Ziua Cristinei si Andreea
Astazi e ziua in care mama pleaca la New York impreuna cu Sara...tata,ei bine Daniel nu pleaca pentru ca nu ar trebui sa isi lase compania nesupravegheata.
- Dilan,haide sa iti iei ramas bun de la mama ta si Sara.
Cobor scarile si o vad pe Sara stand cu valiza langa usa.Cand ma vede tresare si vine spre mine cu pasi marunti dar precisi.
- Sa ai grija de tine...nu vreau sa patesti ceva.
- Stai calm,o sa fiu bine...cred.
Sara ma ia in brate si o conduc pana la taxiul care astepta in fata si ii pun valiza in portbagaj.
Mama deja astepta in masina si a fost surprinsa ca ma vede.
Sara se urca in masina,ma mai priveste o data si zambeste.Taxiul goneste imprastiind zapada care era in jurul casei.
Intru in casa si urc in camera mea nu inainte sa il vad pe Daniel semnand niste hartii.
O data ajuns in camera ma imbrac cu niste haine si ma pregatesc sa merg la petrecerea aniversara a Cristinei.
Imi iau cheiele din geaca care am purtat-o ieri si ies afara.Ma urc in masina si ma uit la ceas...e numa 9.Imi iau telefonul si o sun pe Tiffany.Nu imi raspunde...
****
Alcoolul isi face de cap prin venele mele si ma face sa vad dublu.
Cristina e sus pe masa impreuna cu Andrew,tinandu-se de mana si dansand pe muzica de club.
Ies balanganidu-ma pe picioare din club,tarand o pustuoaica dupa mine.
Andreea,asa o chema...ne urcam ambii in masina si calc pedala de acceleratie.Parchez neglijent in parcarea unui hotel,zgariind o masina apropiata.
Ma dau jos din masina si o car pe Andreea pana la receptie.
- O o o camerra pentru...mine!,spun eu balbaindu-ma ca un bou la poarta noua.
- Aici domnule!
- Mmmersi!
Insfac cheile de pe masa si ma urc in lift inca tinand-o pe Andreea de mana.
Bag cheia in broasca si deschid usa camerei.O arunc pe Andreea pe pat si ma urc pe ea ca un animal insetat ce are nevoie de prada.
Ii rup topul negru de pe ea si il arunc pe candelabru.
O dezbrac cu usurinta ramanand si eu doar in boxeri..
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Teen FictionPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...