Trecutul
Au trecut cam 5 luni decand mi-am pierdut memoria...m-am mai intalnit cu fata aia...Tiffany dar nu e nimic serios.Acum ea este insarcinata in noua luni.Nu stiu ce sa zic de asta.
Stiu ca voi fi tata dar nu sunt pregatit...mai ales ca nu simt nimic pentru ea.Adica imi place mult dar nu am ajuns sa o iubesc.Probabil o iubeam inaite sa imi pierd memoria dar acum nu mai simt nimic.
In plus...am intalnit pe cineva.O cheama Jenna si e super cool...Am mers de vreo 100 de ori la intalniri si ne intelegem chiar bine.Ma gandesc chiar sa o cer in casatorie.
- Dilan dragule?,striga Jenna din baie.
- Te pot ajuta cu ceva?
- Nu mai este spuma de baie.Ai vrea sa ma ajuti?
Ma ridic de pe pat si intru in baie.O vd pe Jenna goala in cada.Ei bine o vad goala si cand facem sex asa ca nu e nimic deosebit.
Ma apropii de ea si o sarut.
- Unde ziceai ca nu mai este spuma?,o intreb eu.Vad ca e plina cada cu asa ceva.
Jenna zambeste si ma trage mai aproape de ea.
- Stiu iubitule,doar ca am o pofta nebuna sa o facem in baie!,spune muscandu-ma de ureche.Asa ca,dezbraca-te!!!
Ma uit la ea cu un zambet pervers pe fata si incep sa imi dau jos hainele.
Tiffany POV
Au trecut 5 luni decand Dilan ma uitat...5 luni de singuratate,5 luni goale fara iubirea lui,5 luni in care am uitat rostul vietii...Dar totusi aceste 5 luni m-au schimbat.
Sunt insarcinata in 9 luni acum...Sara deja a nascut.Acum are un ingeras.
Stau pe canapea intinsa cand suna soneria.Ma ridic tinandu-ma de burta si ma apropii de usa.O deschid si o vad pe Sara cu micuta ei in brate.
- Aww...nu ne-am mai vazut de ieri seara!,spun eu facandu-i semn sa intre.
- Stiu baby,doar ca vreau sa iti dau o veste suuuuper!!!,tipa Saraz trezind-o pe micuta Roxy.
- Mai incet nebuno!Trezesti copilul!,spun eju razand si luand-o pe Roxy din bratele ei.
- Mai bine te-ai aseza!
Merg spre canapea si ma asez inca tinand-o pe Roxyca mea micuta si iubita in brate.
- Te ascult cu cea mai mare atentie pe care o grasa ca mine ti-o poate acorda!
- Ok...Deci,ma marit!!!,spune Sara intinzandu-mi mana pe care se afla un inel mare de logodna.
- Felicitari pentru tine si Ty!Sa va tina...o doamne,si eu credeam ca Dilan isi va aduce amine de mine...Pe naiba.
Sara o ia pe Roxy si o pune in port-bebeul ei.Se apropie de mine si ma ia in brate.
- Stiu ca e fratimiu,dar Dilan e un prost ca nu isi aduce aminte cine esti
- El ce face?
- Nu cred ca vrei sa sti!,imi spune Sara dandu-si ochii peste cap.Mama,baiatu asta parca numa din sex ar trai!
Am inteles...Dilan si-o trage non-stop cu fufa aia Jenna.I-am spus de o mie de ori ca aia sta cu el doar pentru bani si imi spune ca asa am facut si eu...Ma simt ca un jeg acum in fata lui.El crede ca de fapt copilul asta nu e al lui si ca inainte ma foloseam de el pentru bani.
El nu intelege ca eu chiar il iubesc...El nu intelege cate sacrificii am facut ca sa ii fac pe plac.Cat am slabit ca sa am corpul pe care el il numea de zeita.Cate nopti nedormite am avut cand am vazut ca nu isi aduce aminte de cine sunt.
Te iubesc Dilan...Chiar daca tu nu crezi eu te iubesc,mai mult decat te vor iubii ratatele alea pe care le numesti tu "iubite".
Dilan POV
Stau in vana cu Jenna.Am terminat partida si acum doar stam in vana si povestim.Imi trece prin cap...
- Jenna,trebuie sa te intreb ceva!,spun eu dregandu-mi glasul.
- Te ascult piticot!
- Eu...Adica tu,ma faci cel mai fericit om din lume si vreau sa te intreb daca vrei sa fi sotia mea?
Jenna se intoarce la mine cu o fata confuza...Cred ca ea crede ca e o gluma.Dupa cateva secunde de tacere imi raspunde la intrebare.
- Nu cred ca vreau...
Apoi sare din vana,se sterge si se imbraca.
- Pa Dilan...Tiffany e aleasa!
Ma uit confuz la usa pe care a iesit si nu inteleg...A spus Tiffany ca sta cu mine doar pentru bani dar am zis ca e geloasa....Oare chiar asa era sau chiar imi vrea binele?
Ma imbrac si calc pedala de acceleratie.La semafor e rosu si fara sa vad intru intr-un copac...
Vad imagini in fata mea...Tiffany si eu la o masa,eu si Tiffany in pat,prima oara cand am facut dragoste m-am simtit al naibi de bine.Il mai vad pe Josh si pariul...
Imi trece toata viata in fata ochilor si sentimentele imi sunt clare.Tiffany,ea a fost tot timpul.Ce prost am fost ca nu am stiut cine e.Cat o iubesc trebuie sa ajung la ea...Dar mai intai trebuie sa ii iau inelul!
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇
HEEEEI!Nu voi mai scrie daca nu imi dati idei.Pun next la 50 de voturi!!!:*♡♡♡
CITEȘTI
Wrong Combinations/Baiatul nou vol II
Fiksi RemajaPrietenie...Nu! Iubire...Nu! Sex.......Da! Hey!Sunt Dilan si am 19 ani.Dupa un pariu stupid cu Josh am ajuns sa ma indragostesc nebuneste de o fata... Crezi ca iubirea va invinge sau ura si invidia va pune stapanire? Vei afla doar daca citesti aceas...