#20

1.1K 72 3
                                    


...

Ma uit in oglinda de jumatate de ora...nu stiu daca mamei i-ar p placea cum sunt imbracat pentru inmormantarea ei dar nu am ce face...tata ne-a cerut sa fim imbracati eleganti ca sa facem o impresie buna.

Sara intra in camera mea stergandu-si ochii cu niste servetele murdare de rimel,care se vad ca au mai fost folosite de atatea ori.Se uita la mine si zambeste fortat.

- A sunat Andreea...a spus ca nu vrea sa fie impreuna cu cineva care nu o suna macar o data pe zi.

- Nici nu imi prea pasa de ea...ea era doar de umplutura ca sa o fac geloasa pe Tiffany...,spun eu mergand spre Sara si luand-o pe mijloc.Esti gata sa mergem?

- Mhm...doar ca trebuie sa ne oprim pe la Tiffany,vrea sa vina si ea.

Tiffany...oare ce mai face?Nu am mai vorit cu ea de mult timp...cu moartea mamei si toate cele.

Coboram scarile si ne indreptam spre usa.Sara isi scoate cheile masinii din geata pe care o poarta dar i le smulg din mana.Nu poate sa conduca in starea asta.

****

Inmormanatrea a fost linistita.Sara inca plange pe umarul lui Tiffany.Privirile ni se intalnesc facand-o pe Tiffany sa schiteze un zambet dulce.Ne urcam in masina si pornesc motorul...planul e ca Tiffany sa doarma la noi in seara asta pentru ca Sara nu se simte deloc bine.

Parchez masina in fata garajului si ma dau jos.Le deschid usa fetelor si le conduc in casa.Merg in camera mea si ma schimb.Tiffany deschide usa si intra.

- Sara a adormit...Tu cum te descurci cu toata tarasenia asta?

- Mmm...incerc sa fac fata.,spun lasand o lacrima sa-mi curca pe obraz.

Tiffany vine spre mine si ma imbratiseaza.Ii ridic barbia cu degetele si o sarut.Acele buze fine ca trandafirul nu s-au schimbat.Au ramas aceleasi asteptandu-mi dorinta.

Ne despartim si se uita la mine.

- Nu ar trebuii sa facem asta...

- Nu ar trebuii sau nu e voie?,intreb eu impingand-o pe pat si uracandu-ma peste ea.

Sara POV

Ei cred ca dorm...mai bine ar fi ca Tiffany sa nu mai geama atat de tare.Merg la baie si ma uit in oglinda.Ce s-a intamplat cu mine?Arat atat de schimbata...

Ma aplec deasupra closetului pentru ca imi vine sa vomit...si asa se si intampla.Ma sterg la gura cu un prosop de culoarea verde azuriu si ma pun pe pat.Ma simt chiar foarte ciudat.Sunt ametita si de abea mai pot merge.

Ma schimb in niste blugi uzati si un sacou mai larg.Ies din camera fara sa ma vada Dilan si fug cu cheile masinii pana la ginecolog...pot lua in considerare faptul ca sunt insarcinata de cand Daniel m-a pus sa fac chestiile...

Deschid usa cabinetului si intru.Doctorul se uita peste niste fise...cred ca sunt ale mele.Ma asez pe scaunul alb de piele care este acoperit de servetele medicale si ma intind.Doctorul se intoarce spre mine si zambeste.

- Buna Sara!Care este motivul pentru care ma vizitezi?

- Am greturi si stari de lesin si in plus menstruatia nu mi-a mai venit de o luna si jumatate.

- In regula,vom vedea acum daca esti sau nu insarcinata.Te rog ridicati bluza pana la nivelul sanilor.Multumesc.

Doctorul scoate un gel transparent si mi-l pune pe burta dupa care deschide un ecran,si imi pune ceva chestie care o misca dute vino pe burta mea.Ma uit pe insigna lui si vad ca il cheama Jackson...e destul de dragut si e tanar.

Dupa un timp inchide monitorul si ma sterge de gel pe burta.

- Te poti ridica!,spune zambind si tragand jaluzele pentru a patrunde lumina in camera.

- Deci?,intreb eu formandumi-se un nod in gat.

- Deci esti insarcinata in 2 luni si jumatate.

- Serios?,spun eu incepand sa plang.

- Da...daca nu doresti acest copil poti sa faci avort.

- Multumesc,va trebui sa ma gandesc la asta.

Ies din cabinet plangand.Ma urc in masina si conduc cu viteza.Afara ploua,masina deviaza...Ma apropii de un copac,franele nu mai merg.Ultimul lucru pe care il vad este sange...sange peste tot in jurul meu.

Wrong Combinations/Baiatul nou vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum