Ireal
Deschid ochii si vad ca ma aflu pe asfalt.Multi oameni in jurul meu care ma intreaba daca sunt bine.Se aud sirenele masinilor de politie si a ambulantei care se apropie din ce in ce mai mult de mine.Ultimul lucru pe care il vad inainte de a inchide ochii, este fata lui Dilan.
Dilan POV
Nu pot sa cred ca s-a intamplat asa ceva...Doctorii spun ca Sara este grav ranita.Sunt asa un imbecil...Nu trebuia sa fac dragoste cu Tiffany,lasand-o pe Sara sa iasa din casa avand in vedere starea in care se afla...
Simt o mana calda pe umarul meu si cand ma intorc o vad pe Tiffany cu lacrimi in ochi.
- Este numai vina mea...Trebuia sa te las in pace!,spune Tiffany sprijinimdu-si capul pe umarul meu.
- Nu poti scapa usor de dependenta...,spun eu luand-o in brate si privind ambulanta indepartandu-se.
****
Stau la spital cu Tiffany,langa patul lui Sara...arata oribil.Nici nu mi-as da seama ca este sora mea daca nu ar scrie pe fisele ei medicale.
Acea blonda frumoasa,cu ochii albastri nu mai exista...mai este doar o fata,plina de vanatai,cu piciorul in gips,ambele maini cu tije metalice si in continuare o lista lunga de probleme intestinale.
Doctorul intra in salon..Suspina cand o vede pe Sara si imi spune rasfoindu-i fisele medicale.
- Sara,din fericire nu se afla in coma.Eram foarte aproape de a o pierde dar acest lucru cu ajutorul celui de sus nu s-a intamplat.
- Nu stiu cum sa va multumes...cum sa va multumim!,spun eu strangand-o pe Tiff de mana.
- Este meseria mea.Acum v-as ruga sa plecati pentru ca Sara are nevoie de odihna.
Ma ridic de pe scaun si Tiffany din bratele mele si iesim in liniste din salonul Sarei si din spital dupa ce ne urcam in masina.
Tiffany se uita la mine si ii dau lacrimile.
- Ce s-a intamplat?,o intreb eu luand-o de mana.
- Sara nu a plecat din cauza ca noi doi faceam ce faceam...ea fost la ginecolog.
- De unde sti tu chestiile astea?,o intreb mirat.
- Mi-a spus ca,credea ca este insarcinata.Vroia ca eu sa te tin ocupat ca ea sa se furiseze afara din casa si sa mearga pana la ginecolog dar eu nu am fost de acord cu planul ei.,spune Tiffany izbucndind in plans.
O iau in brate si pornesc motorul,planul ramane stabil,Tiffanu doarme la mine peste noapte.
♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡■♡
Poate va intrebati de ce am postat asa de repede acest capitol...Acest capitol l-am postat acum pentru ca nu voi mai putea scrie la carte vreo 2-3 saptamani,pentru ca am foarte mult de invatat.Cel mai probabil voi putea posta in saptamana altfel,depinde de comentariile voastre...Sper sa va placa acest capitol!LY♡♡
La media o aveti pe Sara
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...