Mama
- Trezeste-te!!!!
Ii aud tipetele mamei de 10 minute.Aseara Tiffany m-a sunat de vreo 5 ori dar nu i-am raspuns.
Cu ce rost daca nu putem fi impreuna?
O vad pe Sara intrantand cu lacrimi in ochi in camera mea.Se aseaza pe pat langa mine si ma ia de mana.
- Stiu ca iti e greu dar trebuie sa treci peste...
Oftez...de ce doamne,de ce trebuia sa imi dai doua surori?Una care sa imi fure inima si dupa sa mi-o zdrobeasca in mii de bucatele pe langa cealalta care se joaca cu mintea mea.
Flasback
- Dilan dragul meu,te rog sa imi aduci din biroul meu lista cu cumparaturi din sertar.
- Oke mama,acum!!!
Urc scarile in graba si intru in biroul mamei.Merg spre masa ovala de un rosu sangeriu ce sta in mijlocul camerei si cotrobai prin seratre,dulapuri...
Nu gasesc lista de cumparaturi nicaieri.Cand dau sa inchid dulapiorul,cade o hartie ambalata bine.O desfac cu indemanare.
Ce dracu e asta???
Testul de paternitate a lui Dilan Smith...
"Prin acest test se demonstreaza ca tatal lui Dilan Smith este nu altul decat Cris Bennet"
Inlesmnesc pe loc...
Mama intra in camera si cand ma vede cu hartia in mana mi-o smulge rupand-o in mii de bucatele.
- Dragule...
- Sa nu te mai vad in viata mea!!!Cum ai putut sa imi ascunzi asa ceva?
Ies din birou trantind usa in urma mea.Ma incui in camera mea si las o lacrima sa se scurga pe obraz.
Cam asa...inca nu pot sa cred ca mama mi-a ascuns asa ceva...este un lucrur foarte important!!!
Sara ma ia in brate si ma saruta pe frunte.
- Hai gata,trebuie sa mergem la Tiff si ii spunem totul!
- Nu mai vreau sa o vad cand stiu ca nu pot sa fiu cu ea ceea ce vreau!
Sara ofteaza si se ridica din pat mergand spre usa.
- Eu plec peste 5 minute,daca vrei sa vi te astept la masina!,spune Sara inchizand usa in urma ei.
Ma ridic din pat si ma imbrac cu niste haine mai comode.Merg la baie si imi aranjez parul luand o guma Orbit deoarece nu mai am timp sa ma spal pe dinti.
Imi apuc telefonul de pe noptiera si cobor in sufragerie sa ma incalt.
Ies din casa si o vad pe Sara vorbind cu cineva in masina ei.Dechid portiera si ma urc pe locul din dreapta.
- Mda...auzi trebe sa inchid a venit Dilan,te pup!
- Cine era?
- Un amic...,spune Sara rosind in timp ce da in marsalier si pornim.
- Aham...un amic,da cum sa nu!
Sara porneste radioul cantand mai multe piese care vin la nimereala.
- Taci odataaa!!!Esti afoana dea dreptu!
- HahahHahHahahahaha....uite ca am ajuns!
Parcheaza masina in fata casei si coboara.Ma dau si eu jos scotand fara sa vreau un suspin.Sara ma ia de mana si mergem impreuna sa batem la usa.
Ne deschide Tiffany imbracata intr-o pereche de boxeri si o bustiera.Zambeste pervers cand ma vede dar eu schitez doar un zambet.
- Salut!,ne spune ea sarutandu-ma pe buze.
Doamne iarta-ma...stiu ca nu ar trebuii sa o las sa faca asa ceva dar pur si simplu...Ohhh.
Tiffany ne trage inauntru in casa tinandu-ma de mana.
Sara isi drege glasul si spune.
- Te rog Tiff sa te asezi jos pentru ca vestea urmatoare te va zdruncina.
Tiffany se aseaza pe canapea si ma pun si eu langa ea tinand-o strans de mana.
- Tu si Dilan sunteti frati!
O vad pe Tiffany incremenind si lasandu-ma de mana.
- Cred ca glumesti!!!Nu se poate...Nu Nu Nu!!!!!
- Ba se poate scumpa mea!
Ma intorc si il vad pe tatal lui Tiff...adica tatal meu,stand rezemat de usa de la bucatarie.
- Dar cum?,intreaba Tiff cu lacrimi in ochi.
- A fost acum 19 ani.Eu si Alexis eram logoditi.Mai era o saptamana pana la nunta cand a aflat ca este insarcinata.Ne-am bucurat amandoi foarte mult dar intr-o zi dupa ce ne-am casatorit,mai pe scurt dupa 5 luni,eu am facut ceva al dracului de nebunesc.Eram beat si m-am culcat cu o prietena de la facultate in dormitorul nostru.Alexis ne-a prins si a doua zi am semnat actele de divort dupa care ea si-a continuat viata cu tatal tau,Sara.
Raman cu gura cascata...habar nu aveam ca mama a trait asa ceva.
O vad cu coada ochiului pe Tiff mergand sus pe scari in camera ei.
- Imi pare rau dar...nu pot!,spun eu in timp ce trantesc usa de la intrare si fug in padurea deasa de langa casa ei.
Ma asez la umbra unui copac mare si verde si inchid ochii.In cap imi apare poza pe care a facut.o mama cand eu aveam doar 5 luni...Ohhh,de ce tocmai Tiffany?
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Roman pour AdolescentsPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...