana frumosule si daca te mai vezi cu ea ii spun tot.
~Convorbire telefonica incheiata~
Ce dracu...in ce m-am mai bagat de data asta?
Ma ridic din pat si deschid geamul pentru ca in camera duhneste a alcool.
Imi iau niste haine si merg la dus lasand apa rece sa imi inunde fata,parul,ochii,corpul.
Dupa ce ies din dus ma sterg el fugitivo si ma imbrac in hainele care stateau in cuier.
Cobor in sufragerie si imi iau cheile de pe blatul bucatariei.
Ma urc in masina,dau in marsalier si pornesc cu viteza spre casa lui Tiff...Am nevoie de ea.
****
Stau de doua ore pe canapeaua lui Tiffany si ma uit la desene animate cu sora ei mai mica....cu sora mea mai mica.
- Dilan,vreau apa!Du-te adu-mi!,imi zice Clara imbufnadu-se.
-Acuma stai asa!
Ma ridic de pe canapea si merg spre bucatarie.Iau sticla de apa care statea pe blatul vizavi de frigider si ii torn micutei Clara un pahar cu apa.
- Multumesc!
- Nu ai pentru ce.
Ma reasez pe canapea fix in momentul in care intra in casa o femeie roscata cu multe hartii in brate.
Tiffany se ridica de pe canapea si ma trage dupa ea.
- Mama,asta e Dilan...
- Buna,eu sunt Ashley.Mama lui Tiffany si a Clarei.Tu trebuie sa fii fiul lui Cris.Mi-a povestiti multe despre tine.
- Incantat de cunostinta doamna Bennet.
- O haide,poti sa imi spui Ashley.
Ma uit la Tiffany si vad cum i se scurge o lacrima pe obraz.
-Eu ar cam trebui sa plec....va rog sa ma scuzati.
- Nu ramai la cina?
- Lasa-l mama sa plece...e mai bine pentru toti.
Imi iau cheile de la masina si pornesc spre casa.De ce nu pot sa am o viata normala?
Cand ajung acasa Sara sta pe canapea si plange.Fug spre ea si ma asez pe canapea.
- Ce s-a intamplat?
- Lucas si cu mine....
- Nenorocitul,o sa vada el ce primeste.
- Dil,lasal...nu merita.Crede-ma!
Ma apropii de ea si o iau in brate.
- Ai auzit ce au spus mama cu tata?,ma intreba Sara adunandu-i-se mai multe lacrimi in ochi.
- Ce?
- Ne vom muta...in New York.
Nu pot sa cred...de ce tocmai acum?De ce fix cand mi-am cunoscut sora pierduta si toate cele?
- Daca tu vrei sa mergi pleaca....eu raman,sunt major.
- Nu le poti face asta....nu poti ramane.
- Da?Pai uite ca o fac.
Urc in camera mea cu pasi apasati si o vad pe mama impachetandu-si hainele in valiza.
Merg la ea cu o grimasa formata deja pe fata.
- Ce dracu crezi ca faci tu aici?
- Dilan,cum vorbesti cu mine?Sunt mama ta.
- Auzi sti ceva,eu cel putin m-am saturat de jocurile tale imputite.Daca vrei sa pleci in New York nu ai decat.Pleaca dar nu ii tara pe toti dupa tine!
Ies din camera ei trantind usa in urma mea...Ce-i asa rece aici?
Ma uit in jur si vad ca geamul este inca deschis de cand am plecat.Ma ridic si il inchid,cand ma intorc Sara sta pe pat cu foaia care era pe noptiera in mana.
- Ce e asta?
- Un numar de telefon,nu ai?
- Ba da nesimtitu-le!Mama e foarte suparata pe tine doar sa sti.
Dupa spusele astea,Sara paraseste camera aruncand foita pe podea.
Telefonul imi vibreaza in buzunar.Cand il scot vad ca ma suna Josh.
~Conversatie telefonica~
E:Alo man!
J:Salut frate.Auzi maine e ziua Cristinei.Vi si tu nu?
E:Normal,de la cat si unde?
J:Pai in clubul Stay Alive de pe strada Bucket.Ne vedem acolo la ora 9 seara.
E:Oke pa!
~Conversatie telefonica incheiata~
Dupa ce inchid ma intind in pat si ii scriu un mesaj lui Tiffany.Nu trebuie sa stiti ce scria in acel mesaj,ceea ce trebuie sa stiti este ca rspunsul ei a fost:"Normal ca o sa poti sta la mine.Noapte buna"
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...