#13

1.6K 89 2
                                    

Matusa Kate

- Dar nu inteleg de ce ar vrea tatal tau sa il recontacteze pe Cris...

- Cris?Asa il cheama?

- Mda...De ce?Nu i-a pronuntat numele?

- Mnu...Adica a vrut dar s-a oprit la timp.In orice caz,imi spui si mie cine este acest Cris?

- Nu pot...Daca tatal tau nu ti-a spus,nici eu nu iti pot spune!Acum,du-te in camera de oaspeti si odihneste-te.

Execut ordiniele si urc in camera de oaspeti.Unchiul William nu este acasa si nici verisoara mea Cece.Inca ma gandesc cine este acest domn misterios Cris?Intru in camera de oaspeti si ma arunc in patul cu lenjerie albastru vernil.Arunc un ochi in camera si vad ca este aranjata cu mult gust.Matusa Kate este o femeie foarte atenta la gusturile ei si la ce fel de impresii le lasa celorlalti.

Matusa Kate este o femeie de statura mijlocie,cu parul cafeniu si ochii de un albastru pur.Fiica ei Cece este o copie fidela a mamei ei doar cu mici schimbari de comportament,cum ar fi...

Implicari in jafuri si trafic de droguri,furt calificat si trafic de arme in plina zi in piata Martin de langa centru...Ce sa zic?Descurcareata fata,nu?Cat despre unchiul William nu prea am ce sa zic...El cu matusa Kate s-au casatorit foarte tarziu.Cel putin stiu ca Cece avea 15 ani cand ei au facut-o.Nici mama nu stie...nu stia al cui este copilul...Kate spune ca este al lui William da nu stiu ce sa zic,adica nu prea cam seamana.William e blond,cu ochi albastri...Cece e bruneta cu ochi albastru-caprui.

Aud niste pasi pe scari si ma ridic in fund pe pat.In camera intra verisoara mea Cece care apropo nu am mentionat este mai mica decat mine cu 3 ani.Imi sare in brate cand ma vede si se aseaza in bratele mele...Avem o relatie foarte buna...Nu la ce va ganditi voi nebunilor!

- Ce mai faci dragul meu verisor Dilan?

- Ce sa fac?Pe detectivul...Da tu nu trebuia sa fi la scoala la ora asta?

Ma uit la ceas si vad ca este ora 11.Ba da...pustoaica asta ar fi trebuit sa fie la scoala la ora asta.

- Pai...m-am cam plictisit la istoarie si oricum am primit detentie si asa ca m-am hotarat sa vin acasa.Da oricum mama imi spusese ca tu venisei asa ca...

- Bine,bine...Si ia zi,cum mai merge cu politia?

Incepe sa rada si se lasa in pat tinandu-se cu mainile de burta.Se ridica in fund si vine langa mine.Se apropie de urechea mea si imi sopteste:

- Imi e cam dor de ei,nu i-am mai vazut de ieri.

Schitez un zambet strengaresc si ma ridic de pe saltea,pe care am lasat deja urme.Merg spre baie si o aud pe Cece vorbind in spatele meu singura.Intru in baie si dau drumul apei calde.Ma dezbrac incet si intru sub dus.

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum